Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

Tre veckor kvar i Bang Sare och ingen våg att tillgå hehe.

Kolla på seven.

Min erfarenhet är att de visar alldeles för mycket efter ett par veckor :-) 

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jag har gått ner 7 kg på drygt 2 veckor utan att lyfta ett finger !

Cambylobakter är en bra bantningsmetod

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Dags för höstterminen:sweat:

Själv har jag varit uppe i 81,3 eller nästan upp 4 kg men är på gång igen.

En fotinfektion där foten började bubbla och svällde upp i början av Thailandsresan gjorde att jag inte kunde promenera som jag ville.

Läste dock att de här med att det skulle vara förbjudet med alkohol tillsammans med antibiotika är en skröna och myt så jag satt och drack öl hela sommarn trots sprutor.

Markerar alla resultat från vårterminen svart och färglägger texten efter hand som resultat kommer in.

De som inte fått färg i texten efter en månad tar jag bort. det är ju lätt och lägga tillbaks om det behövs.

Listan blir inte så lång och mer överskådlig och de som inte vill vara med behöver inte göra något.

Rutan där de som lyckats med 10kg är med får vara kvar.

Börjar lite försiktig på söndagar.

MVH

Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

På god väg, nästan 8 kg på 5 veckor, dom satt i vägen för skosnörena, så nu klarar jag detta fantastiskt ansträngande arbete med att knyta golfskorna utan en massa pust o stön, dom spar jag numer till missade puttar!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

På god väg, nästan 8 kg på 5 veckor, dom satt i vägen för skosnörena, så nu klarar jag detta fantastiskt ansträngande arbete med att knyta golfskorna utan en massa pust o stön, dom spar jag numer till missade puttar!

Bra jobbat.

Dela på andra sajter

Efter en tid med dålig motivation har jag kommit igång igen.

100,9 visade vågen idag.

Så det går åt rätt håll nu.

Veteran

Dela på andra sajter

Själv så klarade jag 10 kg men sedan svek motivationen och jag började gå upp igen, när man kommer hem från Thailand så får man ta tag i saken igen.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Har blivit för mycket öl och grillande i sommar så vågen står nu på 86.7 kg. Fan åxå. Ska köpa en ny våg när jag kommer ner till Thailand nästa vecka.

Dela på andra sajter

Jaha börjar lite lätt.

Gick en månad tillbaka drygt och lade in några siffror.

55e34ab8856fc_MPR_V35_sn.thumb.png.4268a

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Urs och fy.... vågen får nog stå några veckor till innan man vågar ställa sig på den :rap:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Utan att ha sett något slut på det hela har vågen i alla till dags dato stannat på 87,4.

För inte så länge sedan var det tresiffrigt, men det är nu det gäller, inte bli lat och slarva bort den fina starten, hade tänkt mig nånstans 82-83 sådär, sen tar vi sikte på nya mål, men detta får räcka för i år!

Dela på andra sajter

Har blivit för mycket öl och grillande i sommar så vågen står nu på 86.7 kg. Fan åxå. Ska köpa en ny våg när jag kommer ner till Thailand nästa vecka.

Varför köpa ny? Bara att gå ner till stranden, kommer ju en ny våg hela tin!? :-)

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

Vågen går åt fel hall. Men visaren börjar pendla rätt igen. Sommaren har varit för tuff för vikten. ! månad I Thailand hjälper inte till. Nu kämpar man igen och hoppas på bättring.

Lycka till alla

Dela på andra sajter

Trögt med bantare i höst.

MPR V37 sön.png

Tro f-n det när man är tillbaka på startvikten(nästan) men snart så...................

Måne

Dela på andra sajter

Tro f-n det när man är tillbaka på startvikten(nästan) men snart så...................

Det är förlåtligt och synda på semestern^_^

Det skall vara gott och leva men der behöver inte vara för mycket fett och kolhydrater på heltid resten av året så:smile:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Det är förlåtligt och synda på semestern^_^

Det skall vara gott och leva men der behöver inte vara för mycket fett och kolhydrater på heltid resten av året så:smile:

Jag har ju semester året runt

Måne

Dela på andra sajter

Jag har ju semester året runt

Nää, det har du inte alls, semester är något du aldrig kommer att få uppleva mer, pesis som jag!

Dela på andra sajter

Nää, det har du inte alls, semester är något du aldrig kommer att få uppleva mer, pesis som jag!

Jag är noga med att ta ut mina 5 veckor :beta:

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...