Galten Inlagd Januari 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 2, 2016 Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 2, 2016 Dela Inlagd Januari 2, 2016 Ok, min vikt och första Grafen kommer i morgon eftermiddag. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 3, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 3, 2016 Är det någon annan som vill hålla i detta så är det bara roligt.Bantas skall det i alla fall. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Man får väl ta och släpa sig fram till Family mart och väga sig. Blir ju lite motion samtidigt. Om jag inte tar moppen förståss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Gå när man ska ligga.... Då missar man allt det roliga. Nja, det är kanske det som är hemligheten med de där 4 kilona som skall minskas...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Har inte tordas ställt mig på vågen på fem månader... dags att röra på fläsket en månad för att sedan köra en invägning Är förvånad att du kollat överhuvudtaget. Riktiga gossar kollar väl inte en våg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Live and direkt. 90.7 inkl plånbok och mobil. Vill minnas att jag vägde in på 95 spritt språngandes för ett år sedan Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Från 98 till 84 till 88, jäkla julhelg, nu skulle det motioneras och så åker man på ryggskott, livet är ett helvete ibland! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 98,6 efter alla helger.Och nu blir det snart ännu mer. Inte bra. Man får starta senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Vägde 110 när jag ramlade ner från stegen för 3 månader sedan och nu 99 och dit gick det ganska fort men nu har det stått stilla en längre periodGanska bra med tanke på att det blir inte mycket motion med en ryggskada “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 3, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 3, 2016 Om man drar bort plånboken så blir det riktigt bra Live and direkt. 90.7 inkl plånbok och mobil. Vill minnas att jag vägde in på 95 spritt språngandes för ett år sedan Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Gå på sängen sicken korkskalle 5555Du har ju stänkt av mej så du ska inte kunna läsa vad jag skriver, du bjöd in mej på nåt det har du också glömt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 3, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 3, 2016 87kg? tyckte att 84 var mycket efter jul Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Du har ju stänkt av mej så du ska inte kunna läsa vad jag skriver, du bjöd in mej på nåt det har du också glömtTyvärr fungerar inte blockeringen via tapatalk och när ngn citerar dig så ser jag tyvärr också dina korkade inläggSkickat från min HTC One M8s via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Haha, ja den missade jag. Gå när man ska ligga.... Då missar man allt det roliga. Inte om hon går också, har skrivit förut om att gå på sängen är ett uttryck min fru använde när hennes svenska inte var så bra, egentligen gå och sova hon tvättade också huset, tycker det är roliga uttryck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Vägde 110 när jag ramlade ner från stegen för 3 månader sedan och nu 99 och dit gick det ganska fort men nu har det stått stilla en längre periodGanska bra med tanke på att det blir inte mycket motion med en ryggskadaEn tråkig bantningsmetod att måste ramla ned från stegen, gör ju ont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Tyvärr fungerar inte blockeringen via tapatalk och när ngn citerar dig så ser jag tyvärr också dina korkade inlägg Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Du behöver inte svara mina så svarar jag inte dina, enkelt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Du behöver inte svara mina så svarar jag inte dina, enkeltMåste ju förklara för dig din kork[emoji3] Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Jag brukar säga "gå på land" ist för gå i land. Jobbade med en jugge en gång som bla hade dessa roliga uttryck. -Gå på land. -Tjäna pengar flis, ist för tjäna pengar gräs (hade extra pengar då vi lämpade flis, och pengar kallas ju flis) -En hyra, ist för hora (man hur ju hennes skinnbit ett tag, så inte heller det dumt) Han hamnade i Sverige av misstag, han gick på bommen i LA och såg en båt med stjärna i skorstenen, trodde det var en Jugoslavisk båt (men Svenska rederiet Dahlen o Fraternitas hade stjärna i sitt skorstensmärke) men han gick ombord o fick jobb som mässkalle, hamnade på så sätt i Sverige, det var en riktig stjärna för övrigt Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Jag brukar säga "gå på land" ist för gå i land. Jobbade med en jugge en gång som bla hade dessa roliga uttryck. -Gå på land. -Tjäna pengar flis, ist för tjäna pengar gräs (hade extra pengar då vi lämpade flis, och pengar kallas ju flis) -En hyra, ist för hora (man hur ju hennes skinnbit ett tag, så inte heller det dumt) Han hamnade i Sverige av misstag, han gick på bommen i LA och såg en båt med stjärna i skorstenen, trodde det var en Jugoslavisk båt (men Svenska rederiet Dahlen o Fraternitas hade stjärna i sitt skorstensmärke) men han gick ombord o fick jobb som mässkalle, hamnade på så sätt i Sverige, det var en riktig stjärna för övrigt Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Då har man vägt in, katastrofalt nu. jag har aldrig vägt så här mycket förut. så här ser min viktkurva ut dom senaste åren. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Jag brukar säga "gå på land" ist för gå i land. Jobbade med en jugge en gång som bla hade dessa roliga uttryck. -Gå på land. -Tjäna pengar flis, ist för tjäna pengar gräs (hade extra pengar då vi lämpade flis, och pengar kallas ju flis) -En hyra, ist för hora (man hur ju hennes skinnbit ett tag, så inte heller det dumt) Han hamnade i Sverige av misstag, han gick på bommen i LA och såg en båt med stjärna i skorstenen, trodde det var en Jugoslavisk båt (men Svenska rederiet Dahlen o Fraternitas hade stjärna i sitt skorstensmärke) men han gick ombord o fick jobb som mässkalle, hamnade på så sätt i Sverige, det var en riktig stjärna för övrigt Helt bra men jag går ju hellre på säng med min fru än gå på land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Tyvärr fungerar inte blockeringen via tapatalk och när ngn citerar dig så ser jag tyvärr också dina korkade inlägg Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Så här ser vekligheten ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Helt bra men jag går ju hellre på säng med min fru än gå på land:misdoubt:Huvudsaken man inte går på grund.Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu