Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

John Khonken
On ‎2018‎-‎03‎-‎03 at 07:33, skrev John Khonken:

Vågen är ny. Visste att det var något fel. För bra. Ligger runt 97 nu på morgonen. Nu trimmar jag nya vågen. Så får vi se vad som händer

Åt lite gott och drack några öl. Upp 4 kg direkt. Vad fan är det för liv man lever. Luktar på en öl och vikten sticker. Inte kul

Dela på andra sajter

sunshine11281

Jag har ingen lust just nu 101,5 men känns så där varje dag nu.

Men vi kör på en vecka till..

Dela på andra sajter

sådär. nu e man nyvägd i Sverige. 125,0 nu på morgonen....

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Ett litet bakslag 104,1 men det är oskiten :waaaht:Ska nå målet(under 100) innan Maj månad :sweat:

Måne

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ska fixa till en chipsröv till beach 2018

Fladdrig och hängig är målet

1ed631ab38738beb9e806a99d25a1921.jpg

Dela på andra sajter

Inte mycket som försvann denna vecka då man legat ute på vägarna. men trots allt nedåt.

Screenshot_20180305-062230.jpg

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

84,5 i morse.

Långsamt långsamt går det ner.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

KaiserBlood

90,3 i morse. Olivoljan funkar onekligen. 

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Svårt det här när man älskar mat. Far upp och ner som en jojo men har nu löst det problemet genom att köpa nya brallor på Dressman i stretch material ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Svårt det här när man älskar mat. Far upp och ner som en jojo men har nu löst det problemet genom att köpa nya brallor på Dressman i stretch material ;)

Hamnoi kör med dessa, jättesköna säger han. https://www.lindex.com/se/7597128/

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev M33:

Hamnoi kör med dessa, jättesköna säger han. https://www.lindex.com/se/7597128/

Grymma, enda gången dom åker av är på dass:great:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Mycket upp och ner pga av bristande motivation och därmed slarvande med maten, 2 steg fram och ett bak verkar vara det som gäller.

Mina babysteps visar 82,3kg.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev hamnoi:

Mycket upp och ner pga av bristande motivation och därmed slarvande med maten, 2 steg fram och ett bullbak verkar vara det som gäller.

Mina babysteps visar 82,3kg.

Kan man få recept?

Dela på andra sajter

sunshine11281

Här går det åt helvete 101,7 men men så är det när man inte alltid orkar.

Jag kommer igen.

Dela på andra sajter

103,8 :look_down: efter frukost,det syns en sol på himelen :sweat:i morgon börjar träningen efter 5 veckors avbrott(revbesbrott)blir lite försiktigt i starten men hoppas resultatet blir en väg mot under 100.

Måne

Dela på andra sajter

Det går sakta nu men i alla fall åt rätt håll.

Screenshot_20180312-055040.jpg

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

KaiserBlood

För mycket av allt gjorde att nålen studsade upp på 91,2 kg i morse:sure:

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Får väl ansluta igen efter två vita veckor utan Blåa Powerwalk Vatten i massor samt en Djävlig tråkig Vardag har jag lyckats komma ner i 92.1 !!!!

Och fortsätter denna gråa vardag så räknar jag med att väga runt 35 till Midsommar Ho Ho :46:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Jag måste berätta att jag i dag gick på restaurang på lunchen....

Har ju ätit 2 kokta ägg varje morgon och en burk tonfisk varje lunch, sedan proteindryck som tillskott.

Middag har om det blivit någon varit kyckling och grönsaker.

Nu har jag ätit så sedan nyår och visserligen gått ner hyfsat i vikt men kroppen har tagit stryk av att aldrig få tillskott av enkel energi.

Så idag gjorde jag ett undantag och åt riktig lunch.

Jag tror nog att jag ska äta resten av den här veckan så kroppen får återhämta sig.

Det har gått så segt med vikten dom sista veckorna trots att man knappt ätit något.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...