UglyFarang Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 God Natt på dej nu ska jag gå på sängen med min fru och gå ner ca 4 kg 4Kg! Då har du inte tömt på länge! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Nyvägd: 107,6 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Satan,har inte vägt mig på länge men nu när man är gräsänkling så trodde jag att det skulle minskas.I helvete heller,en massa skräpmat har gett resultatet 112,9 .Nu börjar jag viktnedgång(hoppas jag) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Jag börjar arbeta imorgon. Då börjar jag med min Keso och ägg diet.Den funkar för jäkla bra. jag kommer att köra den 1 till 2 veckor. Sen börjar jag äta mer normal mat men mycket mindre portioner.Kanske halva eller 3/4 dels portioner av det jag normalt äter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2016 Lägger in namn som finns från och med i år i tråden. Ni som kom med och inte vill vara med i tabellen får säga till så tar jag bort. och tvärtom. MVH Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 4, 2016 Dela Inlagd Januari 4, 2016 Du kan lägga in farbror Baa, startvikt 98, senaste 88 4,e jan Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 4, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2016 Du kan lägga in farbror Baa, startvikt 98, senaste 88 4,e jan Hade liksom tänkt starta från 4 e januari. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 4, 2016 Dela Inlagd Januari 4, 2016 Hade liksom tänkt starta från 4 e januari. OK,Ingång 88,6, men nu blir det svårare! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 5, 2016 Dela Inlagd Januari 5, 2016 sʞıɔʞɐʇ ɟɹåu uoɐʞs ɐɹʞ ɯǝp ʇɐdɐʇɐןʞ Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 8, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2016 85,1 nu så jag väger inte in mer den här helgen för jag har öppnat ÖL. Kommer att börja rejält med bantningen på måndag men fick bort nästan 2 kilo vätska genom att vara nykter efter julhelgen. Uppgraderar listan mellan söndag- måndag. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Motion ger bättre hälsa, men inte färre kilo, i alla fall inte just nu, stilltje!(Kan bero på att det fortfarande finns julgodis av olika former kvar i kylen)! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2016 (ändrad) Har hört att skall man gå ner i vikt genom motion så släng i dig en munfull salta jordnötter på morgonen för att få igång förbränningen. Funkar dock nog inte så bra om man inte motionerar och inte förbränner. Ändrades Januari 9, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Blir Grekisk buffé och öl ikväll så jag har varit till Family Mart och vägt in nu.90,6Får nog vara nöjd då jag levt på bardiet sen damen reste bort i onsdags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Morgonens vikt:129.7 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 111,8 och tråkigt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Kliver oxå på tåget - igen. 107kg är startvikten, samma som förra årets. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Dagens vikt 107,2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Jag ska försöka en gång till 106 Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Jag vill också vara med..... Vägt in mig idag på 96 kilo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11, 2016 Dela Inlagd Januari 11, 2016 Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 11, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 11, 2016 Andra veckan i Januari. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 11, 2016 Dela Inlagd Januari 11, 2016 Hur gör man för att ändra? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 11, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 11, 2016 (ändrad) Hur gör man för att ändra? Går tyvär inte på bilden. Jag kör med ett exelblad hemma som jag koperar till paint och beskär. Därefter sparar jag filen i en mapp. För över filen sedan till MPR. Omständigt så jag lägger inte in detta för ofta En gång i veckan räcker och nu kom det in siffror söndags kväll så jag kör detta måndag morgon. Ändrades Januari 11, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13, 2016 Dela Inlagd Januari 13, 2016 Hur gör man för att ändra? Ät mindre Skit mera Motionera :-) Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu