måne Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 107,9 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Har kommit upp till utgångsvikten igen 106 Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 96,9 idag på en söndag morgon. Åt rätt håll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 82,6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Står och stampar på samma som förra veckan..............................dags att köpa ny våg igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 89,6Det går inge vidare nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 108 kan det vara så att jag behöver byta batteri i vågen? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 22, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 22, 2016 Veckans lista. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 27, 2016 Dela Inlagd Februari 27, 2016 146.1 nu på morgonen Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 27, 2016 Dela Inlagd Februari 27, 2016 2 timmar sedan, skrev HajKaj: 146.1 nu på morgonen Går ju riktigt bra för dig,heja på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 28, 2016 Dela Inlagd Februari 28, 2016 Inge bra den här veckan, gick upp i vikt nu på morgonen 126.4 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Februari 28, 2016 Dela Inlagd Februari 28, 2016 Back in busniess efter sjukdomar å jävelskap..... 86 kilo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 28, 2016 Dela Inlagd Februari 28, 2016 Precis nyss, skrev JimBob: Back in busniess efter sjukdomar å jävelskap..... 86 kilo! Välkommen i - 10 klubben !!!! Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 28, 2016 Dela Inlagd Februari 28, 2016 89,3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 28, 2016 Dela Inlagd Februari 28, 2016 107,4 nu går det nog inte längre,det är ju f-n så svårt att undvika godsaker när vi har mattråden men ska försöka ett tag till. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 28, 2016 Dela Inlagd Februari 28, 2016 6 minuter sedan, skrev måne: 107,4 nu går det nog inte längre,det är ju f-n så svårt att undvika godsaker när vi har mattråden men ska försöka ett tag till. Undrar när gotland ska gå med i denna tråd........ PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 29, 2016 Dela Inlagd Februari 29, 2016 Stilltje, tycker midjemåttet ökat, dock inte vikten, fortfarande positiv trend fast l å n g s a m t. .86,5!!!!! Långt till 80 strecket känns det som! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 29, 2016 (ändrad) Veckans tabell med en ny som klarat 10kg. Ändrades Februari 29, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 4, 2016 (ändrad) Gick upp ett hekto och har stått still en månad. Vet dock vad det beror på( öl och rester som man inte vill slänga pga snålhet.) och nu skippar jag potatis, ris, vitt bröd och onödiga kolhydrater tills det händer saker. Tog grönsaker istället för potatisen till kött i veckan. Vikt 83,3 Ändrades Mars 4, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 4, 2016 Dela Inlagd Mars 4, 2016 Skäms................................+1....men nästa vecka är jag frisk igen och kan motionera och dricka pilsner, dock inte samtidigt, fast lite motion kommer det att bli, man ska på takbar och dit måste man gå minst en trappa! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 89,0 måndag morgon. Vågen utanför familymart har varit ur funktion hela helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 144,0 Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 99 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 Har legat i magsjuka hela helgen, det kallad för snabbbantning. Dagens vikt 123kg. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 7, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 7, 2016 Ny lista och ett nytt namn som klarat 10kg Grattis. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu