Duracell Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Det som har fungerat för mig är en kontinuerlig motion (5dagar i veckan) som ökar ämnesomsättningen. Jag har undvikit alkohol helt, sötsaker, läsk och dragit ner på kolhydrater. Jag märker direkt när jag är på semester och dricker öl/cocktails och inte motionerar så går jag upp direkt bara efter en vecka. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Fy fasen, dumt å dra i sig en hemgjord pizza före invägning, men är det bestämt så är det Proppmätt 139 kg nu blev det helt plötsligt 40 kg som ska bort Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Ok Jag e med. För 2,5 år sedan så loosade jag ca 15 kg på drygt 5 månader varav 2 månader i Thailand. Sedan har vi kört lite berg o dalbana. Just nu så ställer sig vågen o pekar på 92,5. Nu hoppar Jag biran, sötsaker och till viss del Kolhydrater. ( finncrisp med mkt Bregott och ost e en njutare ) Istället för Biran blir det whisky,,,, hahaha inget maltsocker där inte.. Nu får vi se.. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Jag är med, väger in på 84.2. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Ok Jag e med. För 2,5 år sedan så loosade jag ca 15 kg på drygt 5 månader varav 2 månader i Thailand. Sedan har vi kört lite berg o dalbana. Just nu så ställer sig vågen o pekar på 92,5. Nu hoppar Jag biran, sötsaker och till viss del Kolhydrater. ( finncrisp med mkt Bregott och ost e en njutare ) Istället för Biran blir det whisky,,,, hahaha inget maltsocker där inte.. Nu får vi se.. C;D glömde ju målet ...85kg Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 1, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 1, 2015 (ändrad) Ökar på.Galten 91,9kg +-0Muimatt 105.0kg +-0Odin 93,6Kg +-0Rolba 95,2 kg +-0Husse 139kg +-0Nissehult_13. 84,2kg +-0C-dude 92,5 +-0Mangokid 104 +-0MR Ning NingBananen.Alla som får minus får givetvis karma av andra.Uppdateras varje söndag från och med v02.Nu skall fållan fyllas först med namn och kg Ändrades Januari 1, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Jag utgår från 104kg, 94kg är målet innan midsommar. Långsiktigt mål är 92kg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Jag vägde in dag på 122.8. Nästa 23 kg ska bort på något vis, fettsugning med sugbil kanske är ett alternativ. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Jag vägde in dag på 122.8. Nästa 23 kg ska bort på något vis, fettsugning med sugbil kanske är ett alternativ. Ring Janne han kommer med spolbilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Vägde in på 104kg i morse. Kommer kanske öka lite på semestern. Återkommer om det senare. Målet är ca 95kg. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Med eller utan tömd pung??? Gör ju ett par kg skillnad!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Skämt åsido. Ingångsvikt 116,3. Motto inga bärs eller mat efter kl 20.00 samt en rask promenad varje morgon. Mål... Varje gram ner är en vinst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Jag vägde in dag på 122.8. Nästa 23 kg ska bort på något vis, fettsugning med sugbil kanske är ett alternativ. Bara du å jag som är tungviktare. Resten är ju bara småfolk.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Bara du å jag som är tungviktare. Resten är ju bara småfolk. Småpojkar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Småpojkar Hajkaj har du eller Enis kvar foto från puben på Söder där vi tog en bira före Carabao??? Där ser man vad som är smått å vad som är fullvuxet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 1, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 1, 2015 (ändrad) Ökar på. Galten 91,9kg +-0 Muimatt 105.0kg +-0 Odin 93,6Kg +-0 Rolba 95,2 kg +-0 Husse 139kg +-0 Nissehult_13. 84,2kg +-0 C-dude 92,5 +-0 Mangokid 104 +-0 MR Ning Ning 104+-0 Issanbonde 116,3 +-0 Scorpio 63 122,8 +-0 Tommy 123 +-0 Bananen. Börjar bli en lista Ändrades Januari 1, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 (ändrad) Testar att hänga på. 123 kg nu, inte rekord men inte långt borta Provar en egen diet: ingen alkohol de kommande 100 dagarna. Startar i morgon det blev ju lite dricka efter 12-slaget så idag räknas inte Borde tappa minst 15 kg, och må bättre på alla sätt. Så sign me up! MVH Tommy Ändrades Januari 1, 2015 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 1, 2015 Dela Inlagd Januari 1, 2015 Frukost: Omelette på två ägg och en halv Krakower (95%kötthalt) & The. Mat under dagens jakt: 4 mini-ostar och ett pkt. Prusitto. Middag: två grillade Kycklinglår Kvällsmat två mini-ostar två hårdkokta ägg, The med Grädde. Ganska strikt LCHF alltså Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 2, 2015 Dela Inlagd Januari 2, 2015 Jag loggar in med 113kg. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 2, 2015 Dela Inlagd Januari 2, 2015 Blev flingor till frukost och så blir det kyckling sallad till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 2, 2015 Dela Inlagd Januari 2, 2015 Jag har redan nått mitt mål = 90 kg. Jag startade på 105 i maj när jag kom från Thailand. Mindre portioner och att röra på sig mer gjorde susen. Startar varje dag nu med en timmes promenad i rask takt, på em tar jag en cykeltur på minst en timme. That's all, jogga eller annan löpträning går bort pga dåliga knän. Med vänlig hälsning BBJ Jag var nere på 89,6 dagarna före jul. Nyårsdagen var jag uppe på 92,1. Nu är helgerna över så nu får portionerna minskas igen Med vänlig hälsning BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Januari 2, 2015 Dela Inlagd Januari 2, 2015 92,1 kg nu, målet är att gå ner till 85 kg genom bla löparband, helst på en månad men eftersom jag även slutar röka så lär det väl kanske bli svårt, när målet på 85 kg är nått så är det styrketräning som tar över. Börjar träna när gymmet öppnar (sön eller måndag). Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 2, 2015 Dela Inlagd Januari 2, 2015 Där ser man vad som är smått å vad som är fullvuxet. Bara svällande muskler då ju inte en gnutta fett verkar det. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 2, 2015 Dela Inlagd Januari 2, 2015 Inte lätt när dottern kom hem från Australien inatt och har godis med som present till oss Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 2, 2015 Dela Inlagd Januari 2, 2015 Jag är på.. Startvikt 107,8 104,1 före helgerna Mål 2-siffrigt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu