måne Inlagd Februari 10, 2021 Dela Inlagd Februari 10, 2021 On 2021-02-07 at 10:32, skrev Mankan: En Thaidam på 90 panner är mycket att hålla i när det blåser. Och är hon 90 år blir det försiktigare Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 10, 2021 Dela Inlagd Februari 10, 2021 Förövrigt så står vågen på 105,1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 11, 2021 Dela Inlagd Februari 11, 2021 Har varit nere på 90 kilo, men har tränat upp dom vilande musklerna med chips igen så vikten är återställd på 97. Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 14, 2021 Dela Inlagd Februari 14, 2021 Fortfarande 82,4 med endast tarmen tömd. Frugan är ju nästan 1000 mil bort.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 14, 2021 Dela Inlagd Februari 14, 2021 86,5 kg men än är ju inte alla hjärtans dag slut..... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 14, 2021 Dela Inlagd Februari 14, 2021 27 minuter sedan, skrev Enis: 86,5 kg men än är ju inte alla hjärtans dag slut..... Enis Lycka till.👍 Men det kanske slutar med att du får äta chokladen själv.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 14, 2021 Dela Inlagd Februari 14, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: 86,5 kg men än är ju inte alla hjärtans dag slut..... Enis Tja, med lite tur och en hel lastbil med charm, så kanske du väger 86,498 kg imon efter tömning .........😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 14, 2021 Dela Inlagd Februari 14, 2021 14 timmar sedan, skrev rolba: Fortfarande 82,4 med endast tarmen tömd. Frugan är ju nästan 1000 mil bort.😉 Aaah, det har jag inte tänkt på, viktminskningen skulle ha varit bättre om sambon inte tillbringat vintern i Thailand. 106,8 jag får skylla på en blöt fest hos polaren igår med grillad grishals och en massa godis! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 18, 2021 Dela Inlagd Februari 18, 2021 104,3 nu,ingen semla än men det kommer Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 19, 2021 Dela Inlagd Februari 19, 2021 Ahh, jävlar. jag diskuterade med min andra hälft och det visar sig att 120 inte är rätt, men den 1 mars ska både hon och jag gå all in. Så måndag 1 mars så blir det hårdkörning från Fetto familjen här. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 103,6 och still fighting,men speciellt kul är det inte,ska ner under tresiffrigt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 85,2kg Micke "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 Jävlar va segt det går,,,, 98,9 nu på förmiddagen. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 44 minuter sedan, skrev Enis: 85,2kg Micke Se där ja, blev det en lyckad alla hjärtans dag till slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 Tur att det går segt när det går uppåt. 82,6 efter frukosten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 22, 2021 Dela Inlagd Februari 22, 2021 Söndagskvällens dom: 106,2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 28, 2021 Dela Inlagd Februari 28, 2021 85,1 kg djävla dubbel luleeeee med bacon samt buffé med @rolba enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 28, 2021 Dela Inlagd Februari 28, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: 85,1 kg djävla dubbel luleeeee med bacon samt buffé med @rolba enis Jag "glömde" att väga mig i morse. 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 1, 2021 Dela Inlagd Mars 1, 2021 Gårdagens kvällsvikt 105,4 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 7, 2021 Dela Inlagd Mars 7, 2021 bakslag 85,5 kg enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 7, 2021 Dela Inlagd Mars 7, 2021 1 minut sedan, skrev Enis: bakslag 85,5 kg enis Trots bakslag håller jag undan. 83,1 i morse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 Gårdagens kvällsvikt 105,0 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 Dagens lunchvikt 74.2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 1 minut sedan, skrev Drivern: Dagens lunchvikt 74.2 Före eller efter lunch ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Före eller efter lunch ? Mitt på Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu