rolba Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Bakslag efter veckans frossande. 91.5 i morse Vet inte om jag hinner lägga in något imorgon innan jag reser så då får detta bli veckans invägning. Hade ju som mål att gå ner 10 kg till 31/1 men fyra kg på en månad med diverse synder och utan att direkt anstränga sig får väl duga ändå. Undrar vad vågen säger om en vecka efter hårdkörning i Österrike. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Undrar vad vågen säger om en vecka efter hårdkörning i Österrike Jag gissar på plus tre kilo "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Hur fa.n ska man försöka minska på vikten, när detta ligger på diskbänk en när man kommer hem?. Fn lynn har inte bakat bröd hemma på 25år Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Jadu Husse nu får vi se om du har ngn. karaktär.. Faktiskt en av mina svagheter åxå, hembakta bullar å mjölk. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Jadu Husse nu får vi se om du har ngn. karaktär.. Faktiskt en av mina svagheter åxå, hembakta bullar å mjölk. Dom är ju så jäv...la goa när dom är nybakta också, det här är en pina just nu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Dom är ju så jäv...la goa när dom är nybakta också, det här är en pina just nu Väg dig sen ät!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Hur fa.n ska man försöka minska på vikten, när detta ligger på diskbänk en när man kommer hem?. Fn lynn har inte bakat bröd hemma på 25år Hade klämt fyra bullar o sen ett paket http://www.dulcolax.se/produkter/entrotabletter.html Lätt värt det ) Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Invägning 75.7 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2015 (ändrad) Inte mycket till fläskåtgång den här veckan ännu Skall visst vara en virus på gång i exell så man får hoppas man klarar sig. På jobbet har de stängt ner Exell för ändringar internationellt tills de hittar lösningen. Eller om det är viruset som stoppar ändringar? vet inte men hemmadatorn fungerar. Ändrades Januari 30, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Inte mycket till fläskåtgång den här veckan ännu Skall visst vara en virus på gång i exell så man får hoppas man klarar sig. På jobbet har de stängt ner Exell för ändringar internationellt tills de hittar lösningen. Nu har du mobbat mig i 3 veckor... Min vikt just nu 115.1. Pyyysssss på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Jävla Nisse-Hult Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 jag tror jag kommer att göra ett kanonresultat på söndag, En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Jävla Nisse-Hult Imponerande att droppa 10% på 1 månad. Man tycker att det vore enkelt för isterbukarna men så är det den tunnaste som gör det. Karaktär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 jag tror jag kommer att göra ett kanonresultat på söndag, Har du varit magsjuk i veckan???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2015 Nu har du mobbat mig i 3 veckor... Min vikt just nu 115.1. Pyyysssss på dig Siffran är inlagd i exellbladet. kommer med i nästa visning Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Imponerande att droppa 10% på 1 månad. Man tycker att det vore enkelt för isterbukarna men så är det den tunnaste som gör det. Karaktär. Ja du har ju bara ett fettorgan att krympa... Å det gör du jävligt bra Hos den levande människan vid kroppstemperaturen 37 grader C. är hjärnvävnaden flytande som en gröt. Eftersom hjärnan till stor del består av fett stelnar den när kroppstemperaturen sjunker. De hjärnor som avbildas i dissektionsavsnittet har balsamerats (fixerats) och stelnat ytterligare innan de togs ut ur skallen. Den gulaktiga färgen är en effekt av balsameringsmedlet. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Kommer snart med i bästa fall noll resultat. Semester på Bali påverkar, Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Har du varit magsjuk i veckan? Nope. Jag har börjat jobba igen efter pappaledighet. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Nope. Jag har börjat jobba igen efter pappaledighet. Satan jag som tänkte att jag kunde få något tips... Allmänt sur på Odin som lurat en till detta.Inget bröd, chips, godis, makaroner nu i en hel månad.. JAG VILL HA GODIS!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Satan jag som tänkte att jag kunde få något tips... Allmänt sur på Odin som lurat en till detta.Inget bröd, chips, godis, makaroner nu i en hel månad.. JAG VILL HA GODIS!!!!!!!!!!!! Å jag vill ha FALUKORV å HEMBAKTA BULLAR, gärna tillsammans det spelar ingen roll bara jag får... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Å jag vill ha FALUKORV å HEMBAKTA BULLAR, gärna tillsammans det spelar ingen roll bara jag får... Jaa det va riktigt gott med nylbakta bullar, nen nu kör jag slut på kedjan på cykeljä...eln, det glöder om skiten Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Jag börjar till och med bli sugen på ris "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Tja.Det står still 94.6.Jag har börjat träna och skippar kaffebröd,smör,läsk,hamburgare osv.Men på helgen vill jag inte skippa öl och stänkare he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Tja.Det står still 94.6.Jag har börjat träna och skippar kaffebröd,smör,läsk,hamburgare osv.Men på helgen vill jag inte skippa öl och stänkare he he. Att promenera 500 meter hem från thaien efter 10 kalla klassas inte som träning Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Tja.Det står still 94.6.Jag har börjat träna och skippar kaffebröd,smör,läsk,hamburgare osv.Men på helgen vill jag inte skippa öl och stänkare he he. Dubbla stänkarn men skit i biran... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu