Galten Inlagd Maj 17, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2015 Ännu en som klarat 10kg. Grattis. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 (ändrad) 76.0 I morse. Ändrades Maj 17, 2015 av nissehult_13 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 18, 2015 Dela Inlagd Maj 18, 2015 77,5 Imorse Innan frukosten. Det går nedåt med stormsteg. Men nu till helgen är det slut med kesodieten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 18, 2015 Dela Inlagd Maj 18, 2015 Jamenvaffan, ok jag har gått upp ett gäng kilo igen. Men hur förklarar ni andra er? Ni har ju för h-e haft över en månad på er att straffa mej... Men men nu går jag på´t igen efter typ fem veckor av dekadens... Ska väga mej i morron... kanske... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 18, 2015 Dela Inlagd Maj 18, 2015 Jamenvaffan, ok jag har gått upp ett gäng kilo igen. Men hur förklarar ni andra er? Ni har ju för h-e haft över en månad på er att straffa mej... Men men nu går jag på´t igen efter typ fem veckor av dekadens... Ska väga mej i morron... kanske... Jag spräcker tian innan veckan är slut. Och jag har åxå haft minst fem veckors dekadens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 19, 2015 Dela Inlagd Maj 19, 2015 Yes, där satt den. 84,9 nu på morgonen. Nu gäller det bara att hålla formen till helgens invägning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Maj 19, 2015 Dela Inlagd Maj 19, 2015 (ändrad) Den dieten lär du inte orka med så länge.. Tricket (som jag själv aldrig lyckats med) är väl att hitta något som är hållbart i längden... Jag tror att du har rätt i det första påståendet, men det är ett sätt att bli av med kilona inom en överskådlig framtid, tar det för lång tid så är ju risken överhängande att man ger upp. Sedan till tricket (som du aldrig lyckats med). Du måste alltså (för att behålla vikten) göra av med mer kalorier än vad du stoppar i dig. Detta görs lämpligen med hjälp av motion. Det finns tabeller för hur mycket man förbrukar per timme vid olika aktiviteter (det är skrämmande lite med tanke på ansträngningsgraden), och sedan är det bara att ha något sånär koll på hur mycket kalorier det är i det du stoppar i dig och justera motionstiden därefter. Det funkar garanterat, jag vet av egen erfarenhet. Lycka till. Ändrades Maj 19, 2015 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2015 Dela Inlagd Maj 21, 2015 Bajs Eller rättare sagt det är väl det jag misslyckats med att producera upp 1,2 kg denna vecka Tot nedgång 6.1 kg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 21, 2015 Dela Inlagd Maj 21, 2015 97.9 nu har det gått åt fel håll skärpning! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2015 Dela Inlagd Maj 21, 2015 Det går bara utför, 84,0 nu på morgonen. Firar med en klick hallonsylt i yoghurten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2015 Dela Inlagd Maj 21, 2015 Det går bara utför, 84,0 nu på morgonen. Firar med en klick hallonsylt i yoghurten Du gör väl som med kilometermätarna på dina bilar innan du kränger dem använder borrmaskinen och kör ett par varv bakåt /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2015 Dela Inlagd Maj 21, 2015 Du gör väl som med kilometermätarna på dina bilar innan du kränger dem använder borrmaskinen och kör ett par varv bakåt /Enis Jag kränger inga bilar. Allt står kvar på gården. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 75.4 kg i morse. Åt rätt håll igen. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2015 80kg prick igår morse men 80,5 idag. Att det skall vara så svårt och spräcka 80kg gränsen. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 99,2kg imorrse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 Hahaha fortfarande mer än -10 fast marginellt... Trots hejdlös Thailandsresa och ett i övrigt dekadent leverne även efter hemkomst. Fast sanningen är att tyvärr så e armar och ben smalare, men tyvärr så strävar Kwidn (mage på Älvdalska) emot. Så midjemåttet måste jag nog tyvärr korrigera med ett visst mått av kroppsansträngning... Fan åxå. Jag är ganska mager om bena, tillika om armar och hals... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2015 (ändrad) Hahaha fortfarande mer än -10 fast marginellt... Trots hejdlös Thailandsresa och ett i övrigt dekadent leverne även efter hemkomst. Fast sanningen är att tyvärr så e armar och ben smalare, men tyvärr så strävar Kwidn (mage på Älvdalska) emot. Så midjemåttet måste jag nog tyvärr korrigera med ett visst mått av kroppsansträngning... Fan åxå. Jag är ganska mager om bena, tillika om armar och hals... Alltså perfekt scenarbetare för måns i morgon. Ändrades Maj 22, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 (ändrad) Odin, on 22 May 2015 - 20:45, said:Odin, on 22 May 2015 - 20:45, said: Hahaha fortfarande mer än -10 fast marginellt... Trots hejdlös Thailandsresa och ett i övrigt dekadent leverne även efter hemkomst. Fast sanningen är att tyvärr så e armar och ben smalare, men tyvärr så strävar Kwidn (mage på Älvdalska) emot. Så midjemåttet måste jag nog tyvärr korrigera med ett visst mått av kroppsansträngning... Fan åxå. Jag är ganska mager om bena, tillika om armar och hals... Du menar gubbkropp. Smala ben armar och hängbuk... Nä Jag skojar bara, Du kan få bukt med det med lite träning bara. Jag är ju där redan, blir 45 I oktober. Jag måste träna och dieta för att ha en chans hos kvinnsen. Änkeman som jag är. Jag söker en tjej mellan 30-35. Då måste man se lite schysst ut. Iallafall kroppsligt, utseende e jag ful som stryk.. Ändrades Maj 22, 2015 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 23, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2015 (ändrad) Du menar gubbkropp. Smala ben armar och hängbuk... Nä Jag skojar bara, Du kan få bukt med det med lite träning bara. Jag är ju där redan, blir 45 I oktober. Jag måste träna och dieta för att ha en chans hos kvinnsen. Änkeman som jag är. Jag söker en tjej mellan 30-35. Då måste man se lite schysst ut. Iallafall kroppsligt, utseende e jag ful som stryk.. Ta i lite hårdare och satsa på 25-30 :wink: Själv har jag en på 45 som man får dras med. Ändrades Maj 23, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Galten, on 23 May 2015 - 10:40, said: Ta i lite hårdare och satsa på 25-30 :wink: Själv har jag en på 45 som man får dras med. Nä det är för stor åldersskillnad. Det är fint att titta på tjejer I den åldern, men jag tror att ska jag ha ett varaktigt förhållande så är det lite för ungt. Jag var på date med en tjej I Korat som är 25år. Jag kände mig som en gubbe när jag var med henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Ett litet bakslag efter helgens utsvävningar men fortfarande på rätt sida. 84.8 i morse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 24, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2015 (ändrad) Nä det är för stor åldersskillnad. Det är fint att titta på tjejer I den åldern, men jag tror att ska jag ha ett varaktigt förhållande så är det lite för ungt. Jag var på date med en tjej I Korat som är 25år. Jag kände mig som en gubbe när jag var med henne. Hade en på 24 år och det tog ett halvår och inse att ålderskillnaden var för stor. Du tänker rätt. Man orkar inte hänga med liksom. Droger och annat otyg var det också. Numera en absolutist till gumma, tyvärr med temprament, Men visst är de fina i den åldern och titta på. Ändrades Maj 24, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Du menar gubbkropp. Smala ben armar och hängbuk... Nä Jag skojar bara, Du kan få bukt med det med lite träning bara. Jag är ju där redan, blir 45 I oktober. Jag måste träna och dieta för att ha en chans hos kvinnsen. Änkeman som jag är. Jag söker en tjej mellan 30-35. Då måste man se lite schysst ut. Iallafall kroppsligt, utseende e jag ful som stryk.. Tror inte att detta krav står högst upp på deras lista. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Här går allt åt helvete. Nya tag vårat lag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Har varit nere på 103,3 som lägst men det är f-n inte lätt att gå ner i vikt när man har en fru som gör underbar mat,och jag älskar god mat.Vi får se vad superiet hos SC kan göra Flytande föda ska ju vara bra för viktnedgång och några spyor på det ska nog göra susen.Ska vi sikta på under tresiffrigt kanske Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu