nissehult_13 Inlagd Maj 8, 2015 Dela Inlagd Maj 8, 2015 76.0 kg I morse, uppåt igen skyller på golfen det är antagligen en massa muskler. (eller dålig karaktär) Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 8, 2015 Dela Inlagd Maj 8, 2015 Muskelmassan har ökat 107,2 and raising Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 8, 2015 Dela Inlagd Maj 8, 2015 Muskelmassan har ökat 107,2 and raising Du har PM. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 Nu tillbaka på invägningsvikten 103. Ska se om jag kan köpa lite karaktär nånstans Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 10, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2015 (ändrad) Får inte och glömma att lägga in tabellen. Snart spräcker vi -120kg totalt från fel håll Ändrades Maj 10, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 10, 2015 Dela Inlagd Maj 10, 2015 Morgonens dom, 108,2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10, 2015 Dela Inlagd Maj 10, 2015 Bakslag, vad är det som händer? 87,1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 10, 2015 Dela Inlagd Maj 10, 2015 Nu på morgonen innan frukost. 81kg... Keso ägg o makrill/tonfisk är super. Sen att jag varit nykter sen hemkomst är nog den största anledningen till viktnedgång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 10, 2015 Dela Inlagd Maj 10, 2015 Nu du Odin. Nu väger du mer än mig igen... hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Maj 10, 2015 Dela Inlagd Maj 10, 2015 Vågen har avstannat lite och grannarna har lugnat ner sig, men fina 90,8 visade Boschen i morse. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 10, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2015 (ändrad) Dagens sista Ändrades Maj 10, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 12, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2015 (ändrad) Nu du Odin. Nu väger du mer än mig igen... hehe Länge sedan Odin vägde sig?. Hänt rejäla grejer i Thailand?? Ändrades Maj 12, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 Står kvar på samma vikt denna vecka Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 Galten, on 12 May 2015 - 10:00, said: Länge sedan Odin vägde sig?. Hänt rejäla grejer i Thailand?? Haha Han går nog långa omvägar runt vågen. och drar in magen när han passerar en spegel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 Nu kanske man ska gå med i 10 kg klubben Nya drömdieten – ost, öl och choklad ■ Varierad kost är bra för din tarmflora – och får kilona att rasa ■ ”Bakterier är avgörande” Skippa ensidiga dieter – ät varierat i stället. Och njut gärna mörk choklad, opastöriserade ostar och belgisk fruktöl. enl aftonblaskan http://www.aftonbladet.se/halsa/article20784377.ab?teaser=true Tyvärr måste man betala för att få veta mer “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 (ändrad) Kenneth4618, on 14 May 2015 - 17:56, said:Kenneth4618, on 14 May 2015 - 17:56, said: Nu kanske man ska gå med i 10 kg klubben Nya drömdieten – ost, öl och choklad ■ Varierad kost är bra för din tarmflora – och får kilona att rasa ■ ”Bakterier är avgörande” Skippa ensidiga dieter – ät varierat i stället. Och njut gärna mörk choklad, opastöriserade ostar och belgisk fruktöl. enl aftonblaskan http://www.aftonbladet.se/halsa/article20784377.ab?teaser=true Tyvärr måste man betala för att få veta mer Dream on kompis. Det är kalorier in vs ut som gäller. LCHF funkar också om man inte överdriver intaget av mat. Det bästa för dom flesta är att halvera portionerna på tallriken. Dvs mindre kalorier. Göra som jag nu, äta keso, ägg tonfisk, makrill osv. Är svårt för dom flesta. Ändrades Maj 14, 2015 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 Dream on kompis. Det är kalorier in vs ut som gäller. LCHF funkar också om man inte överdriver intaget av mat. Verkligheten gör ont. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 (ändrad) Dream on kompis. Det är kalorier in vs ut som gäller. LCHF funkar också om man inte överdriver intaget av mat. Det bästa för dom flesta är att halvera portionerna på tallriken. Dvs mindre kalorier. Göra som jag nu, äta keso, ägg tonfisk, makrill osv. Är svårt för dom flesta. Den dieten lär du inte orka med så länge.. Tricket (som jag själv aldrig lyckats med) är väl att hitta något som är hållbart i längden... Ändrades Maj 14, 2015 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 Den dieten lär du inte orka med så länge.. Tricket (som jag själv aldrig lyckas med) är väl att hitta något som är hållbart i längden... Beluga kaviar och svart tryffel är bästa metoden i längden Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 Beluga kaviar och svart tryffel är bästa metoden i längden Visst är det så, effektivt sätt att dränera ekonomin så man får koka soppa på en spik o bli smal Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 hamnoi, on 14 May 2015 - 20:59, said: Den dieten lär du inte orka med så länge.. Tricket (som jag själv aldrig lyckas med) är väl att hitta något som är hållbart i längden... Nä jag är inne på andra veckan nu. Jag ska äta så här I ca. 2-3 veckor. Så jag snabbt loosar vikt. Efter det så kommer träning och en mer balanserad diet. Men jag måste chocka kroppen efter thailandsresan. Jag svullade på mig för mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 Detta med diet och recept är ett helvete för en HP att hålla rätt på. Man käkar medicin mot högt blodtryck, vätskedrivande, klamydia, gonorré hela tiden, men är lika kåt och hungrig ändå. Det går säkert över. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Jag känner att jag är nere på under 80 nu. Men jag ska vänta till söndag morgon med att väga mig. Ingen sexpack I siktet men så länge jag inte har hängpattar så är jag nöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Dagens vägning på en helt annan våg gav 102kg så det kan vara lite fel. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 17, 2015 Dela Inlagd Maj 17, 2015 Nu börjar det närma sig. 85.9 nu på morgonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu