Jump to content
IGNORERAD

10kg

Galten

Recommended Posts

Underbart... Men Ketchup? de e ju nästan bara socker, men vaffan vi lever ju bara en gång.

Såg så grådaskigt ut innan. ca 1 tesked bara

Dela på andra sajter

Såg så grådaskigt ut innan. ca 1 tesked bara

Paprikapulver, eller tomatpure'...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Haha fan vi e som stora kärringar...

Word!

post-7195-0-11602500-1421524186.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Häftigt att någon slutligen fick HN på bild... Han är svårfotad den lille rackar'n

Finns inga genvägar till ett bra ljud!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Finns inga genvägar till ett bra ljud!

Finns inga genvägar till det perfekta ljudet skall det vara din klåpare ;)

Dela på andra sajter

Finns inga genvägar till det perfekta ljudet skall det vara din klåpare :wink:

Då var det avgjort vem som är forumets farbror barbro då :spiteful:

Dela på andra sajter

Skriv in mig på 90, ska ner till 80.

Är det inklusive fogvatten?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Dagens vikt 120,3

det går åt rätt håll.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Nyäten 113,1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Recept på Negerbollar LCHF
Ingredienser

2,5 dl blandade nötter
2 dl mandelmjöl
0,5 dl russin
0,5 dl aprikoser
0,5 dl gojibär
3 msk kakao
2 msk kokosfett
3 msk espressokaffe
2 dl kokosflingor
1 msk  rökt paprikapulver

Gör så här
  1. Mixa alla ingredienser utom kaffet i matberedare.
  2. Tillsätt kaffet och mixa tills det är en mjuk deg som går att rulla till bollar.
  3. Rulla bollarna i kokosflingor och sikta paprikapulver på toppen. Förvara i kylskåp.

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

95.9 kg.Men då satt förlovningsringen på fingret.Det blir till att besöka jobbet och crosstrainern.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Recept på Negerbollar LCHF

Ingredienser

2,5 dl blandade nötter

2 dl mandelmjöl

0,5 dl russin

0,5 dl aprikoser

0,5 dl gojibär

3 msk kakao

2 msk kokosfett

3 msk espressokaffe

2 dl kokosflingor

1 msk  rökt paprikapulver

Gör så här
  1. Mixa alla ingredienser utom kaffet i matberedare.
  2. Tillsätt kaffet och mixa tills det är en mjuk deg som går att rulla till bollar.
  3. Rulla bollarna i kokosflingor och sikta paprikapulver på toppen. Förvara i kylskåp.

Såg du detta på tv idag? Såg något som liknar detta när jag satt på träningscykeln, borde vara förbjudet med matlagning på tv:n på gymmet ;)

Dela på andra sajter

Såg du detta på tv idag? Såg något som liknar detta när jag satt på träningscykeln, borde vara förbjudet med matlagning på tv:n på gymmet ;)

Jo det var på tv i morse

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

uj uj uj,, skulle det kanske kännas som? men bara under drygt 10 sekunder i morse, gamm draken ringde ! (anar alltid nå helvete då) och den syrliga tonen fanns där,,

insinuerande och "bakom ryggen anklagande" ( har visat sej vara typ,, mens vecka eller annat joll)

vars faan får negativa själar kraft ifrån? tar de från de goda`? :(

som tur va så var jag okänslig för drakens jäkla skit prat och gläder mej åt mina personliga framsteg,,, och lördags nöjjen, Jepp ,, igår slank det ner hela 4 pilsner, och en vin skvätt,, biljard spelades och undertecknad sänkte 8 :an i flera game ( för tidigt då,,)

jag och min älskling håller just i detta nu på att fixa till lite kyckling me gosaker,,

hoppas ni alla har en bra dag där ute! lev och må !

Dagen i dag är vår dag ! dagen igår har redan passerat,, inget att göra nåt åt!

men nu! :) kan man glädja nån ,,

,,,, en snabb vikt vägn,,, visar på 125,7

helt ok,, vi hörs!

Skickat från min iPad med Tapatalk

Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan !

Dela på andra sajter

Tog en snabb dusch fast läkaren sagt skit i det tills styngen borta.. Kunde inte motstå att ställa mig på vågen näck!!!!!!

Kan kläder väga så mycket?????????:fan:  :fan:  :good:  :good:

Dela på andra sajter

Dubbla strumpor, kallingar, underställ uppe samt nere, brallor samt långärmad tröja 1,1 kg???????

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...