måne Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 Står still på 107,4, kan det vara semlorna?Det går trögt nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 On 2015-07-22 at 01:14, skrev Galten: Tre veckor kvar i Bang Sare och ingen våg att tillgå hehe. var håller du till i pärlan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 Ooops I did it again. Landade i los i november med 92 Kg. Nu på väg hemåt snart med 12 Kg till runt midjan. Finns ju inte en chans i världen att man ryms i jeansen... Denna satans värme som kräver minst fem öl om dagen[emoji15][emoji482][emoji482][emoji482][emoji482][emoji482] Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 7, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 7, 2016 Skaffade mig en aktivetetsklocka Garmin som de sålde för 499 i media mark. Lyser rött om jag sitter för länge och kan följa mina synder i datorn 9300 steg hittils idag och skall gå hem senare från jobbet. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 123.9kg nu på morgonen. Helt nöjd med det efter att ha varit ute hela veckan på middagar och luncher. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 14, 2016 Dela Inlagd Mars 14, 2016 87.9 En rejäl tvådagars förkylning har hjälpt till lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 14, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2016 Inte så många namn den här veckan Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 14, 2016 Dela Inlagd Mars 14, 2016 Förutom tävlan , så har jag gått ner 10 kg. sedan November If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 har nu gått på "normal" fast föda i en vecka. Det har väl funkat 50/50. Vikten har dock Ökat !! varför vet jag inte. 145.2 i dagsläget... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 15, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2016 15 minuter sedan, skrev HajKaj: har nu gått på "normal" fast föda i en vecka. Det har väl funkat 50/50. Vikten har dock Ökat !! varför vet jag inte. 145.2 i dagsläget... Gått över till fast föda. Klart det blir lite skillnad men det är trenden ner som gäller på sikt Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 Hemvevat mos 3 dagar i rad och vikten uoo(107,8) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 21 minuter sedan, skrev måne: Hemvevat mos 3 dagar i rad och vikten uoo(107,8) Om du kämpar på och dubblar portionerna så når du snart 110kg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 Precis nyss, skrev M33: Om du kämpar på och dubblar portionerna så når du snart 110kg. Inte på kartan men troligt snart,jag ska försöka sluta röka!!!!!Och med det så ökar vikten sörrö Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 9 minuter sedan, skrev måne: Inte på kartan men troligt snart,jag ska försöka sluta röka!!!!!Och med det så ökar vikten sörrö Hehe, jo vi såg hur det gick för Knasfan när han slutade snusa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 101kg i morse. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 För mig kommer det att gå åt helvete på söndag morgon, buffeluncher hela veckan och resturangbesök på kvällarna. Jag känner mig helt uppblåst:-( En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2016 (ändrad) Jag tog mig en rejäl räkmacka i Torsdags eftermiddag. De har de på torsdagar i automat och tyckte att jag jobbat bra med kilometrar så, Står stilla viktmässigt än men håller koll. Tror att det börjar komma ner med tålamod som förra året. Ändrades Mars 18, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 30 minuter sedan, skrev scorpio63: För mig kommer det att gå åt helvete på söndag morgon, buffeluncher hela veckan och resturangbesök på kvällarna. Jag känner mig helt uppblåst:-( Jo du har sett lite svullen ut ett tag, kanske allergi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2016 26 minuter sedan, skrev M33: Jo du har sett lite svullen ut ett tag, kanske allergi? Äh Photoshop kan fixa till det mesta Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 19, 2016 Dela Inlagd Mars 19, 2016 sådär ja, nu går det åt rätt håll igen.... 143.5 Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 20, 2016 Dela Inlagd Mars 20, 2016 6 timmar sedan, skrev HajKaj: sådär ja, nu går det åt rätt håll igen.... 143.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 21, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 21, 2016 Veckans lista Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 21, 2016 Dela Inlagd Mars 21, 2016 Trist nu när man bara står och stampar på samma vikt men man får trösta sig med att det inte går uppåt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 25, 2016 Dela Inlagd Mars 25, 2016 141.8 nu på kvällen. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 25, 2016 Dela Inlagd Mars 25, 2016 Jag missade invägningen förra söndagen så det får bli nu på söndag i stället. Tyvärr så tror jag att jag gått upp i vikt, det är jävligt svårt att hålla sig till en diet då man måste ut och äta med andra. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu