Galten Inlagd Juni 19, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2015 (ändrad) 102,0 så nu är nästa mål inom räckhåll Jag kommer att tillbringa 6 veckor med Thaimat snart så min delmål med 15kg är så gott som i hamn. Sedan om det skall ner mer får jag fundera på. Skulle tänkt på före och efterbilder och sälja till hälsoproduktreklam. Fortfarande ingen sexpack utan mer packinbox. Ändrades Juni 19, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2015 (ändrad) Det var inte många namn den här veckan. Alla är på semester antar jag Kommer och lägga in vikter 2 veckor till men därefter fungerar inte microsoft grejer för mig. inte ens hotmailen i Thailand. Ändrades Juni 22, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 22, 2015 Dela Inlagd Juni 22, 2015 Nyskiten och fin,och vågen stannade på 102,0 2 kvar till delmålet. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 22, 2015 Dela Inlagd Juni 22, 2015 Same Same Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 Förra veckan -0,1 Denna vecka +0,8 Midsommar, sommar, kolhydrater, öl och vin samt sommar igen har jag som ursäkt Totalt nedgång just nu -5,3 i vad som verkar vara en uppgång. Tar nog sem från denna tråd nu och återkommer med nya tag till hösten /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 Jag håller ställningen 103 fortfarande Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 (ändrad) Nääää,,,, inte denna ggn heller ! men skam den som ger sej,, har inte rapporterat då jag inte fått igång "processen" med vikt ned gång, !! ?? fortfarande tung som ett as men med hyfsat humör! jobbar å står i,, gör några tunga pass i skogen emellanåt,, så det borde visa sej efter sommaren? men ,,, vi ser väl,, ska i allafall till Thailand med hela härliga familjen tidigt i år ,, 3 veckor i sept-okt, sonen som är 15 år och har ärvt hela sin faders skönhet (utom vikten) lär få det jobbigt med flickorna! vi kanske ska starta en ,,, "vikt om ett år tråd"? vi hade en sån på jobbet tidigare ,, den hette snabbt "elefantklubben" i folkmun,,,,, over och ut ! ska nu strax ha föräldrar på besök ,, det serveras skaldjurspaj med västerbottensost med topping av cremefraise och löjrom. inte förenligt med denna tråd,, Ändrades Juni 27, 2015 av sweeex Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Tyvärr 106,2 i kväll. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Detta var ju skoj, efter 3 veckors semester så visade plötsligt vågen 102,4 kg... +4kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Detta var ju skoj, efter 3 veckors semester så visade plötsligt vågen 102,4 kg... +4kg Helt rätt mangomannen . Det är bara ett friskhetstecken . Jag har aldrig uppmuntrat människor som har ätstörningar If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 29, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2015 Listan Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Efter 3 angenäma veckor i Thailand så var det inte lika angenämt att ställa sig på vågen. 88.3 kg Bara att bita ihop igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Hoppar på tåget om 3-4 veckor! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 3, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 3, 2015 (ändrad) 77.6 i morse och lägger in en sista tabell i morgon innan vi drar iväg. Kanske lägger in månadsvis nästa säsong om inte ni misstycker annars läggs den in veckovis. Min önskan nu är 70-75kg innan pension. Lutar kanske åt 75 och mer vältränad. Ändrades Juli 3, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 3, 2015 Dela Inlagd Juli 3, 2015 99.8 i morse,nu lämnar jag wo för resten av sommaren.Öl är gott Har iaf.nått mitt mål att komma under 100,nu orkar jag inte späka mig mer Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 4, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2015 (ändrad) Hoppar på tåget om 3-4 veckor! Det blir ingen tabell förran om två månader. Mina microsofft grejer fungerar inte i Thailand. Skulle tagit pirat Ändrades Juli 4, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 4, 2015 Dela Inlagd Juli 4, 2015 Du skulle kört openoffice, kanoners och kompatibelt med allt. Kör det ist för MS i alla privata maskiner. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2015 Nu åker jag så säsongens sista. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Nu åker jag så säsongens sista. Total viktnedgång i sällskapet motsvarar ungefär 3 Thaidamer.... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 12, 2015 Dela Inlagd Juli 12, 2015 Efter 3 angenäma veckor i Thailand så var det inte lika angenämt att ställa sig på vågen. 88.3 kgBara att bita ihop igen.Går tungt nu, men har filat av ett par gram. 86,4 kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 12, 2015 Dela Inlagd Juli 12, 2015 Går tungt nu, men har filat av ett par gram. 86,4 kg Själv är jag tillbaka på dryga tresiffrigt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 12, 2015 Dela Inlagd Juli 12, 2015 Bara att inse för mycket dryck o grillat upp 1 kg ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 En månad I Thailand INTE BRA för vikten manga ++++++ nu . Dags för kämpa kämpa. Återkommer om +vikten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2015 Tre veckor kvar i Bang Sare och ingen våg att tillgå hehe. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juli 23, 2015 Dela Inlagd Juli 23, 2015 Tre veckor kvar i Bang Sare och ingen våg att tillgå hehe. Kolla på seven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu