scorpio63 Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Jag har haft en vecka i arbetets tecken och fått frukost, lunch och middag serverad på plats, men jag kan garantera att jag haft en viktminskning. Efter en djävlig vecka så är vi på banan och ska bara jobba från 06,00 lördag och söndag och skicka en ny produkt till kund på måndag. Jag hoppas det blir nedåt för mig oxå, det har varit en slitig vecka. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Ingen som förstår att muskler väger mer än fett? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Ingen som förstår att muskler väger mer än fett? Ja absolut du har helt rätt, likvärdigt med att kunskap är bättre än dumhet. Vet du vad hjärnan mestadels består av? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Ingen som förstår att muskler väger mer än fett? Muskler? Har du inte sett hur gubbarna ser ut + att lyfta semlor ger nog inte så mycket i armarna heller Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Ja absolut du har helt rätt, likvärdigt med att kunskap är bättre än dumhet. Vet du vad hjärnan mestadels består av? Ca 1400 gram fett, banta bort det du .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Muskler? Har du inte sett hur gubbarna ser ut + att lyfta semlor ger nog inte så mycket i armarna heller Lite läckert faktiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Ca 1400 gram fett, banta bort det du . I stort sett allt jag äter innehåller fett.. Träna ihop en större hjärna du--- Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 I stort sett allt jag äter innehåller fett.. Träna ihop en större hjärna du--- ? det var känsligt grejor det här, men jag vet att om man rör på sig och petar i sig lite mindre blir det en positiv inverkan på vågen, även om min hjärna inte väger riktigt 1400 gram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Brukar köpa två semlor så det blir dubbel träning med lyftandet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 ? det var känsligt grejor det här, men jag vet att om man rör på sig och petar i sig lite mindre blir det en positiv inverkan på vågen, äv Ja de är dietistråd från 70-talet.. Men gissa.. Taada... det stämmer inte det är ett lika stort skämt som cigarettreklamen från 50:talet där man sa att cigaretter va ett bra sätt att gå ner i vikt. Ja man kan träna ner sej i vikt. Å de e bra.. Ja att röra sej är bra. Eller byta kost å fortsätta det liv du lever, å ändå inte behöva bli fet. Vänta ett tag socialstyrelsen (6-8 skivor om dagen du vet) håller på att revidera några av sina tidigare (tvärsäkra) ställningstaganden. Ja ja den som lever får se... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Ja de är dietistråd från 70-talet.. Men gissa.. Taada... det stämmer inte det är ett lika stort skämt som cigarettreklamen från 50:talet där man sa att cigaretter va ett bra sätt att gå ner i vikt. Ja man kan träna ner sej i vikt. Å de e bra.. Ja att röra sej är bra. Eller byta kost å fortsätta det liv du lever, å ändå inte behöva bli fet. Vänta ett tag socialstyrelsen (6-8 skivor om dagen du vet) håller på att revidera några av sina tidigare (tvärsäkra) ställningstaganden. Ja ja den som lever får se... Jaha en LCHF profetia, jag har aldrig sagt att det är dåligt om man ger tusan i kolisarna, men en del blir "lätt retliga" när de håller på det, jag vart inte det iallafall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Jaha en LCHF profetia, jag har aldrig sagt att det är dåligt om man ger tusan i kolisarna, men en del blir "lätt retliga" när de håller på det, jag vart inte det iallafall... Hehe nää jag är en surkuk av födsel och ohejdad vana... Fast ja initialt dom första veckorna kan man bli lite lättirriterad. Känslor av hunger fast magen är proppfull, är svåra att få ihop i skallen osv.. Men det går över, och har även gjort det för mej, (börjar nästan känna mej lite homosexuell nu). Kanske är det därför jag fortf. inte har önskat delar av forumet en resa till ett varmare ställe.. Rolig gubbe Rolig gubbe Rolig gubbe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Hehe nää jag är en surkuk av födsel och ohejdad vana... Fast ja initialt dom första veckorna kan man bli lite lättirriterad. Känslor av hunger fast magen är proppfull, är svåra att få ihop i skallen osv.. Men det går över, och har även gjort det för mej, (börjar nästan känna mej lite homosexuell nu). Kanske är det därför jag fortf. inte har önskat delar av forumet en resa till ett varmare ställe.. Rolig gubbe Rolig gubbe Rolig gubbe Sen blir det bättre, jag gick på det ett bra tag har inte varit bättre i magen sen dess, men kolisarna är ett gift som allt annat roligt här i livet... Undrar hur det känns att var "homo" det känns nog som att var "strejt"? ..Ingen större skillnad i det stora hela Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Sen blir det bättre, jag gick på det ett bra tag har inte varit bättre i magen sen dess, men kolisarna är ett gift som allt annat roligt här i livet... Undrar hur det känns att var "homo" det känns nog som att var "strejt"? ..Ingen större skillnad i det stora hela Nja jag vet inte riktigt tror jag... Men vaffan vi lever ju bara en gång.. Eller livet är för kort för inskränkthet... Indianer är röda å Kineser gula, varför är det så? Nä nu säger Mr. Laphroaig att jag ska sluta skriva.. Insiktsfullt va?? Bye. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Nja jag vet inte riktigt tror jag... Men vaffan vi lever ju bara en gång.. Eller livet är för kort för inskränkthet... Indianer är röda å Kineser gula, varför är det så? Nä nu säger Mr. Laphroaig att jag ska sluta skriva.. Insiktsfullt va?? Bye. Mr. Laphroaig är ingen bra kompis ;-) gillar inte Whiskey själv håller mig till vin, och en och annan öl.. Men både asiater och indaner är snygga, tror de folkvandrat samma väg en gång i tiden medans vi vita fastnade någonstans på vägen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 86.2 kg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 14, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2015 (ändrad) Lite tabell. Inga röda siffror mer? Ps kan någon som bor nära Nissehult springa över med lite semlor. Han är farligt nära nu Ändrades Februari 14, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 98.6 sakta men säkert! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Brukar köra min vägning på söndag morgon, men kändes bra i morse och vågen sjöng på 92,5 så det går bra nu. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 14, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2015 Härligt väder ute. Är lite låst idag men det är snart väder för och komma ut. Några kilo till så tål knäna lite hårdare tag och magen hamnar inte i obalans. Försökte jogga förra året men magen ville inte så det blev promenader. Är en stor bula med på smala lemmar vilket lär vara den farligaste fetman. Är det lika fint på söndag så blir det ett par timmars promenad och sedan öka. Till sommarn lär många av oss ha fina kroppar då det redan försvunnit över 80 kg. Missuppfatta mig inte. Jag är straight. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Jag tar en pizza medan jag väntar på semlorna Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Jag tar en pizza medan jag väntar på semlorna Bra! Matchvikten var väl i juni?? We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Jag cyklar nog 40km per dag i snitt fördelat på flera pass och det ger resultat, men min flickväns mamma är väldigt orolig då hon ser jag magrar och tanten misstänker att det är hennes mat det är fel på, då jag äter minst ett mål mat där per dag hos henne. Hon är en vital +70 årig dam som inte förstår att det är något positivt mad att gå med i vikt. Grannarna kan ju tro att hon inte kan laga god mat och har brister i att "take care" av mig. Hon skakar bara på huvudet när jag klappar mig på den minskade "kulan" och ser olycklig ut. Det värsta som kan hända är väl att jag slutar äta där och får återfall till pizza och hamburgare och går upp i vikt. Då dör hon säkert.., Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Hejsan! Nyss hemkommen från Thailand Vågen visar 92 kilo //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 14, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2015 Jag tar en pizza medan jag väntar på semlorna Våran vanligaste maträtt sa de nyss på nyheterna så det är väl våran nationalrätt Ta det försiktigt nu så vi inte får röda siffror igen Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu