rolba Inlagd December 9, 2024 Dela Inlagd December 9, 2024 84,9. Äntligen ett steg i rätt riktning. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 9, 2024 Dela Inlagd December 9, 2024 Det är en bra vecka det här. Nu verkar det även släppa för mig. Det blir lite firande i all enkelhet nu när man har minskat 10kg. Invägningen i morse visade på 93.2 kg. Har alltså klarat av etappmål 1, enligt trådens rubrik. Att gå ner 10 kg. Nu kör vi vidare mot etappmål 2 att gå ner under 90 kg, helst mot 85 kg. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 9, 2024 Dela Inlagd December 9, 2024 Jag är ner 10 kg sedan trådstarten för snart 10 år sedan. 🤣 Har varit ner ytterligare 5 kg och det är där jag vill vara. Sket sig när de slutade med Tiger Light 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 9, 2024 Dela Inlagd December 9, 2024 1 timme sedan, skrev rolba: Jag är ner 10 kg sedan trådstarten för snart 10 år sedan. 🤣 Har varit ner ytterligare 5 kg och det är där jag vill vara. Sket sig när de slutade med Tiger Light Självklart! Dess dåligare öl dess mindre dricker man. Leta reda på något betydligt sämre öl än LEO ska du nog se att det ordnar sig. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 16, 2024 Dela Inlagd December 16, 2024 84,4 idag. Men snart börjar julfrosseriet. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 16, 2024 Dela Inlagd December 16, 2024 Nu går det bra igen. Är det 11 budet jag bryter mot? Jag jobbar på måndag. 92,4 kg är jag stolt över att jag kom till. Kan jag hålla det över jul och nyår tro? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 16, 2024 Dela Inlagd December 16, 2024 Har gått trögt sista månaden pga mycket resande, svårt att hålla rutiner då. Bara tappat 1kg på 3 veckor. 93.7 nu. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 17, 2024 Dela Inlagd December 17, 2024 On 2024-12-16 at 09:42, skrev Nicholas: Har gått trögt sista månaden pga mycket resande, svårt att hålla rutiner då. Bara tappat 1kg på 3 veckor. 93.7 nu. Står och stampar på 95 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 22, 2024 Dela Inlagd December 22, 2024 92,7 kg tycker jag är skapligt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 23, 2024 Dela Inlagd December 23, 2024 85,0 Bakslag igen. Pizza med personalen sent igår. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 23, 2024 Dela Inlagd December 23, 2024 Var tvungen att göra en kontrollmätning nu efter frukost. 92,4 kg. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 30, 2024 Dela Inlagd December 30, 2024 85,0 igen, suck. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 30, 2024 Dela Inlagd December 30, 2024 2 timmar sedan, skrev rolba: 85,0 igen, suck. Hur stor är chansen att man ska stå kvar på 92,4 kg efter julhelgen. Mycket stor, hade förväntat mig mycket mer men 92,4 kg blev det. Efter frukost t.o.m. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 31, 2024 Dela Inlagd December 31, 2024 Jag har just nu det omvända problemet mot vad ni andra som skriver här verkar ha, jag har från 14 dec till igår gått upp 2,6kg så nu väger jag 62,6kg, något hände nu under senhösten så jag blev inkörd till akuten den 14:e med mycket hög vilopuls, högt blodtryck och dålig syresättning av blodet, jag hade missat att väga mej den 1/12, jag började att väga mej den 1:a varje månad den 1/7 -23 men 1/11 -24 så vägde jag 76.6kg, jag hade då kommit ner från de ca 85kg som var vad jag hade legat på sedan slutet av sommaren -23 viktminskningen har bidragit till att jag igår var 189cm vid läkarkontroll på sjukhuset. Lite rörigt kanske. 1 4 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 6 Dela Inlagd Januari 6 Årets högsta/lägsta/första notering. 85,0 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 6 Dela Inlagd Januari 6 Inget att vara stolt över. 94,1 kg. Fast det bör gå att förbättra så det är ett bra startvärde att börja året med. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 6 Dela Inlagd Januari 6 93,3 idag på morgonen,en liten förbättring 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13 Dela Inlagd Januari 13 Bakslag igen. 85,4 Måste bero på all jävla potatis man vräker i sig. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 13 Dela Inlagd Januari 13 Måndag nu igen! Hade jag kommit på det tidigare skulle jag vägt mig innan frukosten. 93,3 kg efter frukost är ändå inte så dåligt. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 85,1 inte bra men bättre än förra veckan. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 7 minuter sedan, skrev rolba: 85,1 inte bra men bättre än förra veckan. 93,2, kryper i varje fall åt rätt håll. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 Nu går det åt rätt håll. 92,2 kg Väntar med spänning på Rolba. Han kanske kommit på att vägning räknas som jobb på måndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 Bakslag igen. 85,4 imorse. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 3 Dela Inlagd Februari 3 On 2025-01-27 at 05:49, skrev rolba: Bakslag igen. 85,4 imorse. Nu verkar det som om Rolba har något att dölja! Jag kan vara ärlig och säga att sedan förra veckan har jag gått upp till 92,5 kg. Undra om inte frugan och hennes syster har nått sabotage med bantningen på gång. Igår var Home mok så pikinostark att frugan bara fick i sig en matsked. Jag tycker om stark mat så jag åt upp allt som var kvar själv. De har förmodligen räknat ut att jag kommer att sitta på toa mer än jag brukar. Fast då bedrar de sig. Det svider så förbaskat när man gör nr2 att dit går man inte förrän svedan lugnar ner sig. Att jag gått upp 3 hg skyller jag på fruns syster som rår för att man äter så mycket stark mat att man inte kan rensa tarmen. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 3 Dela Inlagd Februari 3 14 timmar sedan, skrev Wangthong: Nu verkar det som om Rolba har något att dölja! Jag kan vara ärlig och säga att sedan förra veckan har jag gått upp till 92,5 kg. Undra om inte frugan och hennes syster har nått sabotage med bantningen på gång. Igår var Home mok så pikinostark att frugan bara fick i sig en matsked. Jag tycker om stark mat så jag åt upp allt som var kvar själv. De har förmodligen räknat ut att jag kommer att sitta på toa mer än jag brukar. Fast då bedrar de sig. Det svider så förbaskat när man gör nr2 att dit går man inte förrän svedan lugnar ner sig. Att jag gått upp 3 hg skyller jag på fruns syster som rår för att man äter så mycket stark mat att man inte kan rensa tarmen. Ligger nåt i det, men bara glömska. 85,6 igår morse. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu