nissehult_13 Inlagd April 24, 2015 Dela Inlagd April 24, 2015 73.9 imorse lite upp men inte så mycket. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 24, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2015 Fredagens tabell Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 24, 2015 Dela Inlagd April 24, 2015 Jag ska gå med i klubben nästa helg när jag kommer hem. Fy tusan vad jag svullat till mig. Fet som en gris nu. Säkert 85 pannor nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 87,4 nu på morgonen. Känns ok eftersom det blev lite synder i veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 Oförändrat för mig. fortfarande på 91 :-( //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 26, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2015 Söndagens. Blir intressant för min del vad en maratonmarsch gör med kroppen. Jag var ju med linnemarschen i lördags. En uppgång var det dagen efter men drack jättemycket saft under 42 km och åt mackor. Här är tabellen. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 30, 2015 Dela Inlagd April 30, 2015 Denna vecka lite ner igen -0,4 kg Total viktnedgång 7,1 kg Står lite och stampar kring denna vikt Dags för en montesumas hämd kanske sö man sprutar ur sig de sista tre kg Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 1, 2015 Dela Inlagd Maj 1, 2015 (ändrad) Då är det dags att joina klubben. Aktuell vikt nu på morgonen. 84,7 kg. Målvikt kring 75 strecket. Eller ja 74,7 så jag förhoppningsvis kan komma med I 10kg klubben. Ändrades Maj 1, 2015 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2015 Ett nytt lamm till offerbordet den här veckan. Här är listan. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Maj 2, 2015 Dela Inlagd Maj 2, 2015 Nu är det uppåt. 75.7 kg I morse. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2015 Nu är det uppåt. 75.7 kg I morse. Ge F-n i pizzan Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 2, 2015 Dela Inlagd Maj 2, 2015 Dagens vikt efter en hel dags pappersvändande 108,4kg Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 2, 2015 Dela Inlagd Maj 2, 2015 Då är det dags att joina klubben. Aktuell vikt nu på morgonen. 84,7 kg. Målvikt kring 75 strecket. Eller ja 74,7 så jag förhoppningsvis kan komma med I 10kg klubben. Du väger mer än mej fast jag tokfröjdat i Los i tre veckor... Skärp dej... Hehe Bra jobbat. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 2, 2015 Dela Inlagd Maj 2, 2015 Tyvär missköter man sig 96,3 nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 2, 2015 Dela Inlagd Maj 2, 2015 Jaa .. Äntligen 83kg .. O nu ska man bara hålla det o helst ner till 80..Varit svårt sista tiden Men skiter man i socker o veteprodukter så kryper det hela tiden neråt. Men skall ner en runda om fjorton dagar o då lockar dom där gävla beer lao.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2015 (ändrad) Jaa .. Äntligen 83kg .. O nu ska man bara hålla det o helst ner till 80..Varit svårt sista tiden Men skiter man i socker o veteprodukter så kryper det hela tiden neråt. Men skall ner en runda om fjorton dagar o då lockar dom där gävla beer lao.. Välkommen till tio kilos klubben och grattis. Brukar gå ner i vikt i Thailand trots att jag dricker öl varje dag. Maten lockar inte och en rejäl promenad varje dag även när man är rund under fötterna gör susen. Snart är man där i sex veckor. Ändrades Maj 2, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2015 Dela Inlagd Maj 3, 2015 86,7 stannade vågen på idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 3, 2015 Dela Inlagd Maj 3, 2015 Ja nu va det ett tags sen man vägde buken 97.6 stannade vågen på rätt väg! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 3, 2015 Dela Inlagd Maj 3, 2015 Odin, on 02 May 2015 - 19:40, said: Du väger mer än mej fast jag tokfröjdat i Los i tre veckor... Skärp dej... Hehe Bra jobbat. Hehe. Ja jag vet jag har jobbat på det. Många chang har det blivit. Men jag hoppas det går snabbt nedåt igen. Det är väl mest vätska. Hoppas jag. Midjemåttet håller jag för mig själv än så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 3, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2015 Söndagens tabell. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2015 Dela Inlagd Maj 3, 2015 Hmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 7, 2015 Dela Inlagd Maj 7, 2015 Ja lite rännskita gjorde susen så jag inte gick upp denna vecka efter en långhelg. -0,2 Totalt ner 7,3 kg /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 7, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Maj 7, 2015 (ändrad) Min trend har varit status Q men nu händer det någonting trots att jag inte kunnat promenera på en vecka eller något. 80,5 igår. Nu har jag semester en vecka drygt så jag är nöjd om det stått stilla efter det. Börjar min ledighet med lite whisky. andra glaset nu eller tredje?. Hoppas jag hittar en hälsosam vikt innan juli och sedan försöka hålla. Whiskyn däremot är svår nu när man slutat med öl för viktens skull. Ändrades Maj 7, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 7, 2015 Dela Inlagd Maj 7, 2015 Jag vägde mig idag på gymmet. Det blev positivt besked. Men jag väntar till söndag morgon då blir det ännu bättre, hoppas jag. Keso, ägg, tonfisk, osv is da shit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Maj 8, 2015 Dela Inlagd Maj 8, 2015 Slarvas en hel del nu, men lyckas iaf hålla mig under 100-strecket. 99.8kg nu på morgonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu