Galten Inlagd Maj 24, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2015 (ändrad) Nya fläsktag. Grattis Rolba Som mättekniker som jag är så skulle jag nog förenkla och bara ta veckans lägsta vikt för på lång sikt så slipper man parametrar typ vätska och goda middagar. Då blir ju det bättre siffror också tillfälligt Ändrades Maj 24, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Hahaha fortfarande mer än -10 fast marginellt... Trots hejdlös Thailandsresa och ett i övrigt dekadent leverne även efter hemkomst. Fast sanningen är att tyvärr så e armar och ben smalare, men tyvärr så strävar Kwidn (mage på Älvdalska) emot. Så midjemåttet måste jag nog tyvärr korrigera med ett visst mått av kroppsansträngning... Fan åxå. Jag är ganska mager om bena, tillika om armar och hals... Sluta svamla nu och in med lite siffror fegis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 106,6 nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Köpt ny våg så nu har man backat till 103,8. Kanske ska köra med den gamla glädjevågen? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Har varit nere på 103,3 som lägst men det är f-n inte lätt att gå ner i vikt när man har en fru som gör underbar mat,och jag älskar god mat.Vi får se vad superiet hos SC kan göra Flytande föda ska ju vara bra för viktnedgång och några spyor på det ska nog göra susen.Ska vi sikta på under tresiffrigt kanske He int lätt å va mager när en e förmögen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 24, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2015 (ändrad) He int lätt å va mager när en e förmögen De fattigsate tröstäter Ändrades Maj 24, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Sluta svamla nu och in med lite siffror fegis 84,3 i Fredags... Ja jag blev faktiskt lite chockad, har nog druckit en kubik Chang i LOS. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 BanFang, on 18 May 2015 - 21:59, said: 77,5 Imorse Innan frukosten. Det går nedåt med stormsteg. Men nu till helgen är det slut med kesodieten. 75,5 i morse. Nu ska jag äta lite mer normalt. Men försöka äta mindre portioner. Och du Galten du missade mig förra veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 24, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2015 (ändrad) Mera fläsk Ändrades Maj 24, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Galten, on 24 May 2015 - 21:56, said: Mera flask Hoppsan. Är jag utslängd från Klubben? Jaja jag får väl ordna ett eget fora, Bara för mig. Hahahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 24, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2015 (ändrad) Hoppsan. Är jag utslängd från Klubben? Jaja jag får väl ordna ett eget fora, Bara för mig. Hahahaha Ber om ursäkt. Ingen avsiktlig fel. Skall bättra mig . Ändrades Maj 24, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Jag vet inte om du kommer till Sthlms.träffen men om du gör det Galthelvete då får du ont i läppen...Hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 24, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2015 Jag vet inte om du kommer till Sthlms.träffen men om du gör det Galthelvete då får du ont i läppen...Hehe Vad har jag gjort nudå Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2015 Dela Inlagd Maj 28, 2015 Bajs Eller rättare sagt det är väl det jag misslyckats med att producera upp 1,2 kg denna vecka Tot nedgång 6.1 kg Idag kände man sig lätt som en lärka igen Denna vecka ner 0,7 kg Tot nedgång 6.8 kg /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 28, 2015 Dela Inlagd Maj 28, 2015 Här svänger det ordentligt,idag stod fienden på 104,3 men jag ligger ju på träningsläger så det kanske inte är så konstigt.Hör redan ropen skalla=Handsome men" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 28, 2015 Dela Inlagd Maj 28, 2015 97.6 cykelrundor& promenader gör Susen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 28, 2015 Dela Inlagd Maj 28, 2015 82,5 ... men en våg på seven utanför korat.. Tjejen sur som fan den visade 54 på henne helt fel enligt henne ,, he he skall bli intressant vem som har rätt när vi kommer till Sverige på ons. Tänk att en liten våg o lite skratt kan få någon till tysta leken .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Maj 29, 2015 Dela Inlagd Maj 29, 2015 Vägde in imorse på 98,6kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Maj 30, 2015 Dela Inlagd Maj 30, 2015 75.5 kg I morse Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 31, 2015 Dela Inlagd Maj 31, 2015 Det går inte att fuska varannan dag. 85.1 imorse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 31, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2015 Dagens fläsklista. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 3, 2015 Dela Inlagd Juni 3, 2015 Kanske sista invägningen på min hemmavåg innan midsommar såvida jag inte kliver på på måndag morgon. 84,2 idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 3, 2015 Dela Inlagd Juni 3, 2015 102,6 idag på den sista invägning innan go.F-n va det ska ylas när man spatserar på soierna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 släppte en fis och gick ner 200 gram Total vikt nedgång 7 kg /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 97.5 morgonens ryggträning klar sol idag=långpromewalk Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu