Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

En månads öldiet gav inte önskat resultat på vågen. Men kanske inte oväntat resultat

90,0 nu på morgonen.

Nu gäller det att skita rejält några veckor framöver.

Dela på andra sajter

Nu har jag fått ett problem, 12 kilo bort gick ju bra, men vafan, nu är skinnet för stort! Hänger lite på fel ställe lixom!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Nu har jag fått ett problem, 12 kilo bort gick ju bra, men vafan, nu är skinnet för stort! Hänger lite på fel ställe lixom!

Ingen fara här :big_smile:har fyllt ut tomrummet igen.

Måne

Dela på andra sajter

I våran ålder så får man helt enkelt gilla läget, hängskinnet får du dras med.   :(

Dela på andra sajter

John Khonken

Nu är det BIG problem. I Svenska hallar där jag tränar har dom tagit bort vågen. Nu kan man inte kolla sina resultat. Det var något fet käring som klagade och då åkte vågarna bort. Märkligt. Det är väl frivilligt att ställa sig på en våg.

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Har kört fast på 84...........tvärnit lixom, man måste ju äta oxå, ...

Har haft lite träningsverk, kanske jag har hittat en muskel nånstans och den är ju tyngre än fett....får nog ta det där med träning under omvärdering!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Botox ???

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Inget ont som har något gott i sig

Har gått ner 6 kg sedan den 5/10. Det är nog inte så mycket kalorier i morfin ;)

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Inget ont som har något gott i sig

Har gått ner 6 kg sedan den 5/10. Det är nog inte så mycket kalorier i morfin ;)

Att gå på droger är den ultimata bantningsmetoden men inget att rekommendera :waaaht:

Måne

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Det är nåt med Thailand... Bara efter två veckor börjar midjemåttet förändras skrämmande. Då äter jag bara hälften än normalt. Man rör inte på sig, dricker mer och det syns tyvärr direkt. Varje vinter här lägger man på 10-14 Kg för att sen sakta jobba bort det.

Finns väl bara två alternativ, inget som innehåller alkohol eller motion alla dagar.

Det lockar inte alls[emoji38]

Sent from my iPad using Tapatalk

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Jahapp, då ska man starta igen.

Hösten och julen har tagit ett katastrofalt tag om min kropp.

Så på söndag kväll sker invägning för mig och jag kommer att lägga upp en graf på min förhoppningsvisa viktnedgång en gång i veckan.

Jag har tänkt att starta på måndag med att bara dricka modifast så länge jag orkar, sedan bara försöka hålla igen på maten.

Jag använder en våg från Withings, så är det någon mer här som har det så kan vi dela våra data och kanske kan bli sporrade av varandra.  

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Jag ska ta tag i det här också. Har inte vägt mig på länge. Men sist jag var aktiv så minskade jag 2 byxstorlekar.

Nu har jag ökat en storlek. Men den var lite tajt den också. Hehe.

Men nu efter helgerna och resan ska jag ner 10 kg minst. Jag ska åka ner igen i April. Och då vill jag vara Phoom.

Ändrades av BanFang
stavfel
Dela på andra sajter

Jag ska ta tag i det här också. Har inte vägt mig på länge. Men sist jag var aktiv så minskade jag 2 byxstorlekar.

Nu har jag ökat en storlek. Men den var lite tajt den också. Hehe.

Men nu efter helgerna och resan ska jag ner 10 kg minst. Jag ska åka ner igen i April. Och då vill jag vara Phoom.

God Natt på dej nu ska jag gå på sängen med min fru och gå ner ca 4 kg:smile:

Dela på andra sajter

John Khonken

Katstrofen är total och inte blir bättre just nu. Men snart får vi hoppas på bättring

Dela på andra sajter

God Natt på dej nu ska jag gå på sängen med min fru och gå ner ca 4 kg:smile:

Haha, önsketänkande.  Det slutar nog efter några minuter sen ligger du och snarkar och drömmer om bättre och yngre tider.

Dela på andra sajter

Har inte tordas ställt mig på vågen på fem månader... dags att röra på fläsket en månad för att sedan köra en invägning :waaaht:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Haha, önsketänkande.  Det slutar nog efter några minuter sen ligger du och snarkar och drömmer om bättre och yngre tider.

Gå på sängen sicken korkskalle 5555

Dela på andra sajter

Gå på sängen sicken korkskalle 5555

Haha,  ja den missade jag. Gå när man ska ligga....

Då missar man allt det roliga.

Dela på andra sajter

Har ju kvar exelsidan från förra våren.

Skall vi köra på den??

Rensar och lägger in nya namn.

Fram till midsommarn.

Jag själv var under 78kg som bäst sist men är närmare 84kg nu.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Rensa den och kör igång.

Nya tag behövs, vill du hålla i det så är det perfekt.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...