GreenValley Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 (ändrad) Fan, bara av o kånka runt på den 5 kilos hängpungen dom bär på borde få de flesta att se ut som Gandhi..Tips från coachen:2.. Kör knäböj till kokosnöten tar i backen. upprepa 3x15 dagligen och ni ser ut som kaviarsträngar innan sommaren Knäböj? Det är ju tåhävning som gäller för att få den att lätta från marken! Ändrades Januari 16, 2015 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 veckans vägning va inte så bra som jag hoppats på 128,2 upp några hekto men mycket jobb och träningsvärk i benen har gjort att cykeljäv..eln har fått stå några dar den här veckan, och idag är jag sugen på en skopa whiskey till maten Ja de e inte roligt när det går åt fel håll, men tyvärr min vän så funkar det inte att fuska med ``bara en bira´´ fan den sätter sej som ett jävla tuggummi runt magen. Jag vet att du är tuff (läs vrång) å jag vet inget annat sätt än att vända den vrångheten inåt och tokstirra mot målet... Ok jag har inte åstadkommit några stordåd (-4kg.) på två veckor men jag känner redan av resultatet tex. de e inte jobbigt att snöra kängorna längre eller när jag inte ens märker backarna jag trampar under jakterna. En jättebra bisak är att jag har halverat min astmamedicinering, jag glömmer helt enkelt bort den då jag inte har några symtom... Jag vill inte pressa dej men jag vill faktiskt gärna ha ynnesten att få träffa dej ett gäng år till, sååå ge inte upp jävla Shaaas-Gubbe, kom igen spöa mej i antalet kilo/vecka Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Fan, bara av o kånka runt på den 5 kilos hängpungen dom bär på borde få de flesta att se ut som Gandhi.. Tips från coachen:2.. Kör knäböj till kokosnöten tar i backen. upprepa 3x15 dagligen och ni ser ut som kaviarsträngar innan sommaren Ja det där var ju ett verkligt expertutlåtande... Men bara så du vet, de va bara själva k.ken du kände. Scrotum va inte med vid invägningen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Ja det där var ju ett verkligt expertutlåtande... Men bara så du vet, de va bara själva k.ken du kände. Scrotum va inte med vid invägningen... Jag är fortfarande tveksam, kanske köttis som såg eländet kan verifiera din story Var ju bra tyngd i den hahaha. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Jag är fortfarande tveksam, kanske köttis som såg eländet kan verifiera din story Var ju bra tyngd i den hahaha. Den var nog den tunga plånboken han la i din hand... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Jag är fortfarande tveksam, kanske köttis som såg eländet kan verifiera din story Var ju bra tyngd i den hahaha. Haha vad händer hos dej, junior? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Haha vad händer hos dej, junior? Inte mycket, sitter på turken o dricker vin.. Har bara väntat snart en timma på maten.. Nötter!! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Inte mycket, sitter på turken o dricker vin.. Har bara väntat snart en timma på maten.. Nötter!! Ja en nöttallrik ä aldrig fel ! Puss Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Inte mycket, sitter på turken o dricker vin.. Har bara väntat snart en timma på maten.. Nötter!! Smaklig måltid,om den kommer nån gång. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Ja de e inte roligt när det går åt fel håll, men tyvärr min vän så funkar det inte att fuska med ``bara en bira´´ fan den sätter sej som ett jävla tuggummi runt magen. Jag vet att du är tuff (läs vrång) å jag vet inget annat sätt än att vända den vrångheten inåt och tokstirra mot målet... Ok jag har inte åstadkommit några stordåd (-4kg.) på två veckor men jag känner redan av resultatet tex. de e inte jobbigt att snöra kängorna längre eller när jag inte ens märker backarna jag trampar under jakterna. En jättebra bisak är att jag har halverat min astmamedicinering, jag glömmer helt enkelt bort den då jag inte har några symtom... Jag vill inte pressa dej men jag vill faktiskt gärna ha ynnesten att få träffa dej ett gäng år till, sååå ge inte upp jävla Shaaas-Gubbe, kom igen spöa mej i antalet kilo/vecka Jaja vet, men den här helgen tar jag e9n paus, nyrustad flakamotor ska hängas i transan i helgen, race om 14 dar och hur mycket jobb som helst i veckan. Får kämpa dubbelt nästa vecka Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Jaja vet, men den här helgen tar jag e9n paus, nyrustad flakamotor ska hängas i transan i helgen, race om 14 dar och hur mycket jobb som helst i veckan. Får kämpa dubbelt nästa vecka Jamen häng dit en Zundapp-motor då, så det rör lite på sej Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Inte mycket, sitter på turken o dricker vin.. Har bara väntat snart en timma på maten.. Nötter!! Vin? Säg att det inte är sant, jag brukar ju säga att jag känner en -kille- i gbg... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 16, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 16, 2015 (ändrad) Jag lägger in den förste för helgen. Själv har jag läst lite litteratur. BLA Jag vill ju bara se bra ut naken kokboken. Jonas Coltings reflektioner på olika dieter typ. Atkins var tjock och dog. Lite annat också och får väl bara ta till mig några ider utan att ha bråttom. Det här med och minska på kolhydrater klarar jag i matväg. Ändrades Januari 16, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 MPR V03 fr.png Jag lägger in den förste för helgen. Själv har jag läst lite litteratur. BLA Jag vill ju bara se bra ut naken kokboken. Jonas Coltings reflektioner på olika dieter typ. Atkins var tjock och dog. Lite annat också och får väl bara ta till mig några ider utan att ha bråttom. Det här med och minska på kolhydrater klarar jag i matväg. Snyggt. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Glöm inte bort att leva tjockisar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 . Kör knäböj till kokosnöten tar i backen. Då behöver jag inte böja något alls=ingen viktminskning Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Nysketen och 106,0 f-n upp 0,2,jävla semla Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 16, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 16, 2015 (ändrad) Issanbondes vikt blev fel då jag minskade vikten från föregående -0,4. Skall nog vara 115,9. Lägg in hela vikten så slipper det bli fel. MVH Galten. Total diff saknar Enis men kommer in på nästa Ändrades Januari 16, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Vin? Säg att det inte är sant, jag brukar ju säga att jag känner en -kille- i gbg... Mmmm, men banta är jävligt manligt väga morötter,knapra blomkål o oja sig över ett kilo hit eller dit... buhuuuu Vin är fin skit,trodde bara det var inavlade bönder som hade kvar den uppfattningen att det inte är manligt , men det kanske det är med Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Mmmm, men banta är jävligt manligt väga morötter,knapra blomkål o oja sig över ett kilo hit eller dit... buhuuuu Vin är fin skit,trodde bara det var inavlade bönder som hade kvar den uppfattningen att det inte är manligt , men det kanske det är med Ok broder... nåja syster kanske vi har något delade meningar där... Men med ålderns rätt så får jag välja först. Vin? jävla kärring sluta nu å ät en Broccoli å va som folk... Hahahah Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 16, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 16, 2015 Glöm inte bort att leva tjockisar! IMG_2794.jpg Köpte mitt livs dyraste ost idag. 230kr för 500gram drygt men den är god. Comte står det på osten och hade vunnit priset som världens bästa 6 eller 9 gånger idag. För dyr att lägga på mackan eller bara slafsa i sig så dryg är den också Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Köpte mitt livs dyraste ost idag. 230kr för 500gram drygt men den är god. Comte står det på osten och hade vunnit priset som världens bästa 6 eller 9 gånger idag. För dyr att lägga på mackan eller bara slafsa i sig så dryg är den också lägg ingen jävla ost på mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 lägg ingen jävla ost på mig Joodå om du lyfter bara lite på skinnet... så ska du se att Odin kommer med brie å chablis... Å sen vaknar du i fruktansvärda kramper å inser att allt kunde vara sant. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Jag lägger in min vikt på söndag. Men visst fan går det neråt, dessutom verkar LCHF funka bra nu när man kan göra tilltugg av blomkål och av vitkål. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Jag lägger in min vikt på söndag. Men visst fan går det neråt, dessutom verkar LCHF funka bra nu när man kan göra tilltugg av blomkål och av vitkål. Weight_-_January_16_2015.jpg Hur har du gjort denna kurvan? Vilket program använder du? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu