Galten Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 Lägger in en delrapport. Med små portioner är det mindre rörigt. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) oops datum och färg hängde inte med. Dumma dator. Ändrades Mars 6, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ja nu har jag gått upp 2 h nu skiter jag i denna tråd! Man ska MÅ GÖTT SEN SKITER JAG I OM JAG DÖR SOM EN FET SÄL! TREVLIG HELG! Men gjorde ett försök tilltalar mig inte man ska må bra i detta liv o lite grädde förgyller tillvaron sen om man Lämnar tidigt är väl bara en fördel på denna överbefolkade Jord ? Tack o adjö Mvh Fett Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Någonting har hänt. Jag känner mig bara plufsig nu och kroppen verkar bara samla på sig en massa vatten. Byxorna är skitstora men vikten bara ökar. Det känns som om någonting är fel. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) Någonting har hänt. Jag känner mig bara plufsig nu och kroppen verkar bara samla på sig en massa vatten. Byxorna är skitstora men vikten bara ökar. Det känns som om någonting är fel. Vatten är ju inte fett direkt. Ta det coolt. Binda vatten kan man göra ett par kilo på bara en bakfylla typ. Viktigare att byxorna känns stora Skriver kanske lite om mina tidigare försök men är ingen skribent. Ett är säkert. 100% ligger i huvudet du måste bestämma dig. Det går ner i en perioder upp och ner men mest ner, ingen tävling annars sätter det sig i huvudet. Som jag sade på jobbet, Äter gärna en Pizza men inte mer än halva . Ändrades Mars 6, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ja nu har jag gått upp 2 h nu skiter jag i denna tråd! Man ska MÅ GÖTT SEN SKITER JAG I OM JAG DÖR SOM EN FET SÄL! TREVLIG HELG! Men gjorde ett försök tilltalar mig inte man ska må bra i detta liv o lite grädde förgyller tillvaron sen om man Lämnar tidigt är väl bara en fördel på denna överbefolkade Jord ? Tack o adjö Mvh Fett Svampen Det är nu du ska bita ihop å köra, du har haft kropp som en säl så länge jag känt dej...Kanske dags att göra en liten förändring, för frugans skull om inte annat... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Det är nu du ska bita ihop å köra, du har haft kropp som en säl så länge jag känt dej...Kanske dags att göra en liten förändring, för frugans skull om inte annat... Tack för granskningen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Jo visst. Men rännskitar i 4 dagar och vikten har ökat 3 kg. Magen funkar inte alls, bara bubblar och bråkar. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Tack för granskningen! Är det mitt problem? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Tack för granskningen! Jag har gjort ett hål till i bältet, brallorna ramlade av... Mao. sluta gnälla kärring, kan jag kan du... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Är det mitt problem? Ingen aning men Du citerade det Tycks Så inte mitt jag lever gött med fettma! Puss Elkabel! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ingen aning men Du citerade det Tycks Så inte mitt jag lever gött med fettma! Puss Elkabel! Läs nästa inlägg.. Eller ovanstående blev det väl nu. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Jag har gjort ett hål till i bältet, brallorna ramlade av... Mao. sluta gnälla kärring, kan jag kan du... Ja får väl ta nya tag men en Rumpmas ä ju en svag jävel???Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Läs nästa inlägg.. Eller ovanstående blev det väl nu. Eller nedanstående Just nu rätt förrvirrd? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Eller nedanstående Just nu rätt förrvirrd? Nja kolla ner på Kaggen så ser du att nåt måste göras, ser du inte det så fråga Kantarellen vad hon tycker... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Eller nedanstående Just nu rätt förrvirrd? detta kanske funkar för dig? http://www.expressen.se/gt/jeanette-jag-gick-ner-13-kilo-genom-hypnos/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Nja kolla ner på Kaggen så ser du att nåt måste göras, ser du inte det så fråga Kantarellen vad hon tycker... Ja vet solly Älskling? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ja vet solly Älskling? Fan va hårig du är... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) Fan va hårig du är... Ja ä de inte fel på fettman så är det luggen! Kan vi få se en selfi på Din obetydliga rynkiga buk? Ändrades Mars 6, 2015 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ja ä de inte fel på fettman så är det luggen! Kan vi få se en selfi på Din obetydliga? Arslet är i enform dvs. mitt inte min. Å nää jag skulle aldrig ta kort på den tunnan.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) Arslet är i enform dvs. mitt inte min. Å nää jag skulle aldrig ta kort på den tunnan.. Nä men arselet har ju två sidor eller? Fråga Din Fru? Ändrades Mars 6, 2015 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) Jo visst. Men rännskitar i 4 dagar och vikten har ökat 3 kg. Magen funkar inte alls, bara bubblar och bråkar. Hoppas du inte gör något onormalt typ Thaitablettkur. äh magbesvär går över Själv så minskar jag bara ner kolhydrater lite typ max några procent sockerarter måste vara under 5 i alla fall. äter sallad men det börjar bli tröttsamt och det är ju inte huvudsaken. Ändrades Mars 6, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) nää tyvärr - 0,1kg denna vecka...ja va fan det går inte uppåt iaf... 83.3 alltså... suck fan de e jobbigt nu.. Ändrades Mars 6, 2015 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Mars 7, 2015 Dela Inlagd Mars 7, 2015 93 tunga imorse. Ingen hetsbantning här inte, men håller 1kg i månaden och det är ju målet för min del. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 7, 2015 Dela Inlagd Mars 7, 2015 Frukost Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu