Wangthong Inlagd April 7 Dela Inlagd April 7 91,3 kg Nu verkar det börja stabilisera sig. Med lite hårt jobb kan jag nog komma ner under 90 kg innan midsommar. Med bättre karaktär än Rolba möts vi vid 88 - 89 kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 7 Dela Inlagd April 7 4 timmar sedan, skrev Wangthong: 91,3 kg Nu verkar det börja stabilisera sig. Med lite hårt jobb kan jag nog komma ner under 90 kg innan midsommar. Med bättre karaktär än Rolba möts vi vid 88 - 89 kg Reser snart till Sverige och då går ölkonsumtionen ner med 90% så till midsommar är jag mager som en sticka. 😎 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 7 Dela Inlagd April 7 1 timme sedan, skrev rolba: Reser snart till Sverige och då går ölkonsumtionen ner med 90% så till midsommar är jag mager som en sticka. 😎 Låter tråkigt! Tvärt emot för mig. I Sverige finns det så mycket god öl att jag blir lurad att dricka för mycket öl. Dessutom brygger jag själv, det ska också förbrukas. I Thailand får man försöka tvinga i sig den dåliga ölen för att hålla vätskebalansen. Tur att det finns vatten. Skulle nog behöva börja brygga i Thailand istället. 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14 Dela Inlagd April 14 86,6 inte bra men i alla fall bättre än förra veckan. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 14 Dela Inlagd April 14 Ser inte alls bra ut, 93,8 kg. Nu blir det ett svårt val, ska man dra ner på ölen eller på maten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 14 Dela Inlagd April 14 6 timmar sedan, skrev Wangthong: Ser inte alls bra ut, 93,8 kg. Nu blir det ett svårt val, ska man dra ner på ölen eller på maten? Maten 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 Bakslag igen. 86,9. Inte så konstigt kanske med dubbla bufféer igår. Kanske går till sig efter ett toalettbesök? 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 23 Dela Inlagd April 23 On 2025-04-21 at 06:28, skrev rolba: Bakslag igen. 86,9. Inte så konstigt kanske med dubbla bufféer igår. Kanske går till sig efter ett toalettbesök? puhh och jag som trode jag skulle ligga plus 10 kg i förhållande till Rolba 🙂 same same different country /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 28 Dela Inlagd April 28 Nu finns det hopp. 86,0 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 28 Dela Inlagd April 28 Går inge bra. Är tillbaka på 93,8 kg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 5 Dela Inlagd Maj 5 Same same, 86,0 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 5 Dela Inlagd Maj 5 93,9 kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9 Dela Inlagd Maj 9 86,6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 12 Dela Inlagd Maj 12 86,0 igen. Har vågen hängt sig? 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 12 Dela Inlagd Maj 12 95,9 kg Nu är det dåligt flyt! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 15 Dela Inlagd Maj 15 Fel dag för invägning men vill försöka att jämföra vågarna. 85,6 i tisdags morse i Rawai 85,7 idag torsdag i Gävle. Kommer att se ut som ett snöre bredvid @Enis 😎 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15 Dela Inlagd Maj 15 14 minuter sedan, skrev rolba: Fel dag för invägning men vill försöka att jämföra vågarna. 85,6 i tisdags morse i Rawai 85,7 idag torsdag i Gävle. Kommer att se ut som ett snöre bredvid @Enis 😎 Lufsade genast iväg till vågen 86,7 kg obajsad 😮 Enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 16 Dela Inlagd Maj 16 86 kg Enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 16 Dela Inlagd Maj 16 2 minuter sedan, skrev Enis: 86 kg Enis Kämpa. 85,0 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 19 Dela Inlagd Maj 19 84,8 efter mogonpinken. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 19 Dela Inlagd Maj 19 93,4 kg efter frukost. Det finns hopp. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 23 Dela Inlagd Maj 23 85,1 kg i dag på morgonen och @rolba har ju inte hört av sig om någon grosshandlarlunch så det ser ju bra ut för helgens utveckling enis 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 26 Dela Inlagd Maj 26 On 2025-05-23 at 10:35, skrev Enis: 85,1 kg i dag på morgonen och @rolba har ju inte hört av sig om någon grosshandlarlunch så det ser ju bra ut för helgens utveckling enis Inget ont som inte har något gott med sig. 83,3 nu på morgonen. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 27 Dela Inlagd Maj 27 On 2025-05-26 at 09:23, skrev rolba: Inget ont som inte har något gott med sig. 83,3 nu på morgonen. 93,4kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28 Dela Inlagd Maj 28 On 2025-05-26 at 09:23, skrev rolba: Inget ont som inte har något gott med sig. 83,3 nu på morgonen. Två biltemakorv måste ju var plus 2 kg Här 84,9 i morse Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu