Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

Lägger upp en tidigt så är det lättare och fylla på sedan.

post-3333-0-26585200-1424432209_thumb.pn

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Ännu mer grattis för om man räknar i procent blir han överlägsen med sin "ringa" startvikt. 

Hoppas att damerna också insett att han är en "handsome man"

Tummen upp.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Ännu mer grattis för om man räknar i procent blir han överlägsen med sin "ringa" startvikt. 

Hoppas att damerna också insett att han är en "handsome man"

Tummen upp.

"handsome man" beror väl till största delen på storleken på plånbok.

Men det är fruktansvärt starkt att gå ner Nissehult har gjort, nu är ju nästa steg att kunna stanna där om man inte vill ner mer. Grattis :good:  :good:  :good:

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

"handsome man" beror väl till största delen på storleken på plånbok.

Men det är fruktansvärt starkt att gå ner Nissehult har gjort, nu är ju nästa steg att kunna stanna där om man inte vill ner mer. Grattis :good:  :good:  :good:

Handsome har inget med plånboken att göra , storleken på plånkan

avgjör "gott hjärta" :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Ja nu är det Kört Norrl o varmbad !

Skit samma tar laksermedel Sönd. O väger in månd. ??????

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Ja att jag minskar så sakta beror uteslutande på Laphroaig. Eller eg. mej själv, fast att jag överhuvudtaget minskar får jag nog tacka en järnvilja för (som jag inte ens visste att jag hade).

Det enda ``onyttiga´´(förutom single) som jag har ett sug efter nu är bröd (surdegsbröd) annars vill jag inte ha Potatis tex. som det är nu.

Nisse's prestation är helt otrolig, han gick in som junior å är nu ännu mindre.

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

:dirol: Har varit och beställt nya Haglöfvs skor och de kommer och göra ett par kilo minst innan sommarn.

Mina gamla gav efter på bara ett par tusen mil typ. 

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

:dirol: Har varit och beställt nya Haglöfvs skor och de kommer och göra ett par kilo minst innan sommarn.

Mina gamla gav efter på bara ett par tusen mil typ. 

Ett litet tips bara. Jag har gått (hehe) över till Viking-kängor, tidigare använde jag svindyra Meindl, men dom löjligt billiga Viking är mycket skönare för mina fötter.

Prova dom kanske är det lika för dej.

Dela på andra sajter

Ja att jag minskar så sakta beror uteslutande på Laphroaig. Eller eg. mej själv, fast att jag överhuvudtaget minskar får jag nog tacka en järnvilja för (som jag inte ens visste att jag hade).

Det enda ``onyttiga´´(förutom single) som jag har ett sug efter nu är bröd (surdegsbröd) annars vill jag inte ha Potatis tex. som det är nu.

Nisse's prestation är helt otrolig, han gick in som junior å är nu ännu mindre.

Du har väl inget att oroa dig för. Du har väl fram till midsommar på dig och det lär du klara utan problem..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

92,8 denna lördagsmorgon är inget att skriva hem om direkt, men känns bra med tanke på vad man proppat i sig under veckan.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Morgonens vägning var positiv. 115.7

Det börjar att märkas på kläder nu.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Måne chockar sig själv,104,8 kilo,knappt jag tror det själv.Nu får jag fira med en semla  :nyam:

Ja här chockar man sig också!!!!! BullBerit var här i veckan md en burk Mockarutor, en burk Äppelkaka samt en med Mandelkubb..

Då kan det bara gå åt helsike :fie:  :fie:

Dela på andra sajter

117Kg, känns som det borde vara mer, men vågen ljuger inte :fool:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

107 kilo måste återgå till Chang dieten så jag iallafall stannar på vikten inte gå upp????

Christer/Arunee/Tawan

Dela på andra sajter

94,1Kg.

Trots Hjortronsylt å Burger King-middag i Söndags...  Nåja -9,5Kg är ju bättre än +9,5...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...