Jump to content

Galten

10kg

Recommended Posts

scorpio63

Jag hänger på.

Jag kommer att väga in 1 januari och kommer bara att dricka Modifast dom första 10 dagarna, efter det så blir det ett mål om dagen+ Modifast så länge jag orkar.

Jag vill ner till tvåsiffrigt innan Thailand den 21 juli. 

Jag har en Withings våg hemma som loggar min vikt i en graf, och ser man på det sista året så ser det inte så kul ut, men nu ska det vända.

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
scorpio63

Så här ser grafen ut nu, har inte vägt mig på ett tag så det blir intressant att se vad den ställer sig på den 1 januari.

post-8287-0-50891200-1419958942_thumb.jp

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mr Ning Ning

Så här ser grafen ut nu, har inte vägt mig på ett tag så det blir intressant att se vad den ställer sig på den 1 januari.

Ser ut som min kurva för ca 20 år sen.

Nu startar jag på ca 103kg, vilket känns bättre.

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Odin

Ok vägd och mätt 141230.

Vikt: 93,6Kg.

Midja: 119cm.

Hals:44cm.

Faan åxå.

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
B747

Ok vägd och mätt 141230.

Vikt: 93,6Kg.      ...NU 99,4kg

Midja: 119cm.  ....NU 128cm

Hals: 44cm.     ..NU 58cm

Penis, 3,1cm    ....NU 3,2cm

ÄNTLIGEN HAR PICKEN VÄXT  !!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Odin

Fråga HN ``Jag kände bara nåt tungt´´hehe

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Trident

Ok vägd och mätt 141230.

Vikt: 93,6Kg.

Midja: 119cm.

Hals:44cm.

Faan åxå.

Jag säger som jag sa i din tråd om tagelskjortan för 6 månader sedan. Börja träna. Gå ner i vikt funkar inte utan att man ändrar livsstil. Visst går man ner för en kort tid men man går 100% upp igen om man inte ändrar sin livsstil.

Du har sedan dess gått upp 4-5 kg vilket inte är så drastiskt som det låter. Men en enkel fråga. Vill du gå ner i vikt på riktigt eller bara till Juni nästa år?

Vill du göra det på riktigt så förbered dig på jobbiga 3-4 månader framför dig sedan kommer du bli peppead av dig själv när du känner att du blir starkare och smalare samt mår bättre :)

Så snöra på dig skorna och ut och gå. Öka sedan på men öka inte på maten.

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Odin

Jag säger som jag sa i din tråd om tagelskjortan för 6 månader sedan. Börja träna. Gå ner i vikt funkar inte utan att man ändrar livsstil. Visst går man ner för en kort tid men man går 100% upp igen om man inte ändrar sin livsstil.

Du har sedan dess gått upp 4-5 kg vilket inte är så drastiskt som det låter. Men en enkel fråga. Vill du gå ner i vikt på riktigt eller bara till Juni nästa år?

Vill du göra det på riktigt så förbered dig på jobbiga 3-4 månader framför dig sedan kommer du bli peppead av dig själv när du känner att du blir starkare och smalare samt mår bättre :)

Så snöra på dig skorna och ut och gå. Öka sedan på men öka inte på maten.

En sak kan vi med säkerhet fastställa... JAG KOMMER ALDRIG ATT FJOLLA RUNT MED JOGGINGSKOR ELLER I TRIKÅER PÅ NÅT GYM. Så släpp det.

Just nu så går jag runt i skogen 5-10 Km. både Lö, & Sö. varje vecka men det gör jag för att jag vill, jag följer mina hundar. Men att gå (eller springa) bara för att gå, är inte min grej det får andra hålla på med.

Jag kommer aldrig att gå utan reellt mål, de e som Pavlovs hundar. Nej nej.

• Tummen upp 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
B747

Fråga HN ``Jag kände bara nåt tungt´´hehe

"Sved till o luktade fan" sa han ...och "hur kan en så tjock man ha en så klen utrustning" :haha:

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
B747

Sylvester har kapat mitt konto

Ändrades av B747
  • Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Trident

En sak kan vi med säkerhet fastställa... JAG KOMMER ALDRIG ATT FJOLLA RUNT MED JOGGINGSKOR ELLER I TRIKÅER PÅ NÅT GYM. Så släpp det.

Just nu så går jag runt i skogen 5-10 Km. både Lö, & Sö. varje vecka men det gör jag för att jag vill, jag följer mina hundar. Men att gå (eller springa) bara för att gå, är inte min grej det får andra hålla på med.

Du gör givetvis som du själv vill men kom inte och grina här när du gått upp ytterligare 4 kg. 

Jag skrev inget om joggingskor eller trikåer. Ta på dig militär kängor och M59 byxor om du känner dig manligare med det. Men ut och rör på dig. 5-10 km i veckan är för lite OM du vill kunna äta och dricka lite gott samt gå ner i vikt.

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
rolba

Mitt nyårslöfte är att 10kg skall bort innan sommarn.

Väger 91 och har rejäl mage. Smala lemmar men rejäl öl kagge.

Skulle behöva gå ner dubbla men får vara lite förnuftig. :good:

Några som hänger på? :good:

Kanske om det är flera sätta upp en tabell.

Jag skulle behöva gå ner 10 kg innan 31 januari så att mina knän överlever en vecka i alperna.

Men ok jag hänger på. Vägde 95 i morse.

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
FF

Jag skulle behöva gå ner 10 kg innan 31 januari så att mina knän överlever en vecka i alperna.

Men ok jag hänger på. Vägde 95 i morse.

Är det högre barstolar i alperna, så du ska hoppa ner från dom för att pissa, att knäna tar stryk..

FF

• Tummen upp 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Odin

Du gör givetvis som du själv vill men kom inte och grina här när du gått upp ytterligare 4 kg. 

Jag skrev inget om joggingskor eller trikåer. Ta på dig militär kängor och M59 byxor om du känner dig manligare med det. Men ut och rör på dig. 5-10 km i veckan är för lite OM du vill kunna äta och dricka lite gott samt gå ner i vikt.

Grina??

Jag skulle kunna raljera å prata nedlåtande om joggare mfl. Men det vill jag inte, så vi kan väl kallt konstatera att vi har olika viljor/åsikt om hur man lever ett för den enskilda individen bra liv OK??

Snälla skriv inte mej på näsan hur jag ska leva mitt liv. PLZ. Jag har tyvärr (kanske) en vana att göra tvärt om, å det vill jag inte. Gott nytt på dej, å tack för omtanken. (jag vet att du menar väl).

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Galten

Toretiskt så är det och bara ändra sina kostvanor men praktiskt sett så är vi svaga :wink:

( Pavlos)Kissar man varje morgon samtidigt som man borstar tänderna så är vi kissnödiga varje gång vi borstar tänderna :wink:

Nu skulle man ha hundar och motionera men lägenshetsboende och arbetet förhindrar husdjur.

Jag måste drastiskt ändra mina vanor från slapp lägenhetsboende och kan fjolla runt med det ena och andra, bara det ger resultat :wink:

Ändrades av Galten

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information

Vi har placerat kakor i din apparat för att göra MPR bättre. Du kan justera din kakinställningar eller så anser du att det är ok att fortsätta surfa på MPR.