hamnoi Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 74,6kg efter ett litet bakslag förra veckan. Skönt att ha helg o unna sig innan måndagen kommer😩 Frukostbuffé och kebabtallrik idag. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 80,5 10 kilosgränsen är sprängd. Kanske kan sluta med bantaröl nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 80,9. Bakslag. Jävla skit att barerna är stängda. Det är inte många restauranger som har bantaröl så nu har det blivit lite blandat med grovöl ett par dagar. Var på Makro igår och handlade upp mig på en kasse Tiger light. 830 Baht. Inte billigt att banta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 Har nog ätit upp mig 2 kilo nu 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 23, 2020 Dela Inlagd Mars 23, 2020 126,2 men så har jag gjort absolut inget heller för att gå ner.... har ingen motivation. Bara så djävla uttråkad. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 23, 2020 Dela Inlagd Mars 23, 2020 On 2020-02-28 at 13:30, skrev rolba: Ser att Haj Kaj gåttner 36 kilo jag gick ner28 efter gastripen var nere på som mest 50 kilo till mina 52 cm har ätit upp mig 2 kilo nu Har match vikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 Åter nere på 80,5 trots att grannrestaurangen trugar i mig en massa mat. Gratis är ju så förbannat gott. Kan bli en lista endera dagen enär datorn måste startas i annat ärende. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Utvägning från Thailand idag om allt funkar. 79,9 kg Lägsta noteringen på 45 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 3 hours ago, rolba said: Lägsta noteringen på 45 år. Fantastiskt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 On 2020-03-23 at 08:29, skrev HajKaj: 126,2 men så har jag gjort absolut inget heller för att gå ner.... har ingen motivation. Bara så djävla uttråkad. Tråkigt Hajjen du har la gjort en gas trip Mådde du dåligt efter Jag har gjort gasripen och är i matchvikt tyvär hänger skinnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 On 2020-03-22 at 21:51, skrev clion: Har nog ätit upp mig 2 kilo nu 😆 Ligger på match vikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Ständiga bakslag i tristessen,99,5 nu. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Jag har lyckats med ytterligare 3 kilo ner. Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Upp igen,jävla karantän och min dåliga karaktär.100,4 (osketen) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 Dåligt med inlägg i den här tråden nu. Sitter alla hemma och tröstäter? Skall motvilligt erkänna att jag gick upp 3 kg de första 4 veckorna efter att jag återkom till Sverige. Nu har det vänt lite men är fortfarande tyngre än när jag lämnade Thailand. Svenska vågen och den thailändska synkar inte. Vilken som är mest rätt vet jag inte men det spelar inte så stor roll. Svenska visar 0,5 till 1 kg mer och på den vägde jag 83,0 i morse. Midjemåttet har dock minskat om man ser till hur ofta jag får dra upp brallorna. Har ju kroppsarbetat lite dagligen sedan återkomsten och det sägs ju att muskler väger mer än fett. 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 Går bara upp när jag är i Sverige, så det är inte roligt längre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 30, 2020 Dela Inlagd Juli 30, 2020 Det går neråt men inte fort. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 30, 2020 Dela Inlagd Juli 30, 2020 Står och skakar på 102,eller oxå har vågen skurit Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 81,7 i morse. Det lägsta vågen i Sverige visat med mig på. Ingen öl på två veckor men jag tycker att jag missbrukat en massa andra onyttigheter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 Nådde nästan dröm ( mardröm ) gränsen i fredags 159,5kg😲😳. Så nu jävlar ska jag ner till 125kg till årsskiftet. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 5, 2020 Dela Inlagd Augusti 5, 2020 Vågjävulen har börjat fungera,103,5 🥵 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 80,8 vid invägningen i morse. Personbästa på sverigevågen. Skall försöka få till en lista i veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 2 minuter sedan, skrev rolba: 80,8 vid invägningen i morse. Personbästa på sverigevågen. Skall försöka få till en lista i veckan. Vad var det jag sa🤣🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 9, 2020 Dela Inlagd Augusti 9, 2020 Tyvärr tyvärr! Dom 98,5 jag hade när vi byggde om båten har nu blivit 111kg. Dålig ursäkt, men jag har svårare att gå och röra på mig nu. Suttit mer hemma pga corona också. Har nog blivit latare om sanningen ska fram. Får väl lyfta mig i det obefintliga håret och försöka bättra mig framöver. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu