leifen Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Det finns skor i storlek 47-48 på MBK, kolla in där när/om du e i Bkk. Har köpt där förut, men åker inte dit bara för ett par skor. Finns dag/natt marknader som har "big-size" i Bkk. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Dagens vikt efter en djävlig vecka 107,4 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Nu e det närma ...83,5. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 29, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29, 2015 Listan för idag. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 103 kg nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Odin står å stampar.. 82,1- 82,3.. Tyvärr så ändras fokus inom en snar framtid... Vi//jag kommer säkerligen att toköka i vikt ett tag...Det som händer på på semestern...Ja det händer. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Odin står å stampar.. 82,1- 82,3.. Tyvärr så ändras fokus inom en snar framtid... Vi//jag kommer säkerligen att toköka i vikt ett tag...Det som händer på på semestern...Ja det händer. Var nere i sex veckor , visst mycket beer lao , Men tänkte ändå på o hålla igen på socker o annat skit Gick faktiskt ner hela tiden , Sen rör man ju sig mer på sem också,,Själv snart nere på 10 -,,, men ska försöka gå ner till 80 o försöka stanna kvar där ,,Visst fan känns kroppen bättre när man gått ner tio kg helt klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 29, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29, 2015 Hinner lägga in en till. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 31, 2015 Dela Inlagd Mars 31, 2015 102 kg nu börjar det röra på sig igen har stampat på 106 från i början på januari sista 2 veckorna 4 kg Min sammanlagda viktnedgång sedan augusti är nu 34 kg (136kg - 102kg) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 31, 2015 Dela Inlagd Mars 31, 2015 Även min trötta lekamen har börjat reagera 104,4 nu .Nu jävlar ska det hålla. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 81,7 fast jag fuskar en hel del nu. Men vaff. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 1, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 1, 2015 Slafsa i mig en halv pizza igår natt. Det är dock långt kvar till sommarn. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Hm... lite trögare denna vecka -0,2 kg totalt 8,2 kg ner /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 98 blankt åt rätt håll sakta men säkert nu ska jag ut på dagliga promewalken! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 2, 2015 (ändrad) 81,6 visade vågen trots pizzafrossande. Är med hall off 10kg klubben alltså. Lätt som en plätt och fortsätter nedgången minst till midsommar En vikt som skall hållas. Maratonsträckan på linnemarschen nästa mål om några veckor. Skall promenera den på kanske 9 timmar. Finns kortare sträckor och börja med. Brukar ta tvåmilarn men i år får det bli extra. Ändrades April 2, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 73.5 kg var det idag. Åt rätt håll, nu ger vi oss på påskmaten. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Stått mer lr mindre stilla senaste veckorna, idag visade vågen 99,4kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 3, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 3, 2015 Veckan första med en ny på grattis listan. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Samma som förra gången, kör på öl cirkusen hjälper inget men känns bra Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 När väger 747:an in? Är lite intresserad av vad hans diet på lokalhaket har gett för resultat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 När väger 747:an in? Är lite intresserad av vad hans diet på lokalhaket har gett för resultat Tror han skakar o svettas bort ett par kilo varje måndag Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Tror han skakar o svettas bort ett par kilo varje måndag Det i kombination med hans regelbundna pw till thaien måste vara den optimala träningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd April 4, 2015 Dela Inlagd April 4, 2015 Vågen rullar utanför fönsterna nu. Grannarna är som galna. Jag har slagit personbästa och vägt in mig på 91,2kg! Det ska firas We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd April 4, 2015 Dela Inlagd April 4, 2015 rent åt helvete nu. bara uppåt. stillasittande jobb, reresentationsluncher osv. Sedan kom påskmaten och godis. 113.1 nu på morgonen Nya tag nästa vecka En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2015 söndagens vikter Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu