Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

Den här har jag och en kompis tänkt och gå i år.

Givetvis maratonsträckan nu.

http://www.linnemarschen.se/sv-se/

Nya skor måste inhandlas för mina gamla Haglöfs har jag limmat ihop för många gånger.

Läcker gör de också numera.

Brukar gå varje år 2 mil och det är förbereldsen för att orka gå som tar bort ett par kilo.

Givetvis så är det alltid en grupp pensionärskärringar som tjattrandes går förbi när man har som jobbigast i själva marschen.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

-680 kalorier sa testcykeln,kompenserade med frugans allahjärtansdagschoklad ca.1000 kalorier+,det går åt helvete med vikten men jag har ju 4 månader på mig.Och 4 potatisar till gräddsåsen och kasslern,det är inte lätt att vara tung  :not_i:

Måne

Dela på andra sajter

-680 kalorier sa testcykeln,kompenserade med frugans allahjärtansdagschoklad ca.1000 kalorier+,det går åt helvete med vikten men jag har ju 4 månader på mig.Och 4 potatisar till gräddsåsen och kasslern,det är inte lätt att vara tung  :not_i:

Vecka 27 är nog sista tillfället jag har möjlighet att hålla i tråden.

Har inte fått mina microsoftgrejer att fungera utomlands trots att jag betalat.

Kanske konverterar om till tillgänglighet.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

En mycket orolig man kliver upp på sin våg och blir helt paff.

117.0 visar vågen.

Så kraftig nedgång trots öl och hotellmat, öl kanske är bra bantningsdryck då :im_happy:

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Ser ut som vi just bantat bort 1st Galten :-)

Jag har inte bantat. Bara plockat bort biran en dag i veckan :)

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Efter dagens arbete 110,2kg

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Veckans invägning

-0,5 kg denna vecka,  total viktnedgång -5,9 kg

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Enis, on 19 Feb 2015 - 13:26, said:

Veckans invägning

-0,5 kg denna vecka,  total viktnedgång -5,9 kg

Det är bra jobbat!  Undrar hur man kan minska vikten från noll?  Måste ha något med gravitationen att göra...p0306.gif

Dela på andra sajter

Det är bra jobbat!  Undrar hur man kan minska vikten från noll?  Måste ha något med gravitationen att göra...p0306.gif

Jag tror han står på händer och balanserar vågen på fötterna.

Dela på andra sajter

Hmm . Tänkte väga mig i morgon , Men blir nog uppåt när man besökt SC , ja ja köttbullar o potatismos o massa öl ,,,hua

Dela på andra sajter

Ingen rolig läsning på vågen men hoppas på nedgång till i morgon.

Långt kvar till sommarn dock.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Morgonens invägning var 105,2.

Ett bra resultat.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

127,9 samma som förra veckan, trots storsemla i tisdags och en massa goo mat och lite cyklande, 2 matchkvällar med mycket bedrövelse och många öl, ja ja tur att det inte vikten gick uppåt i varje fall :fie:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

127,9 samma som förra veckan, trots storsemla i tisdags och en massa goo mat och lite cyklande, 2 matchkvällar med mycket bedrövelse och många öl, ja ja tur att det inte vikten gick uppåt i varje fall :fie:

Lägg en cementsäck på pakethållaren och släpp ur luften ur ringarna på cykeln  då bränner Du fett!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...