Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Boa52:

Utan att bråka är i så dj sugen på mat så ni går upp 3 - 4 kilo på en helg måste ni hitta en annan hobby än att äta:rap:

Hear hear the oracle has talking :clapping:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Kenneth4618:

Hear hear the oracle has talking :clapping:

Behöver jag väl inte vara men äter man så man går upp ett antal kilo på en helg måste man hitta en annan hobby så svårt kan det

väl inte vara, gör nåt nyttigt, jobba med nåt, kan ju inte sitta vid bordet pch äta hela tiden då blir man tjockare det förstår ni alla

men skriver det som det bara händer. Vill man gå ned i vtkt så bestämmer man sej för det, punkt slut

Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 minuter sedan, skrev Boa52:

Behöver jag väl inte vara men äter man så man går upp ett antal kilo på en helg måste man hitta en annan hobby så svårt kan det

väl inte vara, gör nåt nyttigt, jobba med nåt, kan ju inte sitta vid bordet pch äta hela tiden då blir man tjockare det förstår ni alla

men skriver det som det bara händer. Vill man gå ned i vtkt så bestämmer man sej för det, punkt slut

Bla bla bla bla bla bla bla bla.......................

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Oj fan, jag såg boa i en tråd.

Dumfan är som vanligt inte med i matchen utan yttrar sig utan att veta något.

Det mesta är inte att äta utan kroppen består av 80 % vatten utom din som består av samma mängd alkohol.

Därför tappar man mycket i vikt under veckorna man arbetar, (om man nu inte bara är sjukskriven pga latmask och går hemma)

Har jag förklarat enkelt. har man mycket att göra så hinner man helt enkelt inte inta det vatten som behövs.

Knip sedan igen och kliv inte in och svara på något jag skriver är du snäll.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Bla bla bla bla bla bla bla bla.......................

Den var ju inge bra har du inget annst försvar

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev scorpio63:

Oj fan, jag såg boa i en tråd.

Dumfan är som vanligt inte med i matchen utan yttrar sig utan att veta något.

Det mesta är inte att äta utan kroppen består av 80 % vatten utom din som består av samma mängd alkohol.

Därför tappar man mycket i vikt under veckorna man arbetar, (om man nu inte bara är sjukskriven pga latmask och går hemma)

Har jag förklarat enkelt. har man mycket att göra så hinner man helt enkelt inte inta det vatten som behövs.

Knip sedan igen och kliv inte in och svara på något jag skriver är du snäll.

80 % vatten som jag ser väger du mycket, mycket och du vill påvisa att det du går upp på helgen är att du inte haft tid att dricka

vatten på veckan, hur tänker du

Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Boa52:

Den var ju inge bra har du inget annst försvar

Du kanske skulle lyda detta råd

Det är bättre att vara tyst och låta folk tro att man är dum än att öppna käften och undanröja alla tvivel.

Dela på andra sajter

KaiserBlood

Klev in på 90,3 kg så påsk biran har inte satt sig än.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

85.3

Inga matpolare på nästan en vecka och bara ett ballongparty har gett resultat.

Nu blir det sill och ägg mm.

Dela på andra sajter

sunshine11281

Efter mycket god mat och dryck så stannar vågen på 102,1 

Man får vara nöjd det är ju påsk och ledigt :big_smile:

Dela på andra sajter

On 2018-03-29 at 21:59, skrev Kenneth4618:

Du kanske skulle lyda detta råd

Det är bättre att vara tyst och låta folk tro att man är dum än att öppna käften och undanröja alla tvivel.

Tror du på vad han skriver, inte ha tid att dricka vatten på veckan därför dricker han mycke på helgen och då går han upp i vikt???

Dela på andra sajter

nissehult_13
On ‎2018‎-‎03‎-‎26 at 20:02, skrev AnTove:

Bär på en märklig känsla idag. Har varit till min läkare på hälsokontroll och det är som jag är en helt ny människa efter 14 månader. Då hade jag just tagit mig ur en livskris och djup depression. Så djup att jag inte längre ville leva. Förlorat mina två bästa vänner i cancer och självmord. Det kändes som om att jag bara skulle försöka att överleva en dag i taget. Låg på gränsen för att få börja med tabletter för diabetes, blodtrycket och alla värden var åt helvete. Jag hade tröst ätit, för att bedöva mig själv. och vågen stod på 150 kg. Vet inte riktigt vad som hände. Men började att ändra kosten, minska portionerna och började sakta röra mig. Klarade knappt att gå 500 m, fick hjärtklappning och mådde piss. Men gnetade på.

Idag äter jag inte tabletter och alla värden är som de ska vara. Och vågen stod idag på 95 kg , -55 kg på 14 månader. Ska om tre veckor operera bort överflödigt skinn som hänger på kroppen. Kirurgen uppskattade att det kommer att försvinna 5 kg skinn efter operationen. Har haft uppehåll i min terapi som jag har gått i, men ska börja igen. Min psykolog har varit en klippa för mig och hjälpt mig otroligt mycket.  Det kommer nu känslor av sorg och jag känner mig stundvis ledsen. Över all smärta och hälsorisker som jag har utsatt mig själv för. Alla år som jag har förlorat, jag sörjer detta. Men överlag så känns det som om att jag har fått ett nytt liv.

Förbannat fint att du har tagit dig genom detta, hoppas på en fin framtid för dig. Ta hand om dig

Nissehult_13

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev nissehult_13:

Förbannat fint att du har tagit dig genom detta, hoppas på en fin framtid för dig. Ta hand om dig

Tack så mycket:smile:

Dela på andra sajter

sunshine11281

Detta med att banta och ha viljan är inte lätt :diablo: 102,4 

Men det kunde ha varit värre :big_smile:

Dela på andra sajter

81,5 och tendensen pekar nedåt:smile:.

Nu är vädret perfekt för uteaktiviteter också så det kan bara bli bra.

Dras med hälsporre på båda hälarna sedan somras så det är lite hämnande men bara lite.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Nu har jag börjat äta lite mer och bytt vägdag till Fredagar för att få det lite mer jämt(förhoppningsvis).

Men med mer mat så går det neråt igen:-)Screenshot_20180413-062446.thumb.jpg.63a41d1d13653d6ae4a596d1ae913156.jpg

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Blev ingen lista i veckan pga Bangkokresa och songkran mm.

Försöker imorgon eller så.

86.2 nu. Inget vidare.

Dela på andra sajter

Pendlar mellan 104-105 men där verkar det vara stopp,orkar inte späka mig just nu men förhoppningen att komma under 100 före Maj spricker.:sweat:

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...