måne Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 Har tappat 1 hekto 😖 sen senaste invägningen,alltid något men går satan så trögt nu(98,1) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 82,7 efter frukost. Osketen. Verkar lovande. Lista till veckan. Tror jag har en kvart över på tisdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 Varför har feta människor alltid så många ursäkter, socker är som knark, jag mår lite dåligt, jag blev mobbad som barn, alla är dumma mot mig, jada jada jada jada För helsike ta er samman, klipp er och skaffa er ett jobb, få lite struktur i era liv, vara inte så jäkla lata, ni har bara er själva att skylla att ni är feta och nej ni är inte överviktiga ni är FETA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 4 timmar sedan, skrev rolba: 82,7 efter frukost. Osketen. Verkar lovande. Lista till veckan. Tror jag har en kvart över på tisdag. Nytt bottenrekord för mig efter gräsklippningen idag, men vill ha lite stadigare mätvärde innan jag skriver något. Fantastiskt ändå hur många kilon man svettas ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Vallen är sprängd,97,8 😜.Nu börjar jag bli orolig att jag ser sulten ut Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 104,3 nu på morgonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 On 2020-01-18 at 11:10, skrev bob: Varför har feta människor alltid så många ursäkter, socker är som knark, jag mår lite dåligt, jag blev mobbad som barn, alla är dumma mot mig, jada jada jada jada För helsike ta er samman, klipp er och skaffa er ett jobb, få lite struktur i era liv, vara inte så jäkla lata, ni har bara er själva att skylla att ni är feta och nej ni är inte överviktiga ni är FETA. Du har så rätt. Jag önskar jag kunde skylla på något, men kan inte det. Jag älskar god mat och dryck, jag är lat, därför är jag fet. Finns inga ursäkter. Tyvärr så mår jag dessutom kanon, inga krämpor, bra värden hos läkaren, så ingen motivation från det heller. Således fortsätter jag äta och dricka gott, avstår från plågsam gymaktivitet och förblir fet. Men fan vad livet är gott att leva! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 11 minuter sedan, skrev samet: Du har så rätt. Jag önskar jag kunde skylla på något, men kan inte det. Jag älskar god mat och dryck, jag är lat, därför är jag fet. Finns inga ursäkter. Tyvärr så mår jag dessutom kanon, inga krämpor, bra värden hos läkaren, så ingen motivation från det heller. Således fortsätter jag äta och dricka gott, avstår från plågsam gymaktivitet och förblir fet. Men fan vad livet är gott att leva! Hur fan blev det med min bulgur? Hungrar ihjäl här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 On 2020-01-08 at 11:20, skrev clion: Nysketen också 1 kg börjar likna ett skelett 67 kilo nu får tacka frånvaron av bärs för det😜 Du vägde ju 58 på förra invägningen. Kan det vara så att du menar 57 nu? Jag chansar på det och lägger in det på listan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 127,5 idag. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 Nu under 100kg; Måndags morse visade v[gen 98,4kg. Säger härmed upp mitt medlemskap i "Deciton klubben" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 On 2020-01-21 at 14:17, skrev rolba: Du vägde ju 58 på förra invägningen. Kan det vara så att du menar 57 nu? Jag chansar på det och lägger in det på listan. Vart sjuk var hos läkaren igår fick en spruta i röven och påse tabletter är lite bättre idag vägde 51 kilo igår tappat 6 7 kilo på nån vecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 invägning innan Thailandsresan på söndag.... 126,5. ska bli skoj att se vad ett helrör om dagen i 7 veckor resulterar i.... lär vara över 130 igen när man kommer hem... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 82,6 Går sakta nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 22, 2020 Dela Inlagd Februari 22, 2020 81,1 kg Nysketen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 22, 2020 Dela Inlagd Februari 22, 2020 112 morgonvikt, tagit tag i detta igen... 16-8 fasta passar mig bra, kört ett par dagar nu, stadig frukost och bra lunch, sen inget mer glufsande före nästa dag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 22, 2020 Dela Inlagd Februari 22, 2020 Efter flera års slarvande har jg äntligen nått 100 kilo, 90 är nästa mål. Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 22, 2020 Dela Inlagd Februari 22, 2020 Hård träning och någorlunda asketiskt leverne mån-tors har levererat ca -7kg sen hemkomsten från los, skriv in mig på 75,3kg om du uppdaterar @rolba Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 27, 2020 Dela Inlagd Februari 27, 2020 Närmar mig 3-siffrigt igen 😡 semlor och choklad är gott.Dags för tagelskjortan igen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 103,6 I morse. Fick ju upp 2 kg på de 16 dagars semester vi hade, men magsjuka hjälpte till att snart ta bort de kilona :). Fyra kilo kvar nu, och två månader. Borde ju fungera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 Brukar försöka att väga in på lördagsmornar men jag måste ha igång datorn för ett jobb idag så det kanske blir en lista åxå. 81.0 idag Drömgränsen närmar sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 Tips till nästa invägning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu