Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

120.5 nu på kvällen efter att ha svettats hela dagen....

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

sunshine11281
22 timmar sedan, skrev HajKaj:

120.5 nu på kvällen efter att ha svettats hela dagen....

Vilken kämpe du är!!

Dela på andra sajter

On 2018-07-11 at 13:17, skrev Soengsang:

112 stod vågen på när jag var tillbaka till jobbet, nu blir det en skärpning.

Har just nu förmånen att påverka hur långt kontrakt jag har, åker inte hem före vågen är tvåsiffrig, börjat dagen med en 5km promenad.

Såg att du var på väg hem. Vad pekar vågen på nu då? 😇

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev rolba:

Såg att du var på väg hem. Vad pekar vågen på nu då? 😇

Mmmm....... blev ju lite oväntat detta, men bäst o ta chansen när den kommer....kosta vad det vill :)

Att man aldrig kan lär sig hålla stora truten stängd, slog vad med ungarna före jag åkte....... 3 ungar a 5000bth, o alla har ett utmärkt minne :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Varit på bantningskur i Norge.

Grillförbud verkar vara en bra grej.

85,6

Den här veckan ska jag fixa listan. (Kanske) 

Dela på andra sajter

nytt bottenrekord. första gången detta ÅRTUSENDE som vågen visar under 120 kg.

119.5

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
On 2018-07-16 at 16:47, skrev andrejsdenruskige:

Jag har dragit på mig 10kg (maj-juni), typ 15% viktökning

Fortfarande ser jag ju ut som en elitidrottare i jämförelse utan att försöka.

Sätter upp dig på 95 pannor då.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Sätter upp dig på 95 pannor då.

Runt 83kg är nog närmare sanningen.
Snart är det vinter och då brukar jag av någon konstig anledning gå ner i vikt.
Du kanske är något på spåren när du nämner grill.
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige:

Runt 83kg är nog närmare sanningen.
Snart är det vinter och då brukar jag av någon konstig anledning gå ner i vikt.
Du kanske är något på spåren när du nämner grill.

Det var i sista sekunden. Fixar listan nu.

Dela på andra sajter

Det trodde ni inte va, en ny lista på lördagskvällen.

Kom igen nu, bara 17kg till så har vi kapat 300kg MPR-fett och -22kg så har vi kapat 10%

Listan.jpg.87151814f557276d3ec46a09d0a46064.jpg

Dela på andra sajter

det går bra nu.... vågar nästan inte väga mig längre... och sen får man väga sig 3 gånger för att tro på vad vågen stannar på....

hmmmm.jpg

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Nu har det gått nästan 1 månad sedan senaste invägningen. lite orolig var man nog iaf.... Scorpio 63 måste ÖKApå minskningen 113 KG för mig nu....

Ändrades av HajKaj

Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎09‎-‎15 at 20:06, skrev HajKaj:

Nu har det gått nästan 1 månad sedan senaste invägningen. lite orolig var man nog iaf.... Scorpio 63 måste ÖKApå minskningen 113 KG för mig nu....

såg just att jag i lördags sprängde - 50 KG´s vallen.... och har nu bara 3.1 kg kvar till mitt mål att vara under 110 innan 1/7-2019

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev HajKaj:

såg just att jag i lördags sprängde - 50 KG´s vallen.... och har nu bara 3.1 kg kvar till mitt mål att vara under 110 innan 1/7-2019. Kanske man klarar det innan nästa Thairesa i24 okt ????

Dela på andra sajter

On 2018-09-17 at 12:17, skrev HajKaj:

såg just att jag i lördags sprängde - 50 KG´s vallen.... och har nu bara 3.1 kg kvar till mitt mål att vara under 110 innan 1/7-2019

Imponerande! För egen del räcker det med att gå ned 10 kg vilket jag gjort vid åtskilliga tillfällen för att det ska märkas rejält

framför allt vid löpträning men 50 kg 😯  Måste väl nästan upplevas som man fått en helt ny kropp till skänks och nu vandrar 

omkring som på små lätta moln. Smidig som en panter. Typ. Är det mest kosten som styrts upp eller har du tränat också?

Well, well, bra jobbat i alla fall! 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev edvardpop:

Imponerande! För egen del räcker det med att gå ned 10 kg vilket jag gjort vid åtskilliga tillfällen för att det ska märkas rejält

framför allt vid löpträning men 50 kg 😯  Måste väl nästan upplevas som man fått en helt ny kropp till skänks och nu vandrar 

omkring som på små lätta moln. Smidig som en panter. Typ. Är det mest kosten som styrts upp eller har du tränat också?

Well, well, bra jobbat i alla fall! 

jag har tagit hjälp av min läkares råd att göra en gastric sleeve.

Nu är ju inte en operation det enda man måste göra för att gå ner i vikt utan det är ett hjälpmedel.

Sköter man inte dieten och samtidigt rör på sig så är man snart tillbaka där man startade.

Jag var ganska lat ett tag och började gå upp i vikt igen och kände att jag måste ta tag i mitt liv.

Så när jag skaffade min nya Samsung telefon och det fanns en Health app i den så fick jag den hjälp jag behövde.

Numera räknas det Kcal och antal meter och minuter man är aktiv .

Att man skulle känna att de är en helt ny kropp kan jag dock inte hålla med om då alla 50 kg

inte bara försvann på en gång utan det försvinner lite i taget och det är ju inte bara fett utan även muskelmassa,

när man inte har lika mycket vikt att släpa på....

Ett tag var jag inne på att skaffa viktbälten och släpa runt på för att hels tiden väga lika mycket så kroppen fick jobba lika mycket som när man vägde 163.4

men det var helt enkelt inte genomförbart, blir så otympligt.

Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev måne:

Lögn i helvete att komma ner till tvåsiffrigt(104,0 just nu)Behöver en månad i Thailand för att lyckas.

En månad i Thailand är aldrig fel.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...