Krallas Inlagd September 17, 2017 Dela Inlagd September 17, 2017 Phuu då är jag inte ensam om att inte hällt vikten. Har nog gått upp 5 kg över sommaren.. Man är svag för frestelser helt enkelt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 12, 2017 Dela Inlagd November 12, 2017 Många kompisar som dykt upp så det har blivit alltför mycket bira och god mat. Skärpning anbefalles. 87.7 kg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 12, 2017 Dela Inlagd November 12, 2017 Ja här går det bara upp måste komma igång med lite träning tänkte ta tag i det i veckan! Passar ju bra nu när den mörka årstiden innfunnigt sig skall försöka köra 3 ggr i veckan samt långpromenad varje dag! Och Ölstopp blir en vit månad?????Hm Tror Ni på det???? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 12, 2017 Dela Inlagd November 12, 2017 Vågen fungerar nu och jag blir fetare. Inte bra 98,2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd November 12, 2017 Dela Inlagd November 12, 2017 Ja fy fan va fet man ärMen men jag kommer igen efter Thailandsresan. Ps. Det hoppas jag verkligen för jag är inte motiverad just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 12, 2017 Dela Inlagd November 12, 2017 Usch vad alla grillkvällar med vänner satt sina spår, tyckte nog att jag svullat till mej men att det skulle vara så jävligt trodde jag inte 102,8 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 13, 2017 Dela Inlagd November 13, 2017 2 minuter sedan, skrev koppar55: Upp 2kg efter resan till Nakhon Nayok. Undrar om jag åt för mycket ris? Ajaj, du får hålla dig i form för ev match mot Tavelsjöoraklet 5555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd November 17, 2017 Dela Inlagd November 17, 2017 125.7 förfallet är totalt. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 1, 2017 Dela Inlagd December 1, 2017 Sakta går det Ner till 86,9 i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 9, 2017 Dela Inlagd December 9, 2017 86,6 efter en veckas öldiet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 10, 2017 Dela Inlagd December 10, 2017 125.4 Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 Kände att jag hade rejäl avföring i morse så jag dristade mig att kliva på vågen. 86.4 Nu är nog julfrossan färdigprocessad. Har du lagt ner uppdateringarna? @Galten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 110,8 och förfallet är totalt,ska iväg och köpa träningskort idag,får hoppas jag utnyttjar det oxå från 102 i januari till detta,skärpning.Målvikt 100 jämnt.Sikta högt så hamnar du bland trädtopparna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2018 Skulle gärna fortsätta med exelbladet men datorn är kraschat, inte ens tangetbordet fungerar. Har mitt gamla lilla laptop som inte duger till mycket. Synd hade massa bilder från 2 begravningar som jag aldrig gjorde backupp på. Här skall dock bantas från 93 på nyårsafton till 80 kring midsommar om det så skall behövas en vit period till det. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 2 timmar sedan, skrev Galten: Skulle gärna fortsätta med exelbladet men datorn är kraschat, inte ens tangetbordet fungerar. Har mitt gamla lilla laptop som inte duger till mycket. Synd hade massa bilder från 2 begravningar som jag aldrig gjorde backupp på. Här skall dock bantas från 93 på nyårsafton till 80 kring midsommar om det så skall behövas en vit period till det. Vi får försöka värva någon knapptryckare som kan sköta bokföringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 41 minuter sedan, skrev rolba: Vi får försöka värva någon knapptryckare som kan sköta bokföringen. Tallegren? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 Nu börjar man igen.. 109 kg står vågen på tjock som en jävla gris. Nu är jag lite motiverad igen och hoppas att man orkar. Lycka till ni andra så kör vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 On 2017-09-16 at 21:00, skrev ellim63: Mina minus 17 kg är nu bara -10 kg.... på måndag sätter frugan o jag igång, då blir det bara slarv på mina lediga helger....hoppas på 20 kilo ner till början på december! Stämde ju faktiskt, bara väldigt mer otränad.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 13, 2018 Dela Inlagd Januari 13, 2018 Får nog lämna denna Tråd slutat röka nu tuggas det Mums Mums ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 13, 2018 Dela Inlagd Januari 13, 2018 On 2018-01-09 at 18:10, skrev ellim63: Stämde ju faktiskt, bara väldigt mer otränad.... Fattar inte hur det kan ha gått så för dej, Jag går upp 0,1kg varje gång du postar dina bilder på Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, kvällsmat och nattamat??? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 13, 2018 Dela Inlagd Januari 13, 2018 Efter en helvetes massa problem så har jag börjat om igen. 3kg ner dom senaste veckorna så nu ligger jag på 130.3 Men nu jävlar ska 30kg bort i år om jag så ska sy ihop käften. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Januari 13, 2018 Dela Inlagd Januari 13, 2018 8 minuter sedan, skrev scorpio63: Efter en helvetes massa problem så har jag börjat om igen. 3kg ner dom senaste veckorna så nu ligger jag på 130.3 Men nu jävlar ska 30kg bort i år om jag så ska sy ihop käften. Ja det är riktiga tag det.. Nu kämpar vi på som fan och stöttar varandra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 13, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2018 (ändrad) 88,3 idag så det är bara 8,3 kilo kvar till sommarformen. Borde gå lätt som en plätt om jag inte syndar Andra vita helgen i rad.Det har inte hänt sedan i början på åttiotalet Gott att levern får vila lite. Ändrades Januari 13, 2018 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 13, 2018 Dela Inlagd Januari 13, 2018 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Tommy: Fattar inte hur det kan ha gått så för dej, Jag går upp 0,1kg varje gång du postar dina bilder på Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, kvällsmat och nattamat??? MVH Borde vara förbjudet att lägga upp matbilder på forumet. Det är nog därför det inte händer så mycket i den här tråden Ändrades Januari 13, 2018 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 13, 2018 Dela Inlagd Januari 13, 2018 Ja vad fan, nu går jag med också .. Vägde in på 84,8 i morse, kanske inte ska ner 10kg(även om jag skulle vilja) men siktar på 7-8kg fram till semestern ivf. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu