Jump to content
IGNORERAD

Drycker som försvann

Oregistrerad

Recommended Posts

RIO eller R10 fan vet gjore cola ett tag åxå

Har inte sett nån av dessa, men RIO borde väl finnas kvar, dock inte som cola

post-11193-0-03886600-1419464998.png

ทีรัก

Dela på andra sajter

• Svar 215
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Sam sip sam

9

• copterfan

9

• husse

8

• berlitz

7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Pomril har jag inte sett p[ l'nge.

Va min morfars favoritvirke som han blandade med Au vi deu heller hur det stavas!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Va min morfars favoritvirke som han blandade med Au vi deu heller hur det stavas!

Drack min morfar också, Eau de vie kanske, tror att det betyder livets vatten.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Mora bryggeri har återupptagit många av dom gamla goa märkena

http://www.morabryggeri.se/moraenbar.html

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Hade besök av Morgan igår Cpt, de va en kul återkomst, med blivande svärgubben och hans söner så tog den slut fort, alldeles för fort

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Denna är väl försvunnen på bolaget?

Fireball.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Winecooler den gröna flaskan med blå ettikett fanns förr alltid i barerna men är nu borta sen lång tid tillbaka.

Såg den sist på Carrefour men nu vet jag inte.

Saknar den mycket.

Dela på andra sajter

Den har kommit tillbaka igen

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Fireball.jpg

Den är tillbaka, nu med mindre glykol i grundreceptet

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Vino Tinto, jag tror att artikelnumret var 7827. Den hade varierat ursprung och jag har en kompis som hade stenkoll på när det var en bra sändning. http://sv.wikipedia.org/wiki/Vino_Tinto

Samma snubbe tryckte upp knappar där det stod Beyaz Ja tack som såg ut som de i kärnkraftsomröstningen. Han myntade också en slogan. "Ska tjejer grejas, ska de mejas med Beyaz"! Ja han har många fördelar, vinkoll är nog inte en av dem när jag tänker efter. :)

Ändrades av Fredman
Dela på andra sajter

Vino Tinto, jag tror att artikelnumret var 7827. Den hade varierat ursprung och jag har en kompis som hade stenkoll på när det var en bra sändning. http://sv.wikipedia.org/wiki/Vino_Tinto

Samma snubbe tryckte upp knappar där det stod Beyaz Ja tack som såg ut som de i kärnkraftsomröstningen. Han myntade också en slogan. "Ska tjejer grejas, ska de mejas med Beyaz"! Ja han har många fördelar, vinkoll är nog inte en av dem när jag tänker efter. :)

beyaz, fy fan det va sånt man drack när man låg i lumpen, 2 dagersättningar sen kunde man åka t bolaget

Dela på andra sajter

A 4.00 Kr

God Fortsättning

Offe

Dela på andra sajter

Silverrom,,, fast man ska väl va glad att den är borta,,, groggen silverrom med cola fpr håret att resa på sig bara man tänker på hyr det smakade.

Hur är det med La garonne,, kvar?.

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Lite Jaffa vore inte helt fel eller Sifu pastiller!  :nyam: Allt detta från Finnlandet.

post-4347-0-04530700-1419502563.jpg

post-4347-0-12635600-1419502588.jpg

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Kallades Å vi dö av en morbror till mej.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

När farsgubben skulle ta sig en grogg så blev det ofta Eu de Vie och byxljummen sockerdricka, hua. :ahh:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Silverrom,,, fast man ska väl va glad att den är borta,,, groggen silverrom med cola fpr håret att resa på sig bara man tänker på hyr det smakade.

Hur är det med La garonne,, kvar?.

Hua, nämn inte silverrom,,,,,många minnen man helst vill förtränga.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...