Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

Har tappat 1 hekto 😖 sen senaste invägningen,alltid något men går satan så trögt nu(98,1)

Måne

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

82,7 efter frukost. Osketen. Verkar lovande. 

Lista till veckan. Tror jag har en kvart över på tisdag. 

Dela på andra sajter

Varför har feta människor alltid så många ursäkter, socker är som knark, jag mår lite dåligt, jag blev mobbad som barn, alla är dumma mot mig, jada jada jada jada

För helsike ta er samman, klipp er och skaffa er ett jobb, få lite struktur i era liv, vara inte så jäkla lata, ni har bara er själva att skylla att ni är feta och nej ni är inte överviktiga ni är FETA.

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev rolba:

82,7 efter frukost. Osketen. Verkar lovande. 

Lista till veckan. Tror jag har en kvart över på tisdag. 

Nytt bottenrekord för mig efter gräsklippningen idag, men vill ha lite stadigare mätvärde innan jag skriver något. Fantastiskt ändå hur många kilon man svettas ut :)

Dela på andra sajter

On 2020-01-18 at 11:10, skrev bob:

Varför har feta människor alltid så många ursäkter, socker är som knark, jag mår lite dåligt, jag blev mobbad som barn, alla är dumma mot mig, jada jada jada jada

För helsike ta er samman, klipp er och skaffa er ett jobb, få lite struktur i era liv, vara inte så jäkla lata, ni har bara er själva att skylla att ni är feta och nej ni är inte överviktiga ni är FETA.

Du har så rätt. Jag önskar jag kunde skylla på något, men kan inte det. Jag älskar god mat och dryck, jag är lat, därför är jag fet. Finns inga ursäkter. 

Tyvärr så mår jag dessutom kanon, inga krämpor, bra värden hos läkaren, så ingen motivation från det heller. 

Således fortsätter jag äta och dricka gott, avstår från plågsam gymaktivitet och förblir fet.

Men fan vad livet är gott att leva!

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev samet:

Du har så rätt. Jag önskar jag kunde skylla på något, men kan inte det. Jag älskar god mat och dryck, jag är lat, därför är jag fet. Finns inga ursäkter. 

Tyvärr så mår jag dessutom kanon, inga krämpor, bra värden hos läkaren, så ingen motivation från det heller. 

Således fortsätter jag äta och dricka gott, avstår från plågsam gymaktivitet och förblir fet.

Men fan vad livet är gott att leva!

Hur fan blev det med min bulgur?

Hungrar ihjäl här

AAF64DF2-4418-4782-AF10-D35C57075A01.thumb.jpeg.c4d1787de6ed53aef9447b7b4cfe85ff.jpeg

Dela på andra sajter

On 2020-01-08 at 11:20, skrev clion:

Nysketen också  1 kg börjar likna ett skelett 67 kilo nu får tacka frånvaron av bärs för det😜

Du vägde ju 58 på förra invägningen.

Kan det vara så att du menar 57 nu?

Jag chansar på det och lägger in det på listan.

Dela på andra sajter

127,5 idag. 

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Nu under 100kg; Måndags morse visade v[gen 98,4kg.

Säger härmed upp mitt medlemskap i "Deciton klubben"

Dela på andra sajter

On 2020-01-21 at 14:17, skrev rolba:

Du vägde ju 58 på förra invägningen.

Kan det vara så att du menar 57 nu?

Jag chansar på det och lägger in det på listan.

Vart sjuk var hos läkaren igår fick en spruta i röven och påse tabletter är lite bättre idag vägde 51 kilo igår tappat 6 7 kilo på nån vecka

Dela på andra sajter

invägning innan Thailandsresan på söndag.... 126,5. ska bli skoj att se vad ett helrör om dagen i 7 veckor resulterar i.... lär vara över 130 igen när man kommer hem...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

112 morgonvikt, tagit tag i detta igen...

16-8 fasta passar mig bra, kört ett par dagar nu, stadig frukost och bra lunch, sen inget mer glufsande före nästa dag.

143E16A1-304C-4A4E-97E2-201439E6D356.thumb.jpeg.58d84be0a6aca93a43f8b4a9980ce5dd.jpeg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Hård träning och någorlunda asketiskt leverne mån-tors har levererat ca -7kg sen hemkomsten från los, skriv in mig på 75,3kg om du uppdaterar @rolba

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

103,6 I morse. Fick ju upp 2 kg på de 16 dagars semester vi hade, men magsjuka hjälpte till att snart ta bort de kilona :). Fyra kilo kvar nu, och två månader. Borde ju fungera.

Dela på andra sajter

Brukar försöka att väga in på lördagsmornar men jag måste ha igång datorn för ett jobb idag så det kanske blir en lista åxå.

81.0 idag

Drömgränsen närmar sig.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...