Issanbonde Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Underbart... Men Ketchup? de e ju nästan bara socker, men vaffan vi lever ju bara en gång. Såg så grådaskigt ut innan. ca 1 tesked bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Såg så grådaskigt ut innan. ca 1 tesked bara Paprikapulver, eller tomatpure'... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Paprikapulver, eller tomatpure'... Inget hemma å hungrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Inget hemma å hungrig Haha fan vi e som stora barn... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Haha fan vi e som stora kärringar... Word! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Word! barbro1.gif LP fel donna vi har UllaBella som vår ikon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Word! barbro1.gif Häftigt att någon slutligen fick HN på bild... Han är svårfotad den lille rackar'n Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Häftigt att någon slutligen fick HN på bild... Han är svårfotad den lille rackar'n Finns inga genvägar till ett bra ljud! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Finns inga genvägar till ett bra ljud! Finns inga genvägar till det perfekta ljudet skall det vara din klåpare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Finns inga genvägar till det perfekta ljudet skall det vara din klåpare Då var det avgjort vem som är forumets farbror barbro då Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Då var det avgjort vem som är forumets farbror barbro då Jaja, du är ju Lasse Kongo så jag är nöjd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Skriv in mig på 90, ska ner till 80. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Skriv in mig på 90, ska ner till 80. Är det inklusive fogvatten? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Är det inklusive fogvatten? Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Dagens vikt 120,3 det går åt rätt håll. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Nyäten 113,1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Recept på Negerbollar LCHF Ingredienser 2,5 dl blandade nötter 2 dl mandelmjöl 0,5 dl russin 0,5 dl aprikoser 0,5 dl gojibär 3 msk kakao 2 msk kokosfett 3 msk espressokaffe 2 dl kokosflingor 1 msk rökt paprikapulver Gör så här Mixa alla ingredienser utom kaffet i matberedare. Tillsätt kaffet och mixa tills det är en mjuk deg som går att rulla till bollar. Rulla bollarna i kokosflingor och sikta paprikapulver på toppen. Förvara i kylskåp. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 95.9 kg.Men då satt förlovningsringen på fingret.Det blir till att besöka jobbet och crosstrainern. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Recept på Negerbollar LCHF Ingredienser 2,5 dl blandade nötter 2 dl mandelmjöl 0,5 dl russin 0,5 dl aprikoser 0,5 dl gojibär 3 msk kakao 2 msk kokosfett 3 msk espressokaffe 2 dl kokosflingor 1 msk rökt paprikapulver Gör så här Mixa alla ingredienser utom kaffet i matberedare. Tillsätt kaffet och mixa tills det är en mjuk deg som går att rulla till bollar. Rulla bollarna i kokosflingor och sikta paprikapulver på toppen. Förvara i kylskåp. Såg du detta på tv idag? Såg något som liknar detta när jag satt på träningscykeln, borde vara förbjudet med matlagning på tv:n på gymmet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Såg du detta på tv idag? Såg något som liknar detta när jag satt på träningscykeln, borde vara förbjudet med matlagning på tv:n på gymmet Jo det var på tv i morse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 uj uj uj,, skulle det kanske kännas som? men bara under drygt 10 sekunder i morse, gamm draken ringde ! (anar alltid nå helvete då) och den syrliga tonen fanns där,, insinuerande och "bakom ryggen anklagande" ( har visat sej vara typ,, mens vecka eller annat joll) vars faan får negativa själar kraft ifrån? tar de från de goda`? som tur va så var jag okänslig för drakens jäkla skit prat och gläder mej åt mina personliga framsteg,,, och lördags nöjjen, Jepp ,, igår slank det ner hela 4 pilsner, och en vin skvätt,, biljard spelades och undertecknad sänkte 8 :an i flera game ( för tidigt då,,) jag och min älskling håller just i detta nu på att fixa till lite kyckling me gosaker,, hoppas ni alla har en bra dag där ute! lev och må ! Dagen i dag är vår dag ! dagen igår har redan passerat,, inget att göra nåt åt! men nu! kan man glädja nån ,, ,,,, en snabb vikt vägn,,, visar på 125,7 helt ok,, vi hörs! Skickat från min iPad med Tapatalk Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Tog en snabb dusch fast läkaren sagt skit i det tills styngen borta.. Kunde inte motstå att ställa mig på vågen näck!!!!!! Kan kläder väga så mycket??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Dubbla strumpor, kallingar, underställ uppe samt nere, brallor samt långärmad tröja 1,1 kg???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Osketen 105,5 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2015 De senaste fettnoteringarna. Hoppas det blev rätt nu. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu