Galten Inlagd April 22, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2016 Det har kommit fläsklägg lite sporadiskt så lägger jag in likadant. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Trots massivt slarv i veckan fortsatte vikten neråt, 103,8 imorse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Har tydligen blivit struken i listan? Då får ni gissa min vikt? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 3 minuter sedan, skrev svampen: Har tydligen blivit struken i listan? Då får ni gissa min vikt? 93 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 1 minut sedan, skrev jlh66: 93 Nä nästan ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Mitt mål från Februari var att gå ner 10 kg innan sommaren. Nu har jag bara 15 kg kvar!!! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Provade vågen i morse och tro det eller ej , men 89 kg visade den. Har för mig att jag vägde in mig på 95 förra gången tråden var aktuell för mig. Nu blir det chang diet i 3 veckor, och det brukar göra susen. /Snöret We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 2 dagar med öl, sprit, chips och slarv, vågen på 138.3. återkommer nästa söndag så får vi se hur det går.... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 24, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2016 Själv är jag lite stolt över mina promenader. Det är bara kostdelen som krånglar. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Nu har jag slutat röka(igen) så nu kommer vågjävulen att skena,men idag stod den på 108,1.Nu är det bara att kämpa och undvika godis(choklad är min stora last)Allt under 115 till sommaren ser jag som en seger. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 jag hivar mig på och 98 idag så får vi se om ett par veckor Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd April 25, 2016 Dela Inlagd April 25, 2016 On 2016-04-20 at 10:57, skrev HajKaj: ok så nu är man hemma igen, efter 2 intensiva veckor i Thailand kom så domen....138.3 står vågen på.... ner 1.7 kg får man faktiskt anse är över förväntan... Hur lyckas du gå ner i vikt där, jag tappade ju kilon i Kambodja men fick tillbaka dom med råge i Thailand. Du behöver inte svara, jag anar att det inte var slappa på beachen som du gjorde heller. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 25, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2016 Brukar också gå ner i Thailand trots mycket Chang och är ingen ungkarl så jag springer inte efter brudar heller. Vid gryningen när det är lite kallare brukar jag ta mig en promenad dock och Thaislaffset är överskattat. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 25, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2016 12 timmar sedan, skrev hoggarn: jag hivar mig på och 98 idag så får vi se om ett par veckor Jag gissar att det skall läggas in på listan. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 25, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2016 Listan igen. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 26, 2016 Dela Inlagd April 26, 2016 On 2016-04-25 at 05:16, skrev kitungmakmak: Hur lyckas du gå ner i vikt där, jag tappade ju kilon i Kambodja men fick tillbaka dom med råge i Thailand. Du behöver inte svara, jag anar att det inte var slappa på beachen som du gjorde heller. gjorde en magoperation i februari. Så numera kan jag inte dricka särskilt mycket öl. Att jag sedan inte kan äta särskilt mycket (även om läkarna säger att jag SKA äta 7 ggr om dagen) gör väl sitt till. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 27, 2016 Dela Inlagd April 27, 2016 gjorde en magoperation i februari. Så numera kan jag inte dricka särskilt mycket öl. Att jag sedan inte kan äta särskilt mycket (även om läkarna säger att jag SKA äta 7 ggr om dagen) gör väl sitt till. Roligt det där med shotsbrickan på Harrys! Hoppas du mår bra och att magen är med i nya vågen fortfarande. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 27, 2016 Dela Inlagd April 27, 2016 1 timme sedan, skrev ragson: Roligt det där med shotsbrickan på Harrys! Hoppas du mår bra och att magen är med i nya vågen fortfarande. Sent from my SM-N910C using Tapatalk japp, enda sättet att bli fuller nu för tiden är att dricka shots. annars hinner ju alkoholen gå ur kroppen innan man fått i sig tillräckliga mängder... men 3st brickor x 6 glas x 3 cl dryck på en timme funkar.... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Maj 2, 2016 Dela Inlagd Maj 2, 2016 Nja, nu gick det på fel håll, 104,2 igår morse.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Maj 2, 2016 Dela Inlagd Maj 2, 2016 136.9 Visar vågen. En vecka med mycket skräpmat..... får nog bättra mig lite. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Maj 4, 2016 De kommer in uppgifter lite sporadiskt så jag lägger in lite sporadiskt. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 12 timmar sedan, skrev Galten: De kommer in uppgifter lite sporadiskt så jag lägger in lite sporadiskt. funderade lite på om du skulle kunna (och orka) räkna ut viktminskningen i %?? Lite lättare att se för dom som startade på lite lägre startvikter hur dom ligger till i "ligan" kontra oss som går ner mycket kg ifrån höga startvikter. Skulle kunna vara en morot kanske ?? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Jag tappade stinget totalt, det verkar vara något som händer i hjärnan vid 10kg. Jag försöker komma tillbaka. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 89,0 imorse. Sviterna från godagarna i Pattaya sitter i än Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 109,1 efter frukost. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu