Enis Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Denna vecka -0,5kg total nedgång -6.4 kg /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 98.3 invägt nu ska jag sleva i mig en äggmacka! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 94,1Kg. Trots Hjortronsylt å Burger King-middag i Söndags... Nåja -9,5Kg är ju bättre än +9,5... Nu slant du på någon tangent va. Eller så har du mörkat hela tiden att du egentligen gått upp i vikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Nu slant du på någon tangent va. Eller så har du mörkat hela tiden att du egentligen gått upp i vikt. Ja oj sorry, 84,1Kg ska det vara. (83,4 nu på morgonen) så nu tog jag 10:an jag åxå... Men det här känns så jävla bra så jag fortsätter hålla igen. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 (ändrad) Ja oj sorry, 84,1Kg ska det vara. (83,4 nu på morgonen) så nu tog jag 10:an jag åxå... Men det här känns så jävla bra så jag fortsätter hålla igen. Hej Det svåra är ju inte att gå ned några kilogram, det svåra är att hålla den nya vikten sedan. Detta gäller nästan för alla. Puman som aldrig har haft viktproblem. Ändrades Februari 27, 2015 av Puman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 86.0 sakta sakta nedåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 27, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2015 (ändrad) 84,4 än finns det hopp Magen ser lika stor som förut så jag antar att det finns dolda reserver någonstans. Magen skall dock bort. Ändrades Februari 27, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Undrar om det är någon ide att bråka med vågen idag, visserligen magsjuk i 2 dar i början av veckan, men cykeln har jag bara testkört 1 halv gång den här veckan, höll på att ramla av efter 20 minuter Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 27, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2015 (ändrad) Ja oj sorry, 84,1Kg ska det vara. (83,4 nu på morgonen) så nu tog jag 10:an jag åxå... Men det här känns så jävla bra så jag fortsätter hålla igen. 10 kg kan vara som ett bra delmål. Tycker själv att det fungerar och kan fortsätta hela våren. 10kg är dock ett måste för mig först och det går nog vägen med lite annan kost och slopa ölen. Ingen större förändring i livet förutom ölen. Känns att stegen är mycket lättare redan. Ändrades Februari 27, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 10 kg kan vara som ett bra delmål. Tycker själv att det fungerar och kan fortsätta hela våren. 10kg är dock ett måste för mig först och det går nog vägen med lite annan kost och slopa ölen. Ingen större förändring i livet förutom ölen. Känns att stegen är mycket lättare redan. Jag snackade med en tjej på ett gym där jag jobbar en del idag, hon är PT där (en riktig superPuma by the way) Hon tävlade tidigare i nån typ av styrke...nåt? För fyra månader sedan vann hon det hon tränat för, och nu har hon tränat bort 20Kg. på 4 mån. Alltså nu väger hon kanske 55Kg. Bara muskler... Jag ska fråga henne om jag får ta ett kort å lägga in det här, som ett gott exempel. hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 84,4 än finns det hopp Magen ser lika stor som förut så jag antar att det finns dolda reserver någonstans. Magen skall dock bort. Samma med min kagge, jag ska vänta lite till å händer det inget så blir det (mag)träning... Suck Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Hej Det svåra är ju inte att gå ned några kilogram, det svåra är att hålla den nya vikten sedan. Detta gäller nästan för alla. Puman som aldrig har haft viktproblem. Helt riktigt som Ölgubbe man är har jag i stort sätt slutat ett par på krogen på en månad sen sög det till i tarmen idag då fick jag en bländande idé istället för en sexpack vart det 3 7.7% istället hälften vunnet? Hi Hi Nä som du säger att hålla vikten efter att man tappat några kilon är det svåra! Skål o trevlig Fredagskväll!!!!!!! Ps:vågen stod same same idag! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Samma med min kagge, jag ska vänta lite till å händer det inget så blir det (mag)träning... Suck Är nog inte så dumt att köra lite träning som formar kroppen i kombination med dieten. Är det inte så att muskler bränner fett? Jag har ju bara fett och inga muskler så jag vet inte svaret... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Är nog inte så dumt att köra lite träning som formar kroppen i kombination med dieten. Är det inte så att muskler bränner fett? Jag har ju bara fett och inga muskler så jag vet inte svaret... Jo helt klart. Men människan är av naturen lat. Å jag är jävligt mänsklig... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Jo helt klart. Men människan är av naturen lat. Å jag är jävligt mänsklig... Samma här! Glöm aldrig att även ett inställt träningspass är ett träningspass... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Invägning 74.8 kg. Man ska inte festa när man nått ett delmål, bara på det igen. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Jag snackade med en tjej på ett gym där jag jobbar en del idag, hon är PT där (en riktig superPuma by the way) Hon tävlade tidigare i nån typ av styrke...nåt? För fyra månader sedan vann hon det hon tränat för, och nu har hon tränat bort 20Kg. på 4 mån. Alltså nu väger hon kanske 55Kg. Bara muskler... Jag ska fråga henne om jag får ta ett kort å lägga in det här, som ett gott exempel. hehe Jag kan skicka ett kort på mig,då får du se både ribbor och muskler,Icket att förglömma sneluggen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Jag kan skicka ett kort på mig,då får du se både ribbor och muskler,Icket att förglömma sneluggen det är väl knappt ribba längre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Jag kan skicka ett kort på mig,då får du se både ribbor och muskler,Icket att förglömma sneluggen Ja minnesbilder är ju åxå bilder.Hehe puss beauty Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 27, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2015 Snart 100kg totalt. Tyvärr åt ett par medlemmar för mycket semlor. Men det är bara och komma igen. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Vågen stannade imorse på 100,6, ner 0,4kg denna veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Snart 100kg totalt. Tyvärr åt ett par medlemmar för mycket semlor. Men det är bara och komma igen. Hmm fan åxå 83,4 å då falerar kameraliatet... Suck Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Jag är nog rädd att det går åt fel håll på söndag för mig också.. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 92,6 kg - det borde vara mycket mera. Öl, kebab, pommes, glass och marabou summerar denna vecka , men nu jävlar blir det strikt!! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Förvånad att inte fjädrarna rullade ur vågen efter den här veckan Bara en liten ökning till 128,2, det är ju som en piss i havet Ikväll är det öl och whiskeymässa i stan, så man får väl hålla sig till dom ädlare sorterna då Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu