hamnoi Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 Håller på & kämpar, återkommer när jag är klart under senaste vikten på listan😉Nu snuddar jag runt där ivf. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 Ännu en vecka med bra siffror 105,4 man får vara nöjd med detta. Nu kör vi på med nästa vecka.😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 4 timmar sedan, skrev rolba: Listan Tack tack nu kämpar vi på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 6, 2019 Dela Inlagd Februari 6, 2019 Hmm. Vägning på sjukhuset i måndags efter en hjärtinfarkt var 127.Så jag kliver i morgon på den och försöker igen Skickat från min SM-N950F via Tapatalk En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 7, 2019 Dela Inlagd Februari 7, 2019 1 timme sedan, skrev scorpio63: Hmm. Vägning på sjukhuset i måndags efter en hjärtinfarkt var 127. Så jag kliver i morgon på den och försöker igen Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Oj, krya på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Februari 7, 2019 Dela Inlagd Februari 7, 2019 18 timmar sedan, skrev scorpio63: Hmm. Vägning på sjukhuset i måndags efter en hjärtinfarkt var 127. Så jag kliver i morgon på den och försöker igen Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Krya på dig och ta det i din egna takt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 On 2019-02-06 at 23:32, skrev scorpio63: Hmm. Vägning på sjukhuset i måndags efter en hjärtinfarkt var 127. Så jag kliver i morgon på den och försöker igen Skickat från min SM-N950F via Tapatalk sköt om dig och krya på dig. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 Jag har vägt in mig på 104,1 det är fantastisk att det går så bra. Men det gäller att tänka hela tiden och det är ju det som är det svåra. Nu tar vi en vecka till jag har ju gått ner 8,4 kilo sen starten 6 Januari. 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 83,2 Ska försöka fixa listan i helgen så in med nya bottennoteringar nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Februari 21, 2019 Dela Inlagd Februari 21, 2019 Det går lite trögt för tillfället 104,5 Men men så är det lite upp 🤔 Jag kommer tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 On 2019-02-21 at 19:10, skrev sunshine11281: Det går lite trögt för tillfället 104,5 Men men så är det lite upp 🤔 Jag kommer tillbaka. Nu är jag tillbaka igen äntligen vänder det till 103,1 😃 Man blir så glad när man ser resultatet så nu kör vi på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Listan till slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Tråkigt nog 99,5 igår. Kämpar för att hålla mig under 100 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 83,2 mitt på blanka eftermiddagen och mitt i veckan. Hoppas jag kommer ihåg att väga mig nypinkad på lördag morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 (ändrad) Tjena Tjena alla monsterdiggare, jag har ju befarat att kylskåpet skulle få jobba hårt sedan min Arbetsplatsolycka i slutet av januari. Nu efter nästan 2 månader av stillasittande och chokladmumsande Sjukskrivning, så stapplade jag upp på vågen igen. Gissa om jag var nervös ?!?! 110.7 Så det vart omvägning 3 ggr för att bekräfta. Så nu vet alla säkert att muskler ( som försvunnit) Väger mer än fett ( som tillkommit) HURRA jag kan fortfarande nå mitt mål om under 110 kg till 1/7-2019 Ändrades Mars 20, 2019 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 Här har hockeyn påverkat kilona,schweizternöt och Sia-glass till matcherna är ett måste så vågen hånskrattade åt mig när mitt kära ÖHK hade spelat färdigt för nu,107,1.Men nu jäv..r ska cykeln fram och våren intrampas med besked.Har inte drucket en droppe sen Juli men det trodde jag skulle hjälpa vikten neråt men icke.Kämpa på tjockisar 🤣. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 5 timmar sedan, skrev HajKaj: Tjena Tjena alla monsterdiggare, jag har ju befarat att kylskåpet skulle få jobba hårt sedan min Arbetsplatsolycka i slutet av januari. Nu efter nästan 2 månader av stillasittande och chokladmumsande Sjukskrivning, så stapplade jag upp på vågen igen. Gissa om jag var nervös ?!?! 110.7 Så det vart omvägning 3 ggr för att bekräfta. Så nu vet alla säkert att muskler ( som försvunnit) Väger mer än fett ( som tillkommit) HURRA jag kan fortfarande nå mitt mål om under 110 kg till 1/7-2019 Vilken fantastisk viktnedgång du har gjort. Jag vet hur tufft det är kroppsligt och mentalt. Var stolt över dig själv och fortsätt att kämpa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 On 2019-03-20 at 13:53, skrev HajKaj: Tjena Tjena alla monsterdiggare, jag har ju befarat att kylskåpet skulle få jobba hårt sedan min Arbetsplatsolycka i slutet av januari. Nu efter nästan 2 månader av stillasittande och chokladmumsande Sjukskrivning, så stapplade jag upp på vågen igen. Gissa om jag var nervös ?!?! 110.7 Så det vart omvägning 3 ggr för att bekräfta. Så nu vet alla säkert att muskler ( som försvunnit) Väger mer än fett ( som tillkommit) HURRA jag kan fortfarande nå mitt mål om under 110 kg till 1/7-2019 Jag säger till Hajkaj vilken kämpe du är.. Du om någon har kämpat och går fortfarande ner även om du sitter still och äter lite onyttigt. Mycket bra gjort nu kämpar vi vidare. Jag håller på med min viktresa och har gått ner 10,2 kilo sen vi kom hem i 6 januari. Man får vara nöjd med 10,2 kilo men samtidigt så går det upp och ner. Lycka till nu Hajkaj du är en otrolig kämpe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 83,1 Händer inte mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 Hänt mycket.. 76,5kg Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 Katastrof här 99,2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 147 kg men under 120 till årsskiftet. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 16, 2019 Dela Inlagd April 16, 2019 det går inte att supa helrör utan att det får konsekvenser. 113,3 ligger jag på nu. men med tanke på allt som varit sedan 24 januari så är jag mer än nöjd ändå... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd April 16, 2019 Dela Inlagd April 16, 2019 Efter 3 dagars fasta visade vågen 93,4 kg. Finns hopp om att nå 90 kg till sommaren. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 Efter allt svullande i Laungcher och en massa flygplansmat så gick det ju käpprätt åt helsike. Men nu är jag nere på 83,5 igen. Kämpar vidare. Försöker att få till en lista de närmaste dagarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu