scorpio63 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Satan jag som tänkte att jag kunde få något tips... Allmänt sur på Odin som lurat en till detta.Inget bröd, chips, godis, makaroner nu i en hel månad.. JAG VILL HA GODIS!!!!!!!!!!!! Jag bakar ju bröd som faktiskt funkar för mig, lägger philadelfiaost på det innan jag äter. Prinskorv, jättegott. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Att promenera 500 meter hem från thaien efter 10 kalla klassas inte som träning Nämen att krypa på hörntänderna e jävligt kaloriförbrännande Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 (ändrad) Ja du har ju bara ett fettorgan att krympa... Å det gör du jävligt bra Hos den levande människan vid kroppstemperaturen 37 grader C. är hjärnvävnaden flytande som en gröt. Eftersom hjärnan till stor del består av fett stelnar den när kroppstemperaturen sjunker. De hjärnor som avbildas i dissektionsavsnittet har balsamerats (fixerats) och stelnat ytterligare innan de togs ut ur skallen. Den gulaktiga färgen är en effekt av balsameringsmedlet. Då borde du börja mäta skallen också framöver, tycker mig sköjna en markant skillnad sedan du blev bantare Ändrades Januari 30, 2015 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Då borde du börja mäta skallen också framöver, tycker mig sköjna en markant skillnad sedan du blev bantare Älskar dej ändå... Jöns Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Att promenera 500 meter hem från thaien efter 10 kalla klassas inte som träning Hörru.Det är 250 meter. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Dubbla stänkarn men skit i biran... Du har rätt din gode Odin.Jag gillar såna råd. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Hörru.Det är 250 meter. en sån sträcka tar du väl taxi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Hörru.Det är 250 meter. Om man går raka vägen ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 en sån sträcka tar du väl taxi Japp.Man har ju umgåtts med stekare i Bankan och lärt sig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Hörru.Det är 250 meter. 2 steg fram ett bakåt sen ett snedsteg 2 steg fram ett bakåt sen ett snedsteg= 500m Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Om man går raka vägen ja Ja fan.Det va ju de oxå.Inte så lätt alltid. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 2 steg fram ett bakåt sen ett snedsteg 2 steg fram ett bakåt sen ett snedsteg= 500m Tell me about it. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Satan,ställde mig på vågfan,108,1.Och jag som trodde på ett lysande resultat,blir till att köpa en glädjevåg nu. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Satan,ställde mig på vågfan,108,1.Och jag som trodde på ett lysande resultat,blir till att köpa en glädjevåg nu. Sätt i batterier men mindre strömstyrka!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Ska ställa mig på den med ena foten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Japp.Man har ju umgåtts med stekare i Bankan och lärt sig. precis, längre än 12 meter är omöjligt att ta sig fram utan att gå vilse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 precis, längre än 12 meter är omöjligt att ta sig fram utan att gå vilse Det är korrekt uppfattat min gode stekare.Ha ha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 precis, längre än 12 meter är omöjligt att ta sig fram utan att gå vilse Kommer i håg då Hamnoi fick visa mig vägen till Hotel örgryte från fyllpizzan.Är det 300 meter?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Det är korrekt uppfattat min gode stekare.Ha ha. Var glad att du inte bor i samma getto som Lillsnorre, där är ju omöjligt att hitta. Inte ens med ordentligt knutna skor är man säker på att komma hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Kommer i håg då Hamnoi fick visa mig vägen till Hotel örgryte från fyllpizzan.Är det 300 meter?? OBS OBS glöm ej att det var i götlaborg. där är allt svårt att finna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Kommer i håg då Hamnoi fick visa mig vägen till Hotel örgryte från fyllpizzan.Är det 300 meter?? max 300, men man måste ju passera "stora vägen" vilket kan vara lite lurigt.. Annars så är det rakt fram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 max 300, men man måste ju passera "stora vägen" vilket kan vara lite lurigt.. Annars så är det rakt fram Vill inte minnas att det gick rakt fram. ha ha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Var glad att du inte bor i samma getto som Lillsnorre, där är ju omöjligt att hitta. Inte ens med ordentligt knutna skor är man säker på att komma hem Ja.Det är synd om gettosnorren. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Vill inte minnas att det gick rakt fram. ha ha. båda ligger på Danska vägen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu