Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

Maler på....75,6kg 

Får se om jag lyckas kliva under 75kg innan 31/5.

Juni erbjuder i nämnd ordning ..60-års kalas, 50-års kalas, firmafest, midsommar och en veckas semester efter det.

Kommer bli hårt både för lever och våg, men vi kämpar.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

4 veckor stillasittande i Thailand med massa helrör gör att vågen blir mindre glad. 114.4 visade den idag....

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Här är min bantningshjälp, kollar på bilden två gånger om dagen och kaskadkräks. -2 bara idag.

D9CHZERXsAA9UhJ.jpg.34a030f5217268f7aaf573f8cde34d1c.jpg

Dela på andra sajter

HuaHindinnge
2 minuter sedan, skrev JJC:

Här är min bantningshjälp, kollar på bilden två gånger om dagen och kaskadkräks. -2 bara idag.

D9CHZERXsAA9UhJ.jpg.34a030f5217268f7aaf573f8cde34d1c.jpg

Självplågare. 

Dela på andra sajter

jag har fan gett upp.

2 hjärtifarkter och fortsatt stress på jobbet gör att jag inte längre orkar späka min kropp.

Försöker nu bara leva så gott som möjligt med den gamla kroppen man har.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Våga vägra vågen. Ut 2 hack i bältet. Tröjorna sitter inte löst längre utan snarare väldigt tajt. 

Nä, får ta tag i detta efter semestern när jag e trött på alla öl som jag skall hälla i mig.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

• 3 månader senare...

Har äntligen lyckats spräcka den magiska 3-siffersvallen 99,6 nu och(förhoppningsvis)fortsatt neråt.Fortfarande 3 siffror men bara 2 heltal.

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev rolba:

Försöker få till en lista till veckan om någon vill vara med igen

Alltid trevligt att se vilka som lyckas gå ner i vikt(för hälsans skull)

Måne

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Väger  60.7 nu efter gastrip operationen 

151cm nu vägde 87 kilo innan  högt.blodtryck och 30 kilos övervikt 

De kraven var för att få göra operationen 

Ändrades av clion
Dela på andra sajter

Captain Morgan

Idag var det dags för det årliga levertestet på hospitalet (ett mirakel att den fortfarande funkar) och i vanlig ordning ska naturligtvis vikt, diet och alkoholförtäring tas upp.

Den som har disciplin att följa rekommendationerna i den omänskliga broschyren borde per automatik tappa många kilo.

Alco.png

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev rolba:

Nya Listan.

Välkomnar Muimatt och Clion.

Om någon vill bli stryken från listan så hör av er.

Listan.jpg

Från sannings tidningen Expressen: "Viktnedgång ökar risken att dö i förtid" speciellt för er som är i medelåldern eller äldre...

https://www.expressen.se/premium/halsa/ny-studie-viktnedgang-kan-oka-risken-for-att-do-i-fortid-/

Så stryk mej!

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

On 2019-11-13 at 19:43, skrev Tommy:

Från sannings tidningen Expressen: "Viktnedgång ökar risken att dö i förtid" speciellt för er som är i medelåldern eller äldre...

https://www.expressen.se/premium/halsa/ny-studie-viktnedgang-kan-oka-risken-for-att-do-i-fortid-/

Så stryk mej!

MVH

Den är ju stor bara man går utanför dörren numera.

Vikten lite ner( 98.9)

Måne

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev måne:

Den är ju stor bara man går utanför dörren numera.

Vikten lite ner( 98.9)

Du får flytta till säkra Partille istället!

Fast undvik Olof Nilssons väg, och eventuellt delar av Björndammen ock! (det är en massa blattar av alla nationaliteter och trosuppfattningar som häckar där)...

EDIT:  med blattar menar jag människor som inte lyckas försörja sej själva trots gratis skolgång och högkonjunktur, och inget rasistiskt, det finns helsvenska blattar!

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Visst är det bra att hålla lite koll på vikten så den inte skenar iväg.

Skulle vara intressant att höra hur det går för era fruar/flickvänner med vikten efter ett par år i förhållandet.

Min fru har då lagt på sig i alla fall...inte riktigt samma former som då vi gifte oss😘

Tycker mig se detsamma på thairelationerna hemma.....efter bara nåt år så har de flesta thaitjejerna lagt på sig ordentligt 🤤

Dela på andra sajter

Exet svällde ut nå inihelvete. Från 48 till närmare 70kg.

Nuvarande brukar gå upp ett par kg på tre månader i Sverige men det brukar gå till sig efter en månad tillbaka i Thailand.

Just nu 55 kg muskler.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev copterfan:

Visst är det bra att hålla lite koll på vikten så den inte skenar iväg.

Skulle vara intressant att höra hur det går för era fruar/flickvänner med vikten efter ett par år i förhållandet.

Min fru har då lagt på sig i alla fall...inte riktigt samma former som då vi gifte oss😘

Tycker mig se detsamma på thairelationerna hemma.....efter bara nåt år så har de flesta thaitjejerna lagt på sig ordentligt 🤤

Gäller nog inte bara thai...

ff8e844b79a9f8bc5a105aba6baed448.thumb.jpg.24b4df9aa10d9766f16ea126d71c1bdb.jpg

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...