Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

Ja nästa vägning kommer att bli katastrof... 

Igår så bjuppade jag mina två äldsta barn med familjer på lokal. Tjaba Thai för att vara mer exakt, å det blev både Chang och ris...Suck

Senare på kvällen roade vi oss med taxi-race runt den kungliga hufvudstaden på jakt efter Octomore, tyvärr med ett uselt resultat. Men det blev en jäkla massa andra smakprov på mer eller mindre suspekta Whisky sorter..

Imorrn blir det nya tag.

Det här var det första karaktärsraset sen nyår, vi får väl se när jag kan titta mej i spegeln igen utan att svära..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Igår så bjuppade jag mina två äldsta barn med familjer på lokal. Tjaba Thai för att vara mer exakt, å det blev både Chang och ris...Suck

Senare på kvällen roade vi oss med taxi-race runt den kungliga hufvudstaden på jakt efter Octomore, tyvärr med ett uselt resultat. Men det blev en jäkla massa andra smakprov på mer eller mindre suspekta Whisky sorter..

Imorrn blir det nya tag.

Det här var det första karaktärsraset sen nyår, vi får väl se när jag kan titta mej i spegeln igen utan att svära..

Grattis till dina mänskliga drag!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

93,5 ingen större katastrof, men det kändes bättre än vad vågskrället visade.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

108,0 så nu blir det nya tag snart....,,

men först en sväng till Korat och Thure.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Imorrn blir det nya tag.

Jävligt gött å läsa, att du kan vara mänsklig också

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

+-0 denna veckan, men vår GM har fått sparken så det innebär nog dubbel börda (stress) på jobbet så nästa vecka rasar det nog av ett kilo!

Dela på andra sajter

Det gick inge bra alls den här veckan trots samma upplägg och mat som förut. 118.5 vid morgonens vägning.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Det gick inge bra alls den här veckan trots samma upplägg och mat som förut. 118.5 vid morgonens vägning.

Nä det är fördjävligt, vi har ingen chans det går tyvärr inte att lura moder natur. Gör (äter) vi inte det vi ska så kommer hektona...?  nåja som ett brev på posten..

Dela på andra sajter

Ja ja efter en vecka i Udon o Nong khai med som tam o annan thaimat tyckte man att man var duktig , Men så hittade man Beer lao dark då sprack allt,

Suck 88 kilo på seven med kläder .

Dela på andra sajter

Och nu är man incheckad på hotell i arvika. Enda matställe var en pizza eller mcdonald.????

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Och nu är man incheckad på hotell i arvika. Enda matställe var en pizza eller mcdonald. :huh:?

Cheesburgare å skrapa bort ketchup å bröd.. Det funkar faktiskt...

Dela på andra sajter

Och nu är man incheckad på hotell i arvika. Enda matställe var en pizza eller mcdonald. :huh:?

Har inte hotellet mat?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Har blivit sjuk igen. kan då inte träna. Så jag vet ej min vikt. Men troligtvis mindre bra.

Dela på andra sajter

Cheesburgare å skrapa bort ketchup å bröd.. Det funkar faktiskt...

Det blir många om man ska bli mätt.

Dela på andra sajter

Har inte hotellet mat?

Ingen resturang öppen på söndag hos scandic Arvika

Dela på andra sajter

Finns väl sallad på Donken att komplettera med

/eNis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Sedan kan du ju ta en Kaffe med grädde och en mjuklass i bägare utan sås till efterätt

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Ät vad du vill och gå till gymmet på hotellet innan frukost imorgon istället

Mmm. Men det finns inget försvar för att vi inmundigar all den den skit som vi gör. Det är kanon att träna no doubt.

Men faktiskt om vi skippade dålig mat å socker så hade sveriges genomsnittsvikt minskat markant.

Hade vi bara förbjudit läsk för alla under 18 så hade diabetes-fallen mer än halverats.

Kanske låter det som nån jäkla frikyrkopastors profetsia, men tyvärr så är det så jävla enkelt. Vi äter ihjäl oss.

Dela på andra sajter

Mmm. Men det finns inget försvar för att vi inmundigar all den den skit som vi gör. Det är kanon att träna no doubt.

Men faktiskt om vi skippade dålig mat å socker så hade sveriges genomsnittsvikt minskat markant.

Hade vi bara förbjudit läsk för alla under 18 så hade diabetes-fallen mer än halverats.

Kanske låter det som nån jäkla frikyrkopastors profetsia, men tyvärr så är det så jävla enkelt. Vi äter ihjäl oss.

OK, ändra ät vad du vill till ät måttligt och motionera måttligt. Att äta sig till sjuklig övervikt för att sedan försöka tappa den på kortast möjliga tid genom olika dieter är sjukt.

Ät mindre än vad du förbränner, tränar du mer kan du äta mer.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...