Nemo Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 släppte en fis och gick ner 200 gram Total vikt nedgång 7 kg /Enis En fis består till stor del av kvävgas och densiteten på den är lägre än densiteten på luft. Så, om vi antar att den utsläppta fisen ersätts med luft, så har du gått upp i vikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 En fis består till stor del av kvävgas och densiteten på den är lägre än densiteten på luft. Så, om vi antar att den utsläppta fisen ersätts med luft, så har du gått upp i vikt. Kanske blev brun i kalsipperna också "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 släppte en fis och gick ner 200 gram Total vikt nedgång 7 kg /Enis Metan är visst en tung gas. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juni 5, 2015 Dela Inlagd Juni 5, 2015 Vågen stannade på 98,2 imorse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juni 5, 2015 Dela Inlagd Juni 5, 2015 75.4 kg I morse Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 7, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2015 Så nu är det nästan sommar och alla är väl i strandform Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Så nu är det nästan sommar och alla är väl i strandform Jag vägde mig inte idag. Jag har slarvat lite för mycket förra veckan. Efter keso dieten har det blivit lite för mycket mat och bira. Thaifest och och bjud buffet på jobbet. Jag återkommer med vågkontroll nästa söndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2015 Dela Inlagd Juni 11, 2015 djävla Farsan å fylla 70 + 1 kg denna vecka /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juni 11, 2015 Dela Inlagd Juni 11, 2015 Hejsan Vad är det här för något? Det verkar ju trevligt och bra. Jag har ju inte varit med här på forumet ett tag men detta skulle man ju varit med på. Kanske man kunde bli peppad att gå ner lite i vikt. eller få tips på lämplig diet. Det värsta är ju att jag älskar mat och att äta sent på kvällen Hmmm MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 11, 2015 Dela Inlagd Juni 11, 2015 Hejsan Vad är det här för något? Det verkar ju trevligt och bra. Jag har ju inte varit med här på forumet ett tag men detta skulle man ju varit med på. Kanske man kunde bli peppad att gå ner lite i vikt. eller få tips på lämplig diet. Det värsta är ju att jag älskar mat och att äta sent på kvällen Hmmm MVH Nonki jag kan nog hjälpa dig, jag är inte speciellt förtjust i mat o definitivt inte sent på kvällen... eller precis tvärt om, det det är ju då som det smakar bäst....fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 11, 2015 Dela Inlagd Juni 11, 2015 Metan är visst en tung gas. Beror på hur mycket gräs Du drar i Dig fråga Ferdinand? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 11, 2015 Dela Inlagd Juni 11, 2015 Hejsan Vad är det här för något? Det verkar ju trevligt och bra. Jag har ju inte varit med här på forumet ett tag men detta skulle man ju varit med på. Kanske man kunde bli peppad att gå ner lite i vikt. eller få tips på lämplig diet. Det värsta är ju att jag älskar mat och att äta sent på kvällen Hmmm MVH Nonki Ät sent men bra nattövningar nemas problemas! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juni 12, 2015 Dela Inlagd Juni 12, 2015 98,4kg imorse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 12, 2015 Dela Inlagd Juni 12, 2015 Beror på hur mycket gräs Du drar i Dig fråga Ferdinand? Gräs? Det klipper jag bara, inget jag röker. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 12, 2015 Dela Inlagd Juni 12, 2015 103,1 idag. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 75.2 idag. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 90,6 denna söndags morgon. -4,4 av 6 kg som var mitt mål är knappt godkänt på så lång tid. Nu är sommaren här och det lär bli mycket grillning, glass och bira, så jag tar ett brake nu och om tråden fortfarande existerar till hösten kliver jag med då igen. Grattis till alla er som klarade era mål. Starkt jobbat! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 Dagens vikt efter frukost, 105,4 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 Litar inte på vågen utanför 7/11 så jag ligger lågt med rapporteringen Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 Litar inte på vågen utanför 7/11 så jag ligger lågt med rapporteringen Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk VAr sätter du ribban denna semester "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 VAr sätter du ribban denna semester Kan garantera att jag inte ökat i vikt första veckan i alla fall. Isan rules. Men det blir nog lite annat sen. Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 14, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 14, 2015 Höll på glömma pga spritmissbruk under helgen. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 19, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2015 78.6 i morse, hinner nog med 14kg innan Thailand Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 102,0 så nu är nästa mål inom räckhåll Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Var nere på 2-siffrigt efter en vecka påTNP.Sen åkte jag till Miss On och så var hela vinterns slit till ingen nytta,107,2 nu.Men går på t igen snart.Rund och go får gälla till efter midsommar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu