Duracell Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 En artikel om Tequila, drycken ska tydligen hjälpa till viktminskning och ska också vara bra för personer som lider av klass 2 diabetes. http://elitedaily.com/news/world/praise-lord-tequila-can-actually-aide-weight-loss/ Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 En artikel om Tequila, drycken ska tydligen hjälpa till viktminskning och ska också vara bra för personer som lider av klass 2 diabetes. http://elitedaily.com/news/world/praise-lord-tequila-can-actually-aide-weight-loss/ Inte konstigt att man går ner i vikt om man dricker Tequila, allt kommer ju upp igen... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Jaa ! solen vädrar ,, morgon luft ,, eller ska man säga vår,(nä, på tok för tidigt) men skönt när man har morgon sol in i köket vid frukost,,(sen jäkla frukost,, kl är faktiskt 20 över 10.) ger nytt hopp åt själar i vinter dvala ! dagens frulle ! sen ska jag meddela morgonens vikt ,,, Taaa daa,,, 125.5 kg = minus 2,2 kg. Skickat från min iPad med Tapatalk Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Nysketen och 106,0 f-n upp 0,2,jävla semla Nu efter frukost 105,1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 En artikel om Tequila, drycken ska tydligen hjälpa till viktminskning och ska också vara bra för personer som lider av klass 2 diabetes. http://elitedaily.com/news/world/praise-lord-tequila-can-actually-aide-weight-loss/ YEAH,jag visste väl att det fanns brempa för en diabetiker oxå,mänskligheten finns iaf. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Jag har ju för avsikt att väga in på söndagar men då envisa rykten gör gällande att jag inte kommer att sova hemma så garderar jag med lördagmorgonens vikt. 92,1 nypinkad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Hur har du gjort denna kurvan? Vilket program använder du? Jag använder en våg från Withings, den är uppkopplad till mitt wifi. http://www.withings.com/eu/ En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Hejsan! Idag visar vågen 92,5 //Thur The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Nu bakas det bröd igen. Ingredienser: 1 msk fiberhusk 2 dl skalade sesamfrön 1 tsk bakpulver 2 dl riven ost 3 ägg Gör så här Blanda alla torra ingredienser plus ost. Tillsätt äggen och rör ihop till en jämn massa. Häll massan på en bakpappersklädd plåt. Bred ut massan tunt (min kaka blev 38x24 cm) med en slickepott eller använd en bit plastfolie och brödkavel. Grädda i 225 grader i 8 min. Låt svalna och skär i lämpliga bitar. Torka i ugn på 75 grader om du vill ha hårt bröd. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Nu bakas det bröd igen. bröd.jpg Ingredienser: 1 msk fiberhusk 2 dl skalade sesamfrön 1 tsk bakpulver 2 dl riven ost 3 ägg Gör så här Blanda alla torra ingredienser plus ost. Tillsätt äggen och rör ihop till en jämn massa. Häll massan på en bakpappersklädd plåt. Bred ut massan tunt (min kaka blev 38x24 cm) med en slickepott eller använd en bit plastfolie och brödkavel. Grädda i 225 grader i 8 min. Låt svalna och skär i lämpliga bitar. Torka i ugn på 75 grader om du vill ha hårt bröd. Kul med ett lchf bröd som inte dryper av fett, det här ska jag testa Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Jag gjorde... eller försökte göra pannkakor på Kokkosmjöl... Om ni e sugna på pannkakor... använd inte kokkosmjöl, fy f-n va äkkligt Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Jag gjorde... eller försökte göra pannkakor på Kokkosmjöl... Om ni e sugna på pannkakor... använd inte kokkosmjöl, fy f-n va äkkligt Haha, provar man så vet man inte[emoji106] Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Haha, provar man så vet man inte[emoji106] Ahh fu tusan jag försökte på alla sätt, den sista (som hundarna käkade) var med Västerbotten, tomat och Basilika. Fan inte ens det hjälpte... Fast glada hundar har vi... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Ahh fu tusan jag försökte på alla sätt, den sista (som hundarna käkade) var med Västerbotten, tomat och Basilika. Fan inte ens det hjälpte... Fast glada hundar har vi... Du är lagom glad i natt kl.02.30 när dom vill gå ut(akut) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 (ändrad) Kokade upp lite blomkål samt broccoli. silade av tillsatte en lagom skvätt 40% grädde i med en färsk hackad tomt, lite färsk gurka i strimlor samt tärnat rökt fläskfile,,, Lite ketchup för färgens skull. Fick koka en stund sen lite ostkuber av en prästost samt gräslök... Nu är det mat KOMA Gottgottigottgott Till detta ett glas vit Ändrades Januari 17, 2015 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Till detta ett glas vit Mjölk? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Mjölk? Är du galen! Mjölk dricker barn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Själv stuvade jag blomkål idag(längesen)och satan va gott det var,till det en fläskkotlett och vatten.Nu i kväll höll jag på dö av hunger så det fick bli en köttbullsmacka med mjölk,nu överlever jag nog natten. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Är du galen! Mjölk dricker barn... Tackar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Tackar Blandat 115.jpg Har du inte barnasinnet kvar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Har du inte barnasinnet kvar? Det vacklar det oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Det vacklar det oxå Det också? Var du inte å hämtade Mianoj i veckan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Det också ? Var du inte å hämtade Mianoj i veckan? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Ägg och anjovismacka på lchf bröd. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Kokade upp lite blomkål samt broccoli. silade av tillsatte en lagom skvätt 40% grädde i med en färsk hackad tomt, lite färsk gurka i strimlor samt tärnat rökt fläskfile,,, Lite ketchup för färgens skull. Fick koka en stund sen lite ostkuber av en prästost samt gräslök... Nu är det mat KOMA Gottgottigottgott Till detta ett glas vit Underbart... Men Ketchup? de e ju nästan bara socker, men vaffan vi lever ju bara en gång. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu