Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

Själv 86,7 kg i morse.

Skall försöka bli lättare än dig :wink:

Nää de e ju fusk, du håller ju i statistiken ju... Dommarjävel... Hehe 

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Trumvirvel.

-0,5 kg

total viktnedgång 5,7 kg

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Nää de e ju fusk, du håller ju i statistiken ju... Dommarjävel... Hehe 

Impad av Dig Gubben håll i nu 55 till sommarn???

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Jag har bombdag idag så snart smäller det,sen kan vi prata invägning jävlar

Ok? Har du nån annan benämning på veckans alla andra Onsdagar? Bomdag 1 Bomdag 2, eller?

Dela på andra sajter

Ok? Har du nån annan benämning på veckans alla andra Onsdagar? Bomdag 1 Bomdag 2, eller?

Bombar bara en dag/veckan,det är då medicinen funkar  :give_rose:

Måne

Dela på andra sajter

det rör sig sakta ner åt rätt håll, veckans rapport säger 127,3, så jag får väl ge mig, den där jävla cykeln är vad som gör det, för ändra på maten, nää :fie:  sån där lchf ger bara menssmärtor

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

86,7 kg.

Var ett halvt kilo lättare igår och förstår inte vad som hände :wink:

10 kg känns realistiskt och nå.

Ingen öl, ris, potatis och ljust bröd för mig.

Tror att det är frånvaron av öl som gör susen.

Jomtien får bunkra upp med öl tills att jag anländer i sommar och torrlägger stället. :jester:

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

det rör sig sakta ner åt rätt håll, veckans rapport säger 127,3, så jag får väl ge mig, den där jävla cykeln är vad som gör det, för ändra på maten, nää :fie:  sån där lchf ger bara menssmärtor

Så länge du inte börjar springa maror var o varannan dag så

gör du nog bäst i att ändra kostvanorna.

Det är det som får dig att gå ner rejält, inte en kvart på en motionscykel varannan dag :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Jaha det var nytt, jag har käkat ganska strikt LCHF nu i lite över en månad, och det har gått över förväntan lätt. Så dom där menssmärtorna måste vara nånting som du burit latent, din kvinnliga sida som gör sej påmind kanske..

Kanske nånting du bör tänka på så att du inte befruktar dej själv.

Dela på andra sajter

Jaha det var nytt, jag har käkat ganska strikt LCHF nu i lite över en månad, och det har gått över förväntan lätt. Så dom där menssmärtorna måste vara nånting som du burit latent, din kvinnliga sida som gör sej påmind kanske..

Kanske nånting du bör tänka på så att du inte befruktar dej själv.

Tänkte mer på dig, eftersom du gnäller å har dej på allt å alla

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Tänkte mer på dig, eftersom du gnäller å har dej på allt å alla

Jasså jaha. Men då tror jag att du hade otur när du tänkte, kanske bäst att tänka tyst ibland... Zundapp rules.

Dela på andra sajter

Jag håller med om att det går lätt med LCHF.

Men på söndag blir det värre då man kommer att ligga ute på jobb hela veckan och måste äta ute eller på hotell.

Då funkar ju inte LCHF :fie:

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Lägger in fredagens tidigt idag.

Köpte en whiskyflaska och vet inte hur fortsättningen av kvällen blir :wink:

post-3333-0-74247300-1423247346_thumb.pn

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Jag håller med om att det går lätt med LCHF.

Men på söndag blir det värre då man kommer att ligga ute på jobb hela veckan och måste äta ute eller på hotell.

Då funkar ju inte LCHF :fie:

Jag käkar ute varje dag å det är inga som helst problem, ät kött/fisk/fläsk och alla feta såser du kan, skippa potatis/ris/bröd mm. Ät vitkålssallad (pizzasallad istället) Och om du frågar så får du (nästan) alltid vispgrädde till kaffet.

Dela på andra sajter

Lägger in fredagens tidigt idag.

Köpte en whiskyflaska och vet inte hur fortsättningen av kvällen blir :wink:

Jag sitter åxå med en Wirre. Laphroaig Quarter cask... Så andas lungt vi kommer ingenstans nån av oss...

Dela på andra sajter

Jag käkar ute varje dag å det är inga som helst problem, ät kött/fisk/fläsk och alla feta såser du kan, skippa potatis/ris/bröd mm. Ät vitkålssallad (pizzasallad istället) Och om du frågar så får du (nästan) alltid vispgrädde till kaffet.

Hittar man något ställe som har buffe så funkar det ju, men på nya ställen så tar det tid att hitta sånt.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Krävs väl iofs lite karaktär för att klara att äta så och karaktär är oftast inte något man förknippar gubbar på +120kg med...

Dela på andra sajter

Hittar man något ställe som har buffe så funkar det ju, men på nya ställen så tar det tid att hitta sånt.

Jag tar ett exempel från idag: Stekt fläsk med löksås.

-Jag vill ha stekt fläsk med löksås utan potatis tack??... Öhh vill du ha ris istället? Nej tack men gärna lite mer fläsk. Ok men sås då??   Ja mycket sås gärna.. 

Resultatet blev ett berg av fläsk å en sjö av sås.. Å en leende Janne. Just ja kocken kom ut å frågade vem det var som ville ha grädde till kaffet.

Dela på andra sajter

Jag äter ju som vanligt men lämnar kvar potatisen och brödet.

Fortfarande hungrig ät mer grönsaker.

Gumman gör god pizzasallad som hjälper till.

Själv försökte jag göra efter en recept och det var inget jag bjur på.

Gissar att sonen till Thaigrannen har läckt ut till henne för han jobbar ju på pizzeria.

Det stora för min del är dock ölen.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...