måne Inlagd Februari 19, 2017 Dela Inlagd Februari 19, 2017 I mörkrets tecken och längtan efter våren så har det blivit lite för mycket gott,därför förvånad över att vågen stannade på 104,3.Nu går vi på`t igen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Februari 19, 2017 Dela Inlagd Februari 19, 2017 Oj, vilka kisar! Jag känner ju inte en enda av er personligen, men om siffrorna stämmer, något så när, så har mina misstankar besannats. Många kilon är det som sitter framför tangentborden! Men, jag är impad över resultaten! Lycka till allihopa! Själv så svär jag när jag passerar 78 kg. Just nu är jag på 79.6 kg. Falukorvens fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 19, 2017 Dela Inlagd Februari 19, 2017 Status quo, 106,4 imorse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 20, 2017 Dela Inlagd Februari 20, 2017 jaha då har man landat i Absurdistan igen. Vågen var inte glad att se mig efter nästan 7 veckor. 123.6 stog den på iaf när jag klev av. Så trotts massor av sprit och massa goda räkmackor på Harrys så har man iaf inte ökat i vikt. Nu ska jag starta ett lite mera återhållsamt leverne. ( inga större mängder alkohol förrän till Sommaren tror jag) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 21, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 21, 2017 Nu tar vi en lista Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 21, 2017 Dela Inlagd Februari 21, 2017 Vägde mig I helgen 95,8. Inte bra. Men kämpar på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Bakslag igen 88,3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Här står man och stampar på 96.0 ? men jag har ingen inspiration just nu? Men men den kommer tillbaka ?? Jag njuter lite av livet just nu?? //Sunshine Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 106,0 imorse, ner 0,4 sen i söndags Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 26, 2017 Dela Inlagd Februari 26, 2017 brukar väga mig på träningen och det blev vägning o träning idag mitt i slarvarhelgen...-12kg, så det går sakta neråt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Februari 27, 2017 Dela Inlagd Februari 27, 2017 Underbart Ellim att du är på G. Fast det är inte lätt med alla frestelser. Jag står helt still just nu. Lycka till nu?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 27, 2017 Dela Inlagd Februari 27, 2017 Bakslag här oxå,104,6 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 28, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 28, 2017 Nya listan Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 28, 2017 Dela Inlagd Februari 28, 2017 ok jag glömde väga in mig igår.... så gjorde det idag istället.... 122.4 är det nya domslutet så nu är man på gång igen.... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Mars 1, 2017 Dela Inlagd Mars 1, 2017 Hej alla glada... Jag har vart inne och tjuvkikat i denna tråd en tid. Och funderat på om man ska vara med, får man det föresten?? (o: Fast jag har kört på en stund nu. Jag kom hem från Thailand 5 Januari och hade bestämt mig för att köra hårt med LCHF. Hade fått bra inspiration från några forum medlemmar jag pratat med i Thailand. När jag kom hem vägde jag 143,5 kg Det dröjde till sista Januari innan jag drog igång på riktigt med LCHF. Den dagen vägde jag 141kg.. Och nu har jag försökt köra strikt LCHF, och idag när jag vägde mig så hade vågen trillat ner till 132,9 kg. Jag har en väldigt bra mentor från forumet som jag får bra råd och pepp från. Tack som f.n för Dina råd och tips.. Ovärdeliga... Du vet vem Du är... (o: Så jag hoppas jag får vara med nu så här en tid efter tråden startats... För nu Jädrans ska jag få ner mina KG..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 1, 2017 Dela Inlagd Mars 1, 2017 Utan att försöka så har jag tydligen slagit personligt rekord. Vette fan när jag vägde så här lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 86,9 i morse. Går åt rätt håll igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 Ännu en vecka som jag står helt still på 96,0 men men ingen vidare inspiration heller. Det är bara att vänta in den när den nu kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 14 kg ner när jag vägde mig på träningen idag, det får bli lite slarv ikväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 Fantastiskt att det går så bra?? passa på nu när du har kommit igång. Jag är nere i en svacka just nu. Men kommer igen i dina takter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 7, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 7, 2017 Listan med ett nytt offer Grattis Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 9, 2017 Dela Inlagd Mars 9, 2017 vem är Ellin ? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 9, 2017 Dela Inlagd Mars 9, 2017 47 minuter sedan, skrev HajKaj: vem är Ellin ? Är väl Ellim63. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 11, 2017 Dela Inlagd Mars 11, 2017 86.1 Det fortsätter utför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Mars 11, 2017 Dela Inlagd Mars 11, 2017 Det fortsätter åt helt fel håll 96.5? nu börjar förfallet ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu