måne Inlagd Augusti 26, 2020 Dela Inlagd Augusti 26, 2020 102,1 innan toabesök,hoppas på under hundra efteråt(inte kackat på en vecka) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 26, 2020 Dela Inlagd Augusti 26, 2020 38 minuter sedan, skrev måne: 102,1 innan toabesök,hoppas på under hundra efteråt(inte kackat på en vecka) Oj,, då har jag ett tips. Skippa nudlarna o riset en dag o kör dessa istället https://www.google.se/search?q=shirataki+nudlar&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=sv-se&client=safari. käkade dessa i en köttfärssås o dagen efter blev det att tömma hela matsmältningssystemet + att det va nära att det helt enkelt vart vaccum så att gaddarna nästan följde med. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 26, 2020 Dela Inlagd Augusti 26, 2020 9 timmar sedan, skrev måne: 102,1 innan toabesök,hoppas på under hundra efteråt(inte kackat på en vecka) 99,3men tung tömning gjorde ont Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 27, 2020 Dela Inlagd Augusti 27, 2020 5 timmar sedan, skrev måne: 99,3men tung tömning gjorde ont Hemmoröjderna som krånglar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2020 Dela Inlagd Augusti 27, 2020 2 timmar sedan, skrev Peolito: Hemmoröjderna som krånglar Medicinerna gör så jag blir trög i magen,du vet gubben börjar bli gammal och då behövs medikamenterna för att hålla honom uppe🤭 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2020 Dela Inlagd Augusti 27, 2020 17 timmar sedan, skrev C-dude: Oj,, då har jag ett tips. Skippa nudlarna o riset en dag o kör dessa istället https://www.google.se/search?q=shirataki+nudlar&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=sv-se&client=safari. käkade dessa i en köttfärssås o dagen efter blev det att tömma hela matsmältningssystemet + att det va nära att det helt enkelt vart vaccum så att gaddarna nästan följde med. C;D Käkar sällan ris eller nudlar🤭 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 Nu är det dags att ta tag i fanskapet igen. Siktar på en invägning imorgon bitti och det kommer inte att bli kul. Får tröstäta lite ikväll.🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 Nä, inte faen var det kul o ställa sig på vågen efter höstens pandemiätande. Nu får det faen bli en helomvändning. Tycker att det e jobbigt när armen inte riktigt når runt när man ska torka sig i skitan utan att axeln går ur led. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 25 minuter sedan, skrev C-dude: Nä, inte faen var det kul o ställa sig på vågen efter höstens pandemiätande. Nu får det faen bli en helomvändning. Tycker att det e jobbigt när armen inte riktigt når runt när man ska torka sig i skitan utan att axeln går ur led. C;D Vad sägs om att åka in i en automatisk biltvätt ståendes på alla fyra med röva upp i vädret??..... Den kommer nog åt i alla vrår....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Januari 2, 2021 Dela Inlagd Januari 2, 2021 Allt jag gick ner i Thailand under förra halvåret har jag gått upp igen, så det är inge kul alls Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 82,0 nu på morgonen. Inte riktigt så illa som befarat. Men en uppsträckning är på sin plats ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 4, 2021 Dela Inlagd Januari 4, 2021 Det törs f-n ställa sig på våghelvetet nu,den kommer ju att visa fel för att jävlas iaf. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 82.1 nu på morgonen. Så gick det med den uppsträckningen. Påt igen bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaimoose Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 Gick åt skogen sist och gått upp till 109,7 kg 1.75 lång man är som en huggkubbe. Börjat att gå ner i vikt igen vägde mig nu vågen på 107,8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 12, 2021 Dela Inlagd Januari 12, 2021 Jag tyckte att byxorna spände när jag klädde mej för att gå ut i verkstan igår så ett kliv på vågen fick det bli när jag var färdig, 12Kg upp på ett par månader!!! Nu får det bli 15 min på crosstrainern på morgonen och 25 min på kvällen. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2021 Dela Inlagd Januari 15, 2021 Vågen bedrar mig igen,106,1 nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2021 Dela Inlagd Januari 15, 2021 17 minuter sedan, skrev måne: Vågen bedrar mig igen,106,1 nu Jag lovar dig, du är i gott sällskap. Funderar på en ny våg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2021 Dela Inlagd Januari 15, 2021 15 minuter sedan, skrev rolba: Jag lovar dig, du är i gott sällskap. Funderar på en ny våg. Samma här,denna har lurat mig sedan i jul.För ett år sen 97 kg ,efter den notering har den kärvat Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 15, 2021 Dela Inlagd Januari 15, 2021 (ändrad) Tur att man hållit matchvikten i över 40 år, fortfarande 70kg. FF Ändrades Januari 15, 2021 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 17, 2021 Dela Inlagd Januari 17, 2021 82,8 igår morse så jag sköt upp invägningsnoteringen till idag. 83,0 Ridå. Nu åker vågjäveln ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 18, 2021 Dela Inlagd Januari 18, 2021 Inget för lättkränkta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 29, 2021 Dela Inlagd Januari 29, 2021 Invägning imorgon om jag hittar vågjäveln. Tror även att det efter dagens lunch är dags för @Enis att börja tänka på sommarens badmode.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 82,1 nu på morgonen. Inte så illa som befarat. Tydligen reagerade vågen på hotet om ett fortsatt liv ute i snön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 28 minuter sedan, skrev rolba: 82,1 nu på morgonen. Inte så illa som befarat. Tydligen reagerade vågen på hotet om ett fortsatt liv ute i snön. Faan Då väger jag mer än dig Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 7 minuter sedan, skrev Enis: Faan Då väger jag mer än dig Enis Lägger in det i nästa lista. Vad har du för startvikt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu