HajKaj Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 idag sätter jag igång med allvaret igen. 113,4 efter Thailandsresan. NU KÖR VI !!!! Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 Jag måste köpa nytt batteri till vågen alternativt köpa en ny våg. Den vill inte vara med nu efter att damen parkerat en väska på den en vecka. Men sen blir det tuffa tag igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 106,1 nu efter att ha hittat en ny lunchrestaurang med super god husmanskost.Nu blir det tagelskjorta på inför julen och hoppas några kilon ploppar bort. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 26, 2018 Dela Inlagd November 26, 2018 11 timmar sedan, skrev måne: 106,1 nu efter att ha hittat en ny lunchrestaurang med super god husmanskost.Nu blir det tagelskjorta på inför julen och hoppas några kilon ploppar bort. Nu blev jag nyfiken, vad heter restaurangen..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 27, 2018 Dela Inlagd November 27, 2018 9 timmar sedan, skrev ellim63: Nu blev jag nyfiken, vad heter restaurangen..? Hemma hos Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 Nu har man börjat igen... 112,5 fy fan vad fet man är😪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 (ändrad) Bestämde mig dagen före nyår då vågjäveln stanna på 101,1 17 dagar senare stannar den på 97,9. C;D Ändrades Januari 17, 2019 av C-dude Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 104,9 idag(oskiten) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 11 timmar sedan, skrev sunshine11281: Nu har man börjat igen... 112,5 fy fan vad fet man är😪 då kör vi samma race, jag ligger på Exakt samma siffror. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 3 timmar sedan, skrev HajKaj: då kör vi samma race, jag ligger på Exakt samma siffror. Det som du har gjort är en prestation som jag aldrig skulle klara. Jag började redan 6/1 på 112,5 men var trött och seg efter Thailand. Men idag så väger jag 108,3 men med din vilja så kommer du snart ikapp mig. Lycka till med din viktnedgång du är bäst. //Sunshine Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 Efter två veckor i Thailand fick jag gå upp en byxstorlek igen. Men det varar bara en vecka tror jag. Vågen skiter jag i. Jag hade gått ner 3 storlekar på arbetsbyxor. Jag siktar på 4 till sommaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 Har haft besök i sex veckor av en 135 kilos gormand och ölälskare. Har gått käpprätt åt helvete för mig. Nu vinkade jag av honom i morse och tömde hans kylskåp på delikatesser. Blir tagelskjorta på några veckor innan nästa tungviktare anländer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Nu har man tagit till sig att leva och tänka på bantning. Idag stannade vågen på 107,3 😀😀 Det får man vara jävligt glad för men men det är ett jävla tänkande på mat hela tiden. Nu kämpar vi på och kör så länge man orkar. // Sunshine Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 (ändrad) Jag ska köra stenhårt på strikt LCHF. Mycket smör, ägg, bacon, blomkål, broccoli, osv. Jag tog en promenad på 5 kilometer nu på eftermiddagen. I morgon bitti blir det besök på gymmet. Första gången detta året. Det största problemet för viktnedgång är inte maten utan det är ölen. Det är så dj*vla gött med kall bira. Jag kommer att köra styrkelabbets Starting Strength. Nu till en början, sen köra lite andra program. Men till sommarens resa kommer jag att vara i bra form. Förhoppningsvis. Ändrades Januari 20, 2019 av BanFang textändring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 En ätardag var 14;de dag funkade jättebra på 90talet då tog kroppen upp kalorier och jag fick bra tryck i kroppen. Men det är klart då var man i 20års åldern inte nära 50 som idag. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 111,9 vägde jag in på idag. Har käkat massor av godis och druckit öl den senaste veckan. Vart en påse ostbågar i natt som var... Hmmm undrar hur viktnedgången varit annars??? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 Ska försöka pillra till en ny lista så snart som möjligt. 84,6 i morse, oskiten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Nu jävlar så står vågen på 106,0 kg nyskiten och nöjd. Då går vi på med en ny vecka och nya utmaningar. 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Jag är ledsen, men det här får ta en paus för mig. Var med om en arbetsplattsolycka nyligen och bröt lårbenet högt upp på höger sida. Det blir till att vara orörlig och inget motionerande för mig i närmsta framtiden. Sen när man är instängd 24/7 så finns det ju inte så mycket annat att göra än att äta och sova. Så vi får väl se vad vågen står på när jag är tillbaka på banan... ( sista sjukskrivningsdagen är 2019-04-30 ) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 1 timme sedan, skrev HajKaj: Jag är ledsen, men det här får ta en paus för mig. Var med om en arbetsplattsolycka nyligen och bröt lårbenet högt upp på höger sida. Det blir till att vara orörlig och inget motionerande för mig i närmsta framtiden. Sen när man är instängd 24/7 så finns det ju inte så mycket annat att göra än att äta och sova. Så vi får väl se vad vågen står på när jag är tillbaka på banan... ( sista sjukskrivningsdagen är 2019-04-30 ) Låter inget vidare. Ta det lugnt och krya på dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 (ändrad) nu e jag nere på 96,5 från 101.1 från dagen före nyår.. Det svåra är tillståndet efter jobbet. Att äta så fort man kommer hem ligger kvar även fast man inte är hungrig. C;D För att förstå varför tanken på mat fortfarande finns kvar. Jag har en dotter på 7 år som skall utfodras och som bor hos mig mestadels av månaden. Så jag kan tyvärr inte bara tänka på mig själv. Ändrades Februari 2, 2019 av C-dude omförklaring Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Jag är ledsen, men det här får ta en paus för mig. Var med om en arbetsplattsolycka nyligen och bröt lårbenet högt upp på höger sida. Det blir till att vara orörlig och inget motionerande för mig i närmsta framtiden. Sen när man är instängd 24/7 så finns det ju inte så mycket annat att göra än att äta och sova. Så vi får väl se vad vågen står på när jag är tillbaka på banan... ( sista sjukskrivningsdagen är 2019-04-30 ) Låter inte bra. Hoppas det går fort med läkningen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 3 timmar sedan, skrev HajKaj: Jag är ledsen, men det här får ta en paus för mig. Var med om en arbetsplattsolycka nyligen och bröt lårbenet högt upp på höger sida. Det blir till att vara orörlig och inget motionerande för mig i närmsta framtiden. Sen när man är instängd 24/7 så finns det ju inte så mycket annat att göra än att äta och sova. Så vi får väl se vad vågen står på när jag är tillbaka på banan... ( sista sjukskrivningsdagen är 2019-04-30 ) Krya på dig och ta det lugnt nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 83,9 idag, efter gratismat, öl och sen en liten grillbuffe' igår. Jobbar på listan nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 Listan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu