rolba Inlagd Oktober 17 Dela Inlagd Oktober 17 On 2025-10-13 at 16:02, skrev Jonta2025: Ingen ide' att väga sig varje dag. Det räcker med 1ggr/vecka. Målet är under 100kg om någon månad. Jag väger mig varje dag efter morgonpinken men normalt så är det måndagens vikt jag redovisar. Men idag blev det en ny milstolpe. Förmodligen det minsta jag vägt in på sen jag muckade från lumpen. Var dock lite mer muskler då. 79,5 kg. Hoppas det håller i sig till måndag. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 79,9 I alla fall på rätt sida strecket, än så länge. Nu är det disciplin som gäller. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonta2025 Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 103.6kg. Gått ner nästan 2kg på c:a 2 veckor. Ger fasiken i ölen. Det funkar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 93,9 kg Glömde bort invägningen efter morgonpinken så det blev efter frukost. Känns som man börjar komma in i thairutinerna nu. Hoppas komma under 90 kg i januari. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 32 minuter sedan, skrev Jonta2025: 103.6kg. Gått ner nästan 2kg på c:a 2 veckor. Ger fasiken i ölen. Det funkar. Ge fasiken i ölen låter tråkigt. Skulle aldrig jag klara av. Har visserligen dragit ner på ölen men för mig är det som livets vatten. Fast god öl ska det vara. Därför är det lättare att hålla nere ölkonsumtionen här i Thailand än i Sverige. Har dragit ner på ätandet av onyttigheter istället och äter mindre för att få plats för en och annan öl emellanåt. 😊 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonta2025 Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 6 minuter sedan, skrev Wangthong: Ge fasiken i ölen låter tråkigt. Skulle aldrig jag klara av. Har visserligen dragit ner på ölen men för mig är det som livets vatten. Fast god öl ska det vara. Därför är det lättare att hålla nere ölkonsumtionen här i Thailand än i Sverige. Har dragit ner på ätandet av onyttigheter istället och äter mindre för att få plats för en och annan öl emellanåt. 😊 Var storkonsument av öl. Iom att ja slutade så äter jah mindre men oftare. Det funkar än så länge. Riktigt smör istället för halvfabrikat hjälper också till. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 Det går upp och ner,nu 90,4 men ska föörsöka komma under 90 snarast Precis nyss, skrev måne: Det går upp och ner,nu 90,4 men ska föörsöka komma under 90 snarast BMI:t ligger på24,5 och det är ju bra 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 Lite upp på sistone från bottennotering men inget alarmerande ännu 82,2 kg idag enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 Lugn. Kroppen vet vad den vill väga och kommer ta dig dit. Motstånd är lönlöst. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 Allt hänger ihop. I vilken ända ska man börja? (Har gått ner flera gånger bara för att gå upp igen) 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 23 Dela Inlagd Oktober 23 99.3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 27 Dela Inlagd Oktober 27 Nytt årsbästa. 92,5 kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 27 Dela Inlagd Oktober 27 Bakslag. 80,2 Disciplinen håller inte fullt ut. ☹️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 27 Dela Inlagd Oktober 27 On 2025-10-05 at 02:50, skrev Enis: så djävla gammal att det gör ingenting hur länge än jag drar i snabeln... och en djävla massa sjukdomar som kräver piller som har bieffekt av en slö djävel... till ... 🍆 Enis Kanske läge att du vilar en vecka. 😉 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonta2025 Inlagd Oktober 28 Dela Inlagd Oktober 28 Stiila på 103,7. Varken upp ellet ner den senaste veckan. Av erfarenhet kan det smälla till efter någon månad när man ändrat dryckes och matbanor. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3 Dela Inlagd November 3 (ändrad) Bakslag igen. Har nog tränat för mycket. 81,1 Ändrades November 3 av rolba 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 3 Dela Inlagd November 3 Helgen var inge bra för vikten. Mycke god mat och mycke öl också. Fast inte någon god öl. Men man får offra sig. Av tre dåliga höll jag mig i varje fall till Leo. 93,6 kg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3 Dela Inlagd November 3 81,5 kg efter för mycket alkohol i helgen så det får man vara nöjd med /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 9 Dela Inlagd November 9 On 2025-10-23 at 09:52, skrev Nicholas: 99.3 98 Inte går det snabbt, men tror det kommer rulla på bättre nu. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 10 Dela Inlagd November 10 93,1 kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 10 Dela Inlagd November 10 Förfallet fortsätter. 81,2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 17 Dela Inlagd November 17 82,4 Måste byta diet. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 17 Dela Inlagd November 17 93,1 kg har fastnat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 17 Dela Inlagd November 17 On 2025-11-09 at 13:26, skrev Nicholas: 98 Inte går det snabbt, men tror det kommer rulla på bättre nu. 97 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 24 Dela Inlagd November 24 81,7 Ett lite steg i rätt riktning. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu