HajKaj Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 fick inte jag va med på listan??? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 8, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2016 fick inte jag va med på listan???Givetvis.Sätter in 163,4 som utgångsvikt och 152,8 som senaste.Men det blir inte förran på natten när jag slutat arbeta.MVHGalten. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 ska bli skoj och se hur mycket man gått ner till nästa år..... Ska på operation i morgon och sen lär det gå fort... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 ska bli skoj och se hur mycket man gått ner till nästa år..... Ska på operation i morgon och sen lär det gå fort... Lycka till. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 ska bli skoj och se hur mycket man gått ner till nästa år..... Ska på operation i morgon och sen lär det gå fort... Lycka till nu kan det bara bli bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 8, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2016 Så nu blir det väl rätt Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 9, 2016 Dela Inlagd Februari 9, 2016 83,9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 82 kg nu på morgonen, gav resultat efter hårdkörning - Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 ska bli skoj och se hur mycket man gått ner till nästa år..... Ska på operation i morgon och sen lär det gå fort... Gick et bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 Gick et bra?jodå, hemma igen. men svullen och ont som faan just nu... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 jodå, hemma igen. men svullen och ont som faan just nu... Krya på dig tomten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 Var det magoperation du gjorde? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 (ändrad) jodå, hemma igen. men svullen och ont som faan just nu... Jo ni Djurgårdare är ju lite vekare än oss andra... Haha... Skojja bara kompis, krya på dig och lycka till med en lättviktig framtid =) Ändrades Februari 10, 2016 av JimBob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 11, 2016 Dela Inlagd Februari 11, 2016 (ändrad) Var det magoperation du gjorde? Japp, så nu får vi se hur det går med viktminskning.... Ändrades Februari 11, 2016 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Tjoho 99,5 denna morgonNu gäller det att hålla i och det är inte lätt när man älskar mat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 12, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 12, 2016 Här står det still men är nöjd så länge det inte går upp. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 12, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 12, 2016 (ändrad) Japp, så nu får vi se hur det går med viktminskning.... Vi har tre på jobbet som gjort det magoperation alltså där man minskar magsäcken. En tjej som blev jätte smal och lever ett energiskt liv. En man som är på god väg på och bli smal och började i din viktklass. En som misslyckats och inte tog hjälp av det kraftiga hjälpmedlet som magoperation faktiskt är och behöll sin vikt nästan. Lycka till det är väl nu det börjar Ändrades Februari 12, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Morgonens vikt 127.1 Det går sakta nedåt En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 108,5 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Nu går skam på torra land...................87 Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Gick upp en hel del under min Thailandsresa så nu startar jag om på 102,5kg. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Nyäten efter en slapp vecka 108,2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 15, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2016 Nya tag Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 (ändrad) första gången på 5 år, under 150 kg.... 149.6 nu Ändrades Februari 19, 2016 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Morgonens vikt 125.4 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu