husse Inlagd Mars 7, 2015 Dela Inlagd Mars 7, 2015 Det går åt rätt håll igen, då kan man ta sig en kasse pilsner ikväll 127,3 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 7, 2015 Dela Inlagd Mars 7, 2015 88,4 i morse. Brukar ju väga in på söndagarna men är inte hundra på om jag vaknar hemma imorgon. Uppdatering kan komma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 7, 2015 Dela Inlagd Mars 7, 2015 Vägde mig nu på morgonen då jag är mycket orolig för hur det ligger till. Det verkar som om det är ok ändå. Jag har tappat 4kg på 3 dagar och det måste vara vattnet i kroppen som försvunnit igen för jag känner mycket bättre idag än i onsdags. Och nej, jag kör bara LCHF men inte så strikt som jag borde. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 87.7 Nyrakad och nyklippt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 114.3 idag på morgonen:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 !06,2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 8, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2015 Passar på och lägga in nu när man börjar nyktra till. Har aldrig druckit så mycket sprit som när jag började banta. Ren sprit men ändock, måste skärpa till mig. Listan. fyller på senare på kvällen. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Vi har just bantat bort en Måne... De e inte illa, den klumpen...bara borta liksom... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Mars 11, 2015 Dela Inlagd Mars 11, 2015 Kan man ge sig in såhär mitt i tävlingen eller?? Isåfall går jag in nu på 96 kilo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 11, 2015 Dela Inlagd Mars 11, 2015 Fan fel håll 98.4 nä nu får man ta i!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 11, 2015 Dela Inlagd Mars 11, 2015 Vi har just bantat bort en Måne... De e inte illa, den klumpen...bara borta liksom... Nja,det felade just 0,7 kg så det var mer en kicken som försvann.Efter toabesöket nyss så står jag på 106,8 så då stämmer det bättre.Skönt att veta att man är borta så här i förtid,men kul har jag haft iaf Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 12, 2015 Dela Inlagd Mars 12, 2015 Stampar och står still i denna veckas invägning /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Invägning 73.5 kg. Tuff vecka efter helgens pizza och chokladkakor. Borde lära mig, men det ska vara gott o leva. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Rejält upp denna veckan. +0,6 till 100,6. Helvete! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Har gått upp 3 kg men skit samma för man är ju inte lika vrång och sur som Odin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 13, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 13, 2015 Lägger upp kilorna när jag nyktrat till. Måste verkligen skärpa mig, Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Lägger upp kilorna när jag nyktrat till. Måste verkligen skärpa mig, Du mä? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 106,7 så det går uppåt Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 105 nu på morgonen Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 Har gått upp 3 kg men skit samma för man är ju inte lika vrång och sur som Odin Det är gott om konstiga påhopp på min person från människor som inte har en aning om vem jag är just nu. Iofs så skiter jag i både dom och det, men tankarna på att logga ut för alltid (eller för en tid) gör sej påminda oftare och oftare. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 Inget att bry sig om Odin. Bara att spotta på vågen och ta nya tag. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 92,8 inte mycket händer här, men va fan musklerna måste ju också hamna någonstans:)) We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 Inget att bry sig om Odin. Bara att spotta på vågen och ta nya tag. Hehe ja det går jäkligt sakta nu... Eller mao. det står stilla. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 Ska strax beträda gustavsbergaren och då kommer sanningen.Semla är gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 98.3 nick noi denna vecka! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu