Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

inte långt kvar innan man kan jubla ordentligt.... 111.1 kg nu.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

ok. nu e det mindre än 9 månader kvar till  dagen då jag ska vara under 110 kg.

Men idag har jag nått mitt mål, vågen står på 109,9.

43335424_10156008511632756_1713024977042669568_n.jpg

Ändrades av HajKaj

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev HajKaj:

ok. nu e det mindre än 9 månader kvar till  dagen då jag ska vara under 110 kg.

Men idag har jag nått mitt mål, vågen står på 109,9.

Stort grattis till att ha nått ditt mål, fast nu finns det inte så mycket kvar att krama! :friends:

Ändrades av ellim63
Dela på andra sajter

Gör ett nytt försök,och börjar på 147 kg. Ska ner under 130 kg till nyår.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Dela på andra sajter

Efter tre dygn med feber och ytterligare ett dygn helt utan matlust och naturligtvis har jag även druckit alldeles för lite. Känns nästan som lite fusk.

IMG_20181010_101616.thumb.jpg.65d801b69d683fe646567c7d8eb33daf.jpg

Ska försöka knåpa ihop listan idag.

Dela på andra sajter

jag e ju inte med på listan men en sak är säker... äter jag lite fel så åker vikten upp som en raket,,

Håller jag mig bara till riktig mat utan socker och mjölmat så håller jag mig någorlunda i balans.

Fick svar från företagets hälsoundersökning för ett tag sedan,,,, Alla mätvärden ( o det va många ) var helt ok. Inga konstiga värden förutom....B12 och D3 som va lite låga

rätt skönt att veta att smör och några bira ibland inte påverkar mina blodvärden negativt iaf 😁

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

143,2 kg idag.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Dela på andra sajter

bakslag. 111.4

Dela på andra sajter

sunshine11281
26 minuter sedan, skrev rolba:

Dålig uppslutning, är alla nöjda med vikten nu?

Listan.jpg.eaed8c7d73c5ae9ff077182eb6371643.jpg

Nej verkligen inte nöjd med min vikt..

Men kommer tillbaka efter Thailands resan i Januari.

Dela på andra sajter

inte nöjd, kommer dock öka en del närmsta 3 veckorna då det kommer bli en del RÖRiga träffar i Pattaya, ChiangMai och Fang. Sen tar jag nya tag inför Julen.

Ändrades av HajKaj

Dela på andra sajter

Två steg fram o två steg bak, mao så händer det inte mycket 82,2kg just nu.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Kämpar på. Listan får nog vänta en vecka tills jag fixat min förlängning av uppehållstillståndet.

IMG_20181108_145146.thumb.jpg.45f1f4de5e1fb25fc0698366110571d2.jpg 

Dela på andra sajter

Är i Thailand sedan ett par veckor. Det mår man tydligen bra av... men vågen är inte lika glad. 113.6 nu på morgonen...

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

idag sätter jag igång med allvaret igen. 113,4 efter Thailandsresan. NU KÖR VI !!!!

Dela på andra sajter

Jag måste köpa nytt batteri till vågen alternativt köpa en ny våg. Den vill inte vara med nu efter att damen parkerat en väska på den en vecka.

Men sen blir det tuffa tag igen.

Dela på andra sajter

106,1 nu efter att ha hittat en ny lunchrestaurang med super god husmanskost.Nu blir det tagelskjorta på inför julen och hoppas några kilon ploppar bort.

Måne

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev måne:

106,1 nu efter att ha hittat en ny lunchrestaurang med super god husmanskost.Nu blir det tagelskjorta på inför julen och hoppas några kilon ploppar bort.

Nu blev jag nyfiken, vad heter restaurangen..? :crazy:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...