svampen Inlagd November 22, 2016 Dela Inlagd November 22, 2016 96.3 soppa ett par dar samt förkylning 2h borta! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 22, 2016 Dela Inlagd November 22, 2016 104,6 och ett jäkla slit,om några veckor är det dags att gå upp igen,har hört att det finns god mat i HH och Kao Lak Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 On 2016-10-05 at 11:19, skrev stefan5300: Jäkligt sakta går det neråt men ett toabesök innan vågen så hade det nog varit under 130. Nu jäklar är jag på gång, 20 år till sedan är jag väl i min normalvikt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Celsius Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Vågen la sig på 100.9 i morse. Så 23 kilo är borta. Jag låg på en platå några veckor men de senaste dagarna har det börjat vända neråt igen. Två kilo till så går jag från "fet" till "överviktig" enligt definitionerna. Hoppas kunna se tvåsiffriga kilon snart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 37 minuter sedan, skrev Celsius: Vågen la sig på 100.9 i morse. Så 23 kilo är borta. Jag låg på en platå några veckor men de senaste dagarna har det börjat vända neråt igen. Två kilo till så går jag från "fet" till "överviktig" enligt definitionerna. Hoppas kunna se tvåsiffriga kilon snart! Mycket bra kämpat.. Det känns jobbigt ibland men sen lossnar det och då är man skitglad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 87,7 efter morgonpinken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 Nu börjar förfallet 93.6? denna vecka och en dryg vecka kvar innan vi drar till Thailand. ? Men jag kommer igen efter vår semester med nya tag. Lycka till nu.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 104,2 trots slarv i veckan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 hadde gått upp till 127,5. gav mig faan på att så får det inte vara.... Nu har jag tagit tag i ostbågsätandet och tappade därmed lite vikt. vägde in idag på 124,1 Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 Utan någon större ansträngning så har jag gått ner 10kg sedan mitten av augusti. Första 6kg gick fort men sedan kraschade ryggen. Nåja, kostvanor ger större resultat än att träna. Kombination av dessa två är dock oslagbar om man vill vara någorlunda fast i kroppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 2 timmar sedan, skrev HajKaj: hadde gått upp till 127,5. gav mig faan på att så får det inte vara.... Nu har jag tagit tag i ostbågsätandet och tappade därmed lite vikt. vägde in idag på 124,1 Gött att du har vänt trenden? jag har gott åt felhåll denna vecka.. Så jag vet vad du menar. Bra jobbat kämpa på..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 14 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Utan någon större ansträngning så har jag gått ner 10kg sedan mitten av augusti. Första 6kg gick fort men sedan kraschade ryggen. Nåja, kostvanor ger större resultat än att träna. Kombination av dessa två är dock oslagbar om man vill vara någorlunda fast i kroppen Du har väl varit så koncentrerad på arbete så du glömt att äta Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 Du har väl varit så koncentrerad på arbete så du glömt att äta Stressad som satan. Det hjälper på. I tillägg blir man dessutom gråhårig.....de få stråna som är kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 Du har väl varit så koncentrerad på arbete så du glömt att äta Stressad som satan. Det hjälper på. I tillägg blir man dessutom gråhårig.....de få stråna som är kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Stressad som satan. Det hjälper på. I tillägg blir man dessutom gråhårig.....de få stråna som är kvar Mina 3 strån är gråa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd November 30, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 30, 2016 Ny Lista. Celsius framfart har jag helt missat Grattis. Haj Kaj ligger snart i 40 gränsen. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 30, 2016 Dela Inlagd November 30, 2016 Saknar JimBobs dagsvikt så lite rundare ut på bilderna från Frankfurt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 87,4 Endast 0,3 ner trots hårda ansträngningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 dagen är räddad. nu kan man unna sig en middag på Sue-Ellen i kväll... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 3 timmar sedan, skrev HajKaj: dagen är räddad. nu kan man unna sig en middag på Sue-Ellen i kväll... Det kan du verkligen göra. Så som du har kämpat det är upp och ner ibland. Jag har börjat träna för vår resa till Thailand äta och dricka gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 Äntligen så ska jag njuta av mat och dryck på vår resa. Det ska bli skönt med ett uppehåll ett tag nu efter en hård och lite tråkig höst. Min vikt denna vecka är 93,9 men va fan jag kommer igen i januari med nya tag. Ta hand om er nu och kämpa på nu blir det ett uppehåll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 15 minuter sedan, skrev sunshine11281: Äntligen så ska jag njuta av mat och dryck på vår resa. Det ska bli skönt med ett uppehåll ett tag nu efter en hård och lite tråkig höst. Min vikt denna vecka är 93,9 men va fan jag kommer igen i januari med nya tag. Ta hand om er nu och kämpa på nu blir det ett uppehåll. De ska vara gott å leva också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 103,3 i morse.några dagar på mig att nå mitt mål som är 100 men det blir tufft Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: De ska vara gott å leva också Ja verkligen Kenneth vi ska njuta av all ledig tid i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 1 timme sedan, skrev måne: 103,3 i morse.några dagar på mig att nå mitt mål som är 100 men det blir tufft Det tar vi igen när vi kommer tillbaka igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu