Odin Inlagd Februari 8, 2015 Dela Inlagd Februari 8, 2015 OK, ändra ät vad du vill till ät måttligt och motionera måttligt. Att äta sig till sjuklig övervikt för att sedan försöka tappa den på kortast möjliga tid genom olika dieter är sjukt. Ät mindre än vad du förbränner, tränar du mer kan du äta mer. Helt rätt, men om man av någon anledning inte vill/kan träna så behöver man inte lägga sej ner å dö för det. De e skitbra att dom som vill får träna, de e ännu bättre om dom som tränar inte försöker tvinga alla att göra det. Om man väljer att inte träna så behöver man inte bli tokfet för det, har man ett stillasittande liv och anpassar födointaget efter det. Så får vi ett inte lika bra liv som dom som rör på sej men dock ett ok liv med rätt kost. Pust.. mer än fem ord i rad... suck.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 9, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 9, 2015 Lite sen men här är söndagens. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 103,8 idag så nu slipper jag röda siffror. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 10, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2015 Missade visst en. Var inte så redig i helgen sorry. Här kommer den tillrättade tabellen. Niisehult_13 är snart vid målet. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Mmm nu visar sej helgens utsvävningar.. 85,7 F-n åxå.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Man skulle nog behöva en sväng med vinterskitsjukan för att komma i fas efter Österrikeveckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 98.7 skulle gett fan i semlan? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Missade visst en. Missade du inte Mr NN åxå? ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Veckans invägning + 0,3 kg total viktnedgång 5,4 kg /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Same Same Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Veckans invägning + 0,3 kg total viktnedgång 5,4 kg /Enis Det är väl dags för ett stenbordsmöte nästa vecka så då blir det väl ett par hekto upp igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 87.0 kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Nu sjunker det igen, 106,2 nu på morgonen. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Nu efter fem veckors Changdiet visar vågen på 103kg, alltså ingen förändring. Vill du behålla vikten drick Chang Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 13, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2015 (ändrad) 85,2 kg. Heh, trodde aldrig efter 2 helrör förra helgen att det skulle bli viknedgång. Fattar inte att jag fick i mig det men allt för vetenskapen och mpr medlemmar, tyvärr blev det småmissar i tabellen men skall bättra mig. Här ett oberoende Galtiskt undersökning med huvudfödan sallad och köttprodukter under hela tiden. . En helg med obegränsad öl ger dryga 2 kg viktuppgång men är tillbaka i vikt före drickandet på ca tre dagar efter lös mage och pissande. En helg med vin ger nästan samma viktuppgång och nedgång men tyngre huvud och mindre bra mående i allmänhet. En helg med obegränsad med ren sprit utan slödrick gav viktnedgång på måndag men rekyl till tisdag med uppgång på 2 kg men till torsdagen en nedgång mådde dock hyffsat. Den sista tror jag att det förbrändes mycket grå celler också som är fett men gör allt för att ställa upp för oss på MPR . Vatten har jag inte provat än men väntar med det svåraste. Öl har jag inte smakat nu på en månad då den är klart onyttigast viktmässigt och vet att den byggt upp min kropp under många år. Mest folköl och under vardagar också. Ändrades Februari 13, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 127,9 nu på morron + 0,6 kg Gårdagens hockeymatch va inge bra, mängder med öl å annat skräp. Men man får va gringubbe nån annan gång, nu är det bara å köra vidare Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 13, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2015 Det är väl dags för ett stenbordsmöte nästa vecka så då blir det väl ett par hekto upp igen Ge bara F-n i slödrickat och öl så är det ingen större fara Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Ge bara F-n i slödrickat och öl så är det ingen större fara Dessa stenbordsmöten brukar ju krylla av sötsaker och potatis Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Något för -10kg klubben kanske http://youtu.be/u8G3xxjiz-0 http://youtu.be/PdtVrPvJnf8 /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Veckans invägning 101,6 kg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Veckans invägning 74.4 kg. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Veckans invägning 74.4 kg. Nära nu då, imponerande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Same Same? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Jag vet fan inte om jag törs väga mig på söndag. Sedan i söndags så har jag legat på hotell, ätit hotellmat och druckit hotellöl. Taskig karaktär, troligen. Men när man jobbar från tidiga morgon till sena kväll utan rast så orkar man inte söka efter speciella matställen då man kommer till hotellet runt 8-9 tiden på kvällen. Då blir det till att kolla vad som bjuds på hotellet, och går det ändå åt helvete så kan man lika gärna dricka öl till. Och nu dricker jag rödvin. Men SAAB i Linköping var en ganska fräck arbetsplats där dom monterar ihop JAS. Tyvärr fick jag inte fotografera något. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Jag vet fan inte om jag törs väga mig på söndag. Sedan i söndags så har jag legat på hotell, ätit hotellmat och druckit hotellöl. Taskig karaktär, troligen. Men när man jobbar från tidiga morgon till sena kväll utan rast så orkar man inte söka efter speciella matställen då man kommer till hotellet runt 8-9 tiden på kvällen. Då blir det till att kolla vad som bjuds på hotellet, och går det ändå åt helvete så kan man lika gärna dricka öl till. Och nu dricker jag rödvin. Men SAAB i Linköping var en ganska fräck arbetsplats där dom monterar ihop JAS. Tyvärr fick jag inte fotografera något. Jag har haft en vecka i arbetets tecken och fått frukost, lunch och middag serverad på plats, men jag kan garantera att jag haft en viktminskning. Efter en djävlig vecka så är vi på banan och ska bara jobba från 06,00 lördag och söndag och skicka en ny produkt till kund på måndag. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu