scorpio63 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Jag har ju upptäckt att vikten går upp och ned flera kilo under en vecka då jag dricker 3-5 liter vätska per dag. Det enda som jag kan upptäcka som verkar statistiskt riktigt verkar vara lördag morgon i mina vägningar. Sedan kommer helgen då man lever upp lite för mycket som man får ta igen under nästa vecka Så jag byter vägdag till lördag morgon. Dagens vikt 111.4 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Går inge bra det här, efter magsjukan kom influensan, så 2 veckor utan cykelskrälle, då går det åt helt fel håll. å sen ska man komma igång med skrället igen, det går lika trögt 129,9 i morse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Jag kanske ska dela med mig om hur jag äter(eller inte äter). Morgonen börjar med en kopp kaffe på jobbet.och blanda ihop 1,5 liter bolero fruktdryck. www.bolerosweden,com 9 fikat blir en kopp kaffe igen. 11.30 är det lunch och då blir det en påse modifast. 14.30 är det fika och en till kopp kaffe. vid 4-5 tiden är jag hemma och fixar någon LCHF middag. och blandar ihop en till 1,5 liter bolero. Så ser det ut måndag till fredag. Helgen blir lite hur som helst, men jag undviker bröd, pasta, potatis och ris. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 21, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 21, 2015 (ändrad) Stod stilla nästan en månad ? men nu är det på rätt väg igen. Finare väder ger många långpromenader framöver. Skall anmäla mig till linnemarschens maratonsträcka nästa månad. Målet är hälsa som pensionär om tio år. En jobbarkompis nästan jämngammal och lika tjock dog i omklädningsrummet när vi skull hem i höstas. Sådant sätter sig i huvudet på en. Man kan dö av många orsaker men det går att minimera risken i många fall. Ändrades Mars 21, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Mars 22, 2015 Dela Inlagd Mars 22, 2015 92,5kg denna morgon. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 22, 2015 Dela Inlagd Mars 22, 2015 Fel på vågfan 98.5 nä fuskat lite med öl o grädde i maten?!?!?!?!? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 22, 2015 Fel på vågfan 98.5 nä fuskat lite med öl o grädde i maten?!?!?!?!? Har inte smakat på öl på sedan januari. Kommer bli det godaste ölet när jag väl smakar i sommar. Eller tänk om jag inte gillar det längre? Drack onyttiga mängder av denna nektar förr. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 22, 2015 Dela Inlagd Mars 22, 2015 Stod stilla nästan en månad ? men nu är det på rätt väg igen. Finare väder ger många långpromenader framöver. Skall anmäla mig till linnemarschens maratonsträcka nästa månad. Målet är hälsa som pensionär om tio år. En jobbarkompis nästan jämngammal och lika tjock dog i omklädningsrummet när vi skull hem i höstas. Sådant sätter sig i huvudet på en. Man kan dö av många orsaker men det går att minimera risken i många fall. Så jäkla rätt, de e ungefär vad jag känner. Det här med LCHF är nånting jag kommer att hålla på med så länge jag lever, jag känner ju nu hur mycket bättre jag mår. Nu kan jag stå dubbelvikt å knyta skorna utan att få dödsångest. Å sen får fetthögen som oupphörligen är å hackar mej i nacken säga vad fan han vill. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 22, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 22, 2015 Veckans sista. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 23, 2015 Dela Inlagd Mars 23, 2015 Mycket osäker invägning igår kväll på ett apotek på beachroad Pattaya. 87 kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Aj-Aj-Aj, det här har jag missat ett tag nu, dagens efter frukost vikt är 108,8 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Såja på rätt väg 98.2 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 26, 2015 Dela Inlagd Mars 26, 2015 Tada. Morgonens invägning - 1,0 kg, total viktnedgång 8 kg /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Invägning 74.1 fel håll igen. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 27, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 27, 2015 (ändrad) oj 82,3. Bara 4 hekto från drömgränsen. Nu skall jag nog sup till i helgen igen så vi spräcker gränsen nästa vecka. i julas vägde jag 93,5 så i egentligen leder jag Ändrades Mars 27, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Jag klev på en våg utanför sjuelva men den visade fel så jag lämnar inga uppgifter idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Veckans vägning kommer lite senare idag Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Idag stannade vågen på 99,6kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 äsch då. Pendlingen hann inte ner till idag, nåja kurvan går nedåt i alla fall. 112.3 idag så upp 0,9kg En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 28, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 28, 2015 Listan får vi inte glömma. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Måne 107,0 and raising Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 129,9 står still och det gör cykeln också, inte rört sig den här veckan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 129,9 står still och det gör cykeln också, inte rört sig den här veckan Det är väl inte brist på träning som har satt dig i nuvarande situation utan vad du trycker in i kakhålet så börja med att justera intaget så kanske vikten börjar röra på sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Går uppåt känns det som, dock bara känslan. Återkommer då jag hittat nya litiumbatterier till vågen. Positivt att jag fick tag på nya eller rättare sagt begagnade skor i storlek 47 så jag kan börja promenera igen. Adidas i riktigt skinn och ett par K-Swiss också i skinn för 500baht tillsammans. Detta på en ambulerande Otop i Chaiyaphum, gissar att skorna härstammar från Japan. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Går uppåt känns det som, dock bara känslan. Återkommer då jag hittat nya litiumbatterier till vågen. Positivt att jag fick tag på nya eller rättare sagt begagnade skor i storlek 47 så jag kan börja promenera igen. Adidas i riktigt skinn och ett par K-Swiss också i skinn för 500baht tillsammans. Detta på en ambulerande Otop i Chaiyaphum, gissar att skorna härstammar från Japan. Det finns skor i storlek 47-48 på MBK, kolla in där när/om du e i Bkk. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu